דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השלב החסר בבניית אתר אינטרנט אפקטיבי. 

מאת    [ 18/11/2007 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2160 פעמים ]

הצעד החסר.

זהו צעד כה חשוב עד שאם תדלג עליו אתה עלול למצוא את עצמך מצטער על הזמן ועל ההשקעה הכספית בבניית האתר.

למעשה, אתה עלול להסיק מכך שאתר אינטרנט לא מסוגל לספק את סחורה.

טעות!

האם עצרת פעם לשאול את עצמך מהן הציפיות שלך מאתר האינטרנט שאתה עומד להקים?

לשם מה אתה מקים אתר ברשת?

ובמילים אחרות, מהי מטרת האתר?


איך מגדירים מטרות לאתר?

לעסקים שונים קיימים מניעים שונים להקמת אתר.

המניעים נובעים ומשתנים על פי סוג העסק שמנהלים ועל פי רמת הפעילות בה העסק מצוי .

הנה דוגמאות שליקטנו עבורכם:


בעל עסק א´ מעוניין להקים אתר באינטרנט.

הפעילות העסקית קיימת כחמש שנים. לקוחות פוטנציאלים רבים אינם מכירים את העסק. נפח העבודה אינו קבוע ומשתנה מעם הזמן. בעל העסק רץ להביא עבודות חדשות. עובדי החברה, נשלחים הביתה בזמנים מסויימים במהלך החודש משום שאין מספיק עבודה.. בעל העסק מעוניין רוצה להכניס עבודות נוספות.

מה מעוניין בעל עסק א´ להשיג מאתר האינטרנט שלו:

זרימה קבועה של פניות של לקוחות פוטנציאלים.

פניות מקהל יעד איכותי ומפולח שמעוניין לרכוש את המוצר/שירות בימים אלו.

הוא היה רוצה שהקונים הפוטנציאלים יבינו שהם הגיעו למקום הנכון ושיפתחו עניין לבצע את הרכישה באמצעות החברה.. במילים אחרות, הוא היה רוצה שהאתר יעזור לאנשי המכירות שלו להשיג את המכירה.


בעל עסק ב´ מעוניין להקים אתר באינטרנט.

הפעילות העסקית מבוססת וקיימת כבר עשרים שנה. העסק ותיק, ידוע ומוכר. הלקוחות מרוצים מהמוצרים שרכשו. לקוחות רבים מגיעים מפה לאוזן. יש יותר פניות ממה שהעסק יכול לטפל. המערכת עובדת ברמת עומס גבוהה. העובדים נשחקים. הם עובדים שעות נוספות על מנת לעמוד בביקושים שממשיכים לצמוח. בעל העסק עמוס. הוא נמצא 15 שעות מידי יום בעסק.

מה מעוניין בעל עסק ב´ להשיג מאתר האינטרנט שלו:

הוא רוצה לייעל את תהליך העבודה מול הלקוחות.

לבצע חלק משלבי העבודה המקדימים באמצעות האתר.

לגרום לזרימת עבודה יעילה יותר באמצעות האתר ולהקל על העומסים.

לסנכרן את תוכנת המשרד עם זו של האתר על מנת למנוע עבודות כפולות במערכת (קליטת הנרשמים לאתר לתוכנת המשרד ללא מגע יד אדם וכך הלאה...).

ליצור לעסק תדמית ומיתוג של עסק מצליח, מבוסס ותורם לסביבה.

הדבר שהוא לא בהכרח היה מעוניין בו הוא... עוד לקוחות פוטנציאלים.

מבינים את הנקודה?

עסקים שונים וסיטואציות עסקיות שונות מכתיבות מטרות שונות של אתר.

על כן כדאי שתגדירו מה אתם מצפים להשיג מהאתר שלכם.

בעזרת המטרה שניסחתם תדעו מהם הצעדים שעליכם לבצע על מנת שמטרות אלו יושגו.

מאחלים לכם הצלחה!




הכותבת הינה קרן זוגלובק-גל, מומחית בניהול וראש חטיבת אינטרנט בעוצמה עסקית.
הכותבת הינה קרן זוגלובק-גל, מומחית בניהול וראש חטיבת אינטרנט בעוצמה עסקית.
http://www.powerbusiness.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב