דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוב שולחנות אוכל מעוצבים בביתנו 

מאת    [ 24/11/2011 ]

מילים במאמר: 334   [ נצפה 2763 פעמים ]

לכל הדעות שולחנות אוכל הם בין הרהיטים החשובים בביתנו, ואף קניה בעלת משמעות מבחינת ההוצאה הכספית, ועל כן ניתן דעתנו לעשות בחירה זהירה ונכונה של שולחנות אוכל. יש סגנונות רבים של שולחנות אוכל, שכולם במשפחת שולחנות אוכל מעוצבים-וביניהם-שולחנות אבירים, שולחנות עם רגל מרכזית, שולחנות אוכל כפריים, שולחנות עץ מלא וכן הלאה לכולם יתרונותיהם ואופיים, אך חשוב מכל כמובן שיתאימו לצרכינו ולעיצוב ביתנו-אך מהו הסגנון המתאים לנו? מרבית הבתים הנבנים כיום, נבנים עם חלל פתוח וגדול המתחבר לחדר המגורים מצד אחד ולמטבח מצד שני, וביניהם –פינת האוכל המהווה בדרך כלל מרכז תוסס של חיי המשפחה. כאשר אין בעיה מיוחדת של מקום, יפה וכדאי לבחור שולחן אוכל מעוצב גדול ככל האפשר-הוא יתרום לעיצוב נכון של סביבתו ואף ימנע טירחה של פתיחת שולחן האוכל לעיתים קרובות. גם אם הבית מעוצב בסגנון נקי אין מניעה לבחור בשולחן אוכל כפרי למשל . שולחן אוכל כפרי מעץ מלא יתרום גיוון וחמימות לבית מודרני ואת הכיסאות לשולחן אוכל כזה ניתן לבחור בסגנון יותר מודרני, ליצירת הרמוניה כללית בבית.

שולחנות אבירים, גם הם חברים במשפחה הנקראת שולחנות אוכל מעוצבים, ולהם יתרונות בולטים-שולחנות אבירים נעשים תמיד כשולחנות עם רגליים מרכזיות ובכך מאפשרים להניח סביבם כסאות במספר מקסימלי ולנצל את גודל שולחנות  אוכל אלו. כמו כן אלו שולחנות מעץ מלא ועל כן יפים מאוד ואף קל לשמור עליהם ולתחזקם. המראה המסיבי המיוחד של שולחנות אבירים מוסיף חן מיוחד לכל עיצוב הבית כולו.

ככלל-מומלץ ליישם סגנון אקלקטי גם בבחירת פינת האוכל-שולחנות אוכל מעוצבים וכסאותיהם, והכוונה היא שגם כאשר בוחרים שולחן אבירים,שולחן מעץ מלא, שולחן אוכל כפרי, או שולחן אוכל עתיק-עדיין ניתן ומומלץ לשלב כסאות בסגנונות נוגדים אך משלימים. בבתים יותר קטנים, כמו דירות עירוניות  לדוגמה, שבהן החלל אינו עצום, יש לבחור שולחנות אוכל בזהירות יתרה, שיהיו שימושיים ככל האפשר מבלי לחנוק את חלל הבית. אך אל יאוש! אין משמעות הדבר שעיצובה של פינת האוכל ייפגע-כיום, בחנויות מתמחות שלהן אפשרות לייצר בהזמנה אישית-ייצרו עבורכם שולחנות אבירים, שולחן אוכל כפרי,וקיצור,שולחן אוכל מעוצב מעץ מלא בכל יופיו לפי הגודל הדרוש, ואף יוסיפו הארכות קלילות ומתאימות בעיצובן!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב