דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום העסק שלכם על בסיס שקיות בד ממותגות 

מאת    [ 23/11/2011 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2221 פעמים ]

שקיות בד - מירב העדיפויות בשקית אחת בלבד
שקיות בד נכנסו לחיינו עוד בטרם מספר שנים, ומתופעה די לא מורגשת הנן הפכו ללהיט. יש אפשרות לצפות אותן על פי רוב כמעט בכל מקום שראוי ועושה רושם שהן ללא כל ספק כאן בשביל להישאר.

היתרונות של השקיות האלו הם רבים, כשבתחילה ודאי ניתן לזהות את אותה העובדה החשובה שהן רב פעמיות. לא רצוי לזרוק אותן לאחר פעם פעמיים, כי אם רצוי ליהנות שוב פעם . יש בכך בוודאות תרומה ענקית לאיכות הסביבה- במקום לזהם יחד עם המוני שקיות ניילון, פשוט אפשרי לקנות שקיות בד ירוקות שהן לא מזיקות. צעד קטן בשבילך- שלב טוב ביותר לסביבה של החברה שלנו.

יתרון נוסף ששייך ל שקית הבד הוא הנוחות הרבה- מדובר בשקית שמתפקדת מאוד כגון תיק רב שנכנס שם כל דבר, ביחד עם יתרון בולט נוסף, ידית אחיזה איתנה שאין היא נקרעת מכובד המשקל. עבור מי מאתנו בעיקרון לא יצא ששקית הניילון נקרעה באמצע השביל ותכולתה נשפכה? תוך שימוש שקיות בד שתפורות כראוי הסיכוי לסיטואציה שכזאת זה ממש קלוש. המימדים העצומים של השקית נותנים אפשרות לצאת איתה למסע קניות ללא החשש כיצד בדיוק אנו הולכים לסחוב את הכול עד הדירה.

ובוודאי לא ניתן לעצום עיין מצוו האופנה- שקיות בד מעוצבות בימינו בשלל צורות וצבעים, שיש להן יכולת לטקסט ותמונה על פי הזמנה ובתוספת קישוטים במגוון סגנונות. בדיוק משום זה שקיות בד הפכו לפלטפורמת פרסום כדאית- בעלי עסקים רבים הבינו את כל ההזדמנות הקיימת בשקיות האלו ומדפיסים עליה לוגו וצילומים פרסומיות. הקליינטים מרוויחים שקיות בד מלאות שיק שכיף להסתייע בהן, ואולם מנהלי חברות מרוויחים חשיפה משותפת יחד עם לוגו שהולך ממקום לכל מקום יחד עם הלקוח.

אפילו מחיר הטיפול של חשיפה כדלקמן הינו בהחלט כדאי, הרי לא מדובר כאן במודעה שהיום מופיעה ומחר נזרקת לפח האשפה, אלא במוצר שימושי שהקליינט ימשיך להשתמש בו שוב ושוב. רשתות מסחריות ליד גלריות ובוטיקים, מגוונים בהחלט נותנים שקיות בד משלהן לקהל הקונים.

התועלת האחרון זה בוודאי בסך- מדובר בפתרון כנראה שלא גבוה שעושה יופי של עבודה! ומכיוון שלא מדובר כאן בתיק בעל שם טוב ש"חבל לקלקל את הדבר", התפקוד היומיומי והמחיר השווה על כל נפש בהחלט מבצעים חשק למצוא שקיות בד בכל מטרה: לקניות בסופר, לחוף הים או שמא לצעצועים השייך הזאטוטים.

שקיות בד קונים בדרור פלסט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב