דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סגנונות נוסחים של הזמנות לאירועים 

מאת    [ 24/11/2011 ]

מילים במאמר: 310   [ נצפה 6178 פעמים ]

יש לא מעט ניסוחים שחושבים עליהם לפני שמפיקים הזמנות לחתונה , בר מצווה וכדומה.

הנה לכם מספר דוגמאות של ניסוחים שיפיקו מרגליות עבור כול אורח מוזמן לאירוע הפרטי והמשפחתי שלכם. לדוגמא מה לכתוב על גבי ובתוך הזמנה לחתונה: "  ביום זה נשבור את הכוס-אתם מזומנים בתאריך ....  לראות ולשמוח בשמחתנו באהבה  עדי וליאור.." .  גם הזמנה לבר מצווה יכולה להיות אטרקטיבית , יצירתית וקולעת בניסוח כמו: " הגעתי לבגרות ומצוות ואתם מוזמנים לראות ובעיקר ליהנות... " .

יש לא מעט רעיונות לניסוחי הזמנה לבר מצווה או הזמנה לבת מצווה. חישבו על רעיונות מקוריים הם תמיד משכנעים יותר את עיני האורחים שנאלצים לא פעם להתמודד עם שתי הזמנות לאירועים דומים בדיוק באותו היום להחליט לאן הולכים. ככל שתהיו יצירתיים בניסוח ועיצוב הזמנה לבר מצווה כך האולם יהיה מלא יותר באורחים נלהבים ומצפים לא פחות מכם. כך לגבי הזמנה לחתונה ואפילו הזמנה לאירועים עסקיים וכדומה.

אלבומים מעוצבים לילדים

כמו הזמנה לבת מצווה שאתם מעוניינים ליצור עם המון יצירתיות. כך גם לגבי אלבום מעוצב לנערה לפני יומה הגדול בו הגיע למצוות. יש לא מעט אתרים שיאפשרו לכם להורדי תוכנת אלבומים מעוצבים בחינם, מה שיסייע לכם לחסוך הרבה כסף לפיתוח תמונות כמו פוסטרים ומעוצבים של האירוע. מספיק שיהיה צלם לא יקרן במיוחד ואתם כבר תוכלו להפיק אלבום מעוצב של היפיפייה  שלכם.

בתוכנה זו תוכלו גם בלי שום קשר לאף אירוע, לתעד את הינקות של ילדכם באמצעות אלבום מעוצב דיגיטלי ולשמור בקובץ פלוס גיבוי על הדסק טופ שלכם. בעידן דיגיטלי בו נו חיים לא תמיד אנו ממהרים לפתוח אלבומים מעוצבים מהעבר שכבר מעלים מספיק אבק בבוידם .

כך תעצבי לתינוק אלבום

כול אימא עברייה מגייסת כוחות נלהבים לקראת לידת בנה או בתה הראשונים. אנו נוטים לתעד כול שעל וצעד של התינוק ללא הרף ובהתלהבות גדולה . אלבום מעוצב לילדים הוא טרנד בעל סיפוק אימהי מיד. אתן האימהות מוזמנות ליצור בעצמכם אלבום מעוצב לתינוק כבר  מחר הלידה , רק אל תשכחו לתעד ראשית במצלמה.

 

בגרפאור אנו מאמינים בקידמה ולכן אנו מעורבים בכל העדכונים השוטפים בענף הדפוס: בטכנולוגיות, בטכניקות ובחידושים. יש לנו את כל האמצעים הנדרשים ואת הציוד החדיש ביותר. בראש מעיינינו תמיד למצוא את הדרך היעילה והמקורית ביותר לבצע את  העבודה  במסגרת התקציב  שלכם. 
 
נסיונינו הרב בשילוב של הפקות מורכבות עם סריקות נרחבות, הופך אותנו לאמצעי מושלם להתמודדות עם פרוייקטים מגוונים. אם אתם מעוניינים באיכות ובמהירות דעו שאנחנו כאן, לשירותכם. 
 
נשמח להסביר לכם כיצד הדפוס הדיגיטלי יוכל לקדם את העסק שלכם, לחסוך בהוצאות בטווח הארוך ולאפשר גמישות מירבית. כבר עזרנו למאות חברות בתהליך זה ואנו משוכנעים שתהיו מרוצים מהתוצאה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב