דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור את הקייטרינג לחתונה? 

מאת    [ 24/11/2011 ]

מילים במאמר: 316   [ נצפה 2251 פעמים ]

הסעודה שמגישים אולמות אירועים או גני אירועים בעת חתונות היא אחד מהפרמטרים המרכזיים אשר יקבעו את מידת ההנאה של המוזמנים מהאירוע של זוגות אשר מתחתנים. לאחר הריקודים וקבלת הפנים, המזון שיוגש במסגרת חתונות אמנם מהווה אתנחתא מהפיזוזים על במת הריקודים – אולם יש לו משמעות גדולה בזיכרונות הטובים או הפחות טובים שיהיו למוזמנים מהאירוע. כיצד בוחרים את הקייטרינג המושלם עבור חתונה?

לפני פירוט סוגי הקייטרינג שמגישים אולמות אירועים או גני אירועים, חשוב לשים דגש רב על התאמת האוכל שיוגש אל סגנון ואופיים של המוזמנים. נסו להתייעץ איתם מבעוד מועד, בטרם ההתחלה של חתונות, כדי לברר איזה סוג של קייטרינג יתאים להם. כדי להיות בטוחים, נהוג לרוב לספק תפריט בשרי עם אופציות מגוונות לצמחונים – במידה וחלק מהמשפחה המוזמנת היא שומרת מסורת, חשוב לשים דגש על תפריט כשר ולביצוע חתונות בעסק המחזיק בתעודת כשרות תקינה.

ניתן לחלק את הקייטרינג שמגישים אולמות אירועים או גני אירועים שחוגגים עם זוגות מתחתנים, לשני תחומים מרכזיים: תפריט בופה בו המוזמנים מגישים לעצמם, או תפריט הגשה בו מלצרים מניחים את המנות בשולחן של המוזמנים. במידה וחלק ניכר מהמוזמנים בחתונה הם אנשים מבוגרים, או כאלה הסובלים מלקויות גופניות שונות, מומלץ להמעיט את התזוזה באולם האירועים של חתונה ולספק תפריט הגשה.

היתרון המרכזי של חתונות עם קייטרינג בופה הוא שהמנות השונות פרושות לעיני המוזמנים, מה שמקנה תחושה של תפריט עשיר ומגוון. המוזמנים אינם תלויים בהגעתם של המלצרים, והם יכולים לגשת בשנית אל הבופה בכל עת ולקחת את כמות המנות המתאימה להם. קייטרינג בופה של חתונה מאפשר לנוע בחופשיות באולם, כשכל מוזמן מחליט מתי הוא רעב ומתי הוא נח, או חוגג עם זוגות אשר מתחתנים.

ואולם, קיימים מספר חסרונות של בופה אולמות אירועים או גני אירועים במסגרת חתונה – בעיקר בתחילת הבופה, עשוי להתעורר בלאגן משום שהמונים נוהרים לעבר עמדות המזון, מה שעלול לגרום לעוגמת נפש עבור חלק מהמוזמנים. מכאן גם קיים היתרון של תפריט הגשה, שמתבלט ביתרונות של סדר ונוחות שישמרו על האירוע של זוגות אשר מתחתנים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב