דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנות מקוונת באמצעותה תמכרו מוצרים בתחום סלולר ותקשורת 

מאת    [ 25/11/2011 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 1702 פעמים ]

חנות מקוונת באמצעותה תמכרו מוצרים בתחום סלולר ותקשורת

אנו נמצאים כיום בעידן של מאבקים חברתיים. אחד התחומים המרכזיים אשר השוק משתנה בו באופן מהותי עד מאוד הוא תחום סלולר ותקשורת: הלקוחות אינם רוצים עוד להרגיש כי החברות הגדולות עושקות אותם בתעריפיהן הגבוהים והם מעוניינים לקבל שירותי סלולר זמינים, דינאמיים ובמחיר שפוי.

אחת הדרכים לייעל ולהוזיל את השירות היא מכירה באמצעות חנות מקוונת מוצרים הקשורים לתקשורת סלולארית, כגון מכשירי טלפון, אוזניות, ועוד – רכישתם תייתר את הצורך לרכשם אצל חברות הסלולר.

יתרונה המעשי של חנות מקוונת

כאשר אדם מבצע כיום סקר שוק, בניגוד לעבר, רוב הפעילות שלו נעשית בלא יציאה מן הבית או המשרד. כיום ניתן לבדוק מחירים כמעט של כל דבר שיש אפשרות לרכשו, באמצעות האינטרנט או הטלפון. על כן, כאשר חנות מקוונת נבנית באופן מקצועי ומקודמת היטב, הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים רבים ייתקלו בה הוא גדול. כאשר מדובר בחנות רגילה, על מנת לרכוש בה דבר מה קיים צורך לצאת מן הבית, לנסוע למקום כלשהו, להחנות את הרכב, לבקר בחנות, להתייעץ עם המוכר ורק לאחר מכן, וייתכן כי כעבור סיור בכמה חנויות, לשקול רכישה. כל הפעולות הללו, ובנוסף להן – איתור החנויות, כתובותיהן ושעות פעילותן – דורשות השקעת זמן וגם כסף.

לעומת זאת, ככל שמדובר בחנות מקוונת – אין צורך בכל אלה. מספיק לחפש את המוצר, לאתרו, לבדוק את מחירו במספר אתרים, ייתכן כי גם לקרוא חוות דעת – גם הן באמצעות גלישה לאתרים הכוללים חוות דעת של גולשים, ולאחר מכן – ללחוץ על 'עגלת קניות', למלא פרטים אישיים ופרטי כרטיס האשראי ולרכוש. הרבה יותר קצר, הרבה יותר פשוט, גוזל הרבה פחות משאבים. אף אם יתברר כי היה פער כלשהו במחיר לטובת חנות שאינה וירטואלית – עצם הזמן והכסף שנחסכו לאור היעדר הצורך בחיפוש באמצעות שיטוט בחנויות, מבטל לחלוטין פער זה ולרוב יתברר כי בסופו של דבר הקנייה במסגרת חנות מקוונת היא זולה יותר.

יתרונה הפסיכולוגי של חנות סלולר ותקשורת וירטואלית

מעבר ליתרונות אשר צוינו לעיל, קיים עבורך, כמי שבוחר לשווק מוצרים הנוגעים לשוק סלולר ותקשורת (וגם עבור משווקים אחרים) יתרון פסיכולוגי חזק מאוד בהצעת רכישה באינטרנט דווקא, באמצעות חנות מקוונת ולא חנות 'פיסית': הפיתוי ברכישה באמצעות חנות מקוונת הוא, במקרים רבים, גדול יותר ועוצמתי הרבה יותר! אדם היוצא מהבית במיוחד, נוסע למקומות ומבצע סקר שוק, מרגיש שהוא השקיע זמן ומאמץ נכבד על מנת לשאוף ולקבל החלטה מושכלת המבוססת על המידע שקיבל. גם אם הייתה קיימת אצלו התלהבות מלכתחילה – עם הזמן היא דעכה ודאי במידה מסוימת והוחלפה באופן חלקי בשיקולים הקרובים יותר ללוגיקה ולהיגיון. לעומת זאת, אדם אשר לפתע פתאום מתחשק לו לרכוש מוצר מסוים, והוא נכנס אל תוך חנות מקוונת (או מספר חנויות) ורואה את מה שחלם עליו – סביר מאוד שפעולותיו יהיו מונעות, במידה רבה, על ידי רגש. הוא יחוש התלהבות והתרגשות מעצם המחשבה שיוכל, בתוך דקות בודדות, להיות בעלים של דבר מה חדש ומלהיב אשר נראה כה טוב בחנות המקוונת. קלות הרכישה, בכל שעה ביממה, תגביר רגשות אלה ותעלה עבורך במידה משמעותית את הסיכוי 'לסגור עמו עסקה'.

על מנת להשיג את התוצאות הרצויות יש לבנות חנות מקוונת מקצועית

אין להסתפק, בשום אופן, בשירות הניתן על ידי חובבנים, אלא אך ורק על ידי חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום ספציפי זה, אשר תתאים עבורך חנות מקוונת העונה על הצרכים המדויקים של העסק שלך.

אי שופ בע"מ


חנות וירטואלית מנצחת


http://www.e-shop.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב