דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 כללים להפקת אירוע עסקי או אירועי חברות ! 

מאת    [ 22/11/2011 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 1765 פעמים ]

אירועים עסקיים הם עניין רציני המצריך תכנון קפדני ומדויק לטובת אירוע חווייתי, מהנה, ולא פחות חשוב – טעים שמשאיר טעם של הצלחה.

א. הגדירו מראש את סוג האירוע: אירועי חברות גדולים, מחולקים בדרך כלל לשני סוגים מרכזיים:

1. אירוע עסקי לעובדי החברה (עם או ללא בני משפחה).עשוי להגיע לעד  600 איש. כולל ארוחה קלילה בקבלת פנים, מפגש קצר, הרצאות או סדנאות, הצגה כללית וקינוחים לסיכום החוויה.

2. אירוע לקידום החברה. אירוע עיסקי לטובת הצגת פעילות החברה למשקיעים, עובדים, שותפים ועוד. עשוי להגיע לעד 300 איש שנבחרו בקפידה על ידי נציגי החברה. בד"כ יוזמנו גם ספקים ואורחים מחו"ל. האירוע מחולק לקבלת פנים ארוכה מהרגיל, התכנסות והצגת פעילות החברה, עמידה בלו"ז מאד צפוף ומסודר, דברי חברי ההנהלה ופרזנטציות שונות, ארוחת צהריים, המשך הרצאות, הפסקות תה/קפה ועוגה ודברי סיכום הכוללים הפתעות, חומרי קריאה שונים וקינוחים.                                                       מכאן, שלהחלטתכם לגבי סוג האירוע יש השפעה מכרעת על העלות, הלו"ז, המשאבים הדרושים, התפריט וחלוקת העבודה לפני ובזמן האירוע.

ב. התפריט: מתחם האירועים שמולו אתם עובדים יזמין אתכם לביקור טעימות. זה הזמן לעבור על המנות, להתייעץ ולבנות נכון את האירוע, צורות ההגשה וכמובן יש להתחשב באורחים המגיעים מארצות אחרות. אירועים עסקיים, בדרך כלל בניגוד לחתונות או ברי מצוות, נמשכים זמן קצר יותר החל מההגעה ועד דברי הסיכום לכן, יש לתת דגש חזק יותר על עמדות הפתיחה בקבלת הפנים וכן על מגוון השתייה ולהקצות כמות מספקת בלי לפגוע חלילה בטעם. בהנחה ובני משפחה וילדים משתתפים באירוע יש לקחת בחשבון מנות מתאימות.

ג. משאבים באירוע: כמקובל באירועים עסקיים, השעות הראשונות מוקדשות בדרך כלל למנגלינג ו-  Smalltalk's. יש צורך לדאוג למספיק כסאות ושולחנות בר נוחים, שירותי בר בקבלת הפנים, וכמובן, פינות ישיבה בלתי פורמאליות כמו כסאות נח, ספות ואולי אפילו סלוני ישיבה פינתיים מעוצבים. החלק השני, צריך להישען בעיקר על ישיבה זמנית לצורך ההרצאות או הסדנאות. אין צורך בשולחנות מעוצבים באירועים עסקיים! יש לציין כי באירוע עיסקי לא חייבים להיראות כמו ישיבה בחתונות או ברי מצוות. בחירת שולחנות ישיבה הינה ברירת מחדל שחברות רבות רוצות ליישם אך קיימות שיטות הושבה נוספות ומיוחדות שיעניקו את הפרטיות הנדרשת יחד עם נוחות ואוירה עיסקית קלאסית. לכן, יהיה נכון להיוועץ בשירותי המעצבים/ מפיקים של מתחם האירועים ולבקש הצעות ורעיונות לסידור.

ד. ולחלק האמנותי: אירועים עסקיים בדרך כלל משמשים ככלי לגיבוש העובדים, הצגת תכניות עסקיות, הצלחות ולעתים אפילו חלוקת פרסים או מתנות. לכן, יש לוודא שבמתחם קיימת במה או רחבה, מקרנים ומערכת הגברה ראויה שניתן לשכור כחלק מהאירוע. במקרה ולא יש לקחת בחשבון השכרת מערכת תאורה או הגברה לצורך האירוע בלבד.

ה. הפרטים הקטנים: תוכלו להיעזר במתחם האירועים בשירותי צילומי סטילס, וידאו, D.J, מקרנים והגברה. בדרך כלל תוכלו לבקש את השירותים הללו כהצעה כוללת ובכך לחסוך מאמצי תיאום ובדרך כלל גם כסף.

ולא לשכוח את אלמנט החניה. קצת אחרי האוכל, תמצאו אותו כמרכיב מכריע בשיחות היום שאחרי. לכל מתחם אירועים יש הסדרי חניה באזור (לפעמים בתשלום).

 

אירוע מוצלח !

 

אודות מתחם האירועים וגה הרצלייה פיתוח מתחם האירועים וגה הרצלייה פיתוח הוקם על ידי אנשי עסקים בעלי ניסיון רב שנים בתחום בשנת 2005. המתחם היוקרתי ממוקם במרכז הארץ ב -Prime Location  ומשתרע על פני כ-2000 מ"ר הכוללים במתחם אולם בנוי, גן קבלת פנים פתוח למזג אוויר נעים ומשרדים לנוחיות האורחים. המתחם הבנוי מעוצב בקשתות, רצפת דק ופינות ישיבה אלטרנטיביות ופותח אפשרויות עיצוב מגוונות שהופכות כל אירוע לייחודי בפני עצמו.   מתחם האירועים וגה הרצלייה פיתוח ערוך לאירועי קיץ חמים בבוקר ובערב והמבנה המקורה מותאם ליצירת אוירה אינטימית מיוחדת. למתחם, טכנולוגיות סאונד ותאורה חדשניות המהוות חלק בלתי נפרד ממתחם האירועים. מבנה האולם וגמישות בתכנון ההושבה, יוצרים לכל אורח תחושת חמימות אישית המאפשרת אירועים של עד 500 אורחים בישיבה לשולחנות ובמרחב החיצוני הפתוח, לאירועים וקבלת פנים תחת כיפת השמיים. מתחם האירועים וגה הרצלייה פיתוח מותאם לאירועים מגוונים: חתונות, בר מצוות, בת מצוות ולאחרונה הושק במתחם קו חדש לאירועים עסקיים בכמות אורחים משתנה ובהפקה אישית ותפריט מגוון במטבחו העשיר. לפרטים נוספים: יעקב יהב, מנהל שיווק מתחם האירועים וגה הרצליה פיתוח, טלפון: 09-9581444 href="mailto:kobyy@vega-hall.co.il">vwww.Vega-hall.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב