דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקר שוק מקדים בטרם רכישת ביטוח נסיעות 

מאת    [ 21/11/2011 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 1755 פעמים ]

כאשר אתם שוהים בחו"ל אתם עלולים לפתע להזדקק לטיפול רפואי דחוף, אך רגע אין סיבה להילחץ, אתם בידיים טובות, אתם מבוטחים בביטוח נסיעות.

ביטוח נסיעות לחו"ל משמש כתחליף לסל הבריאות המוענק לכל תושבי המדינה מכוח חוק ביטוח בריאות ממלכתי. אך תחולתו של חוק זה מוגבלת רק לגבולות מדינת ישראל, מדובר בחוק טריטוריאלי ולפיכך מרגע יציאתכם את גבולות המדינה, חוק זה פוקע ואתם ברשות עצמכם, ואז נכנס לתמונה ביטוח נסיעות לחו"ל שיכסה אתכם וידאג לכל צרכיכם הכספיים והרפואיים הנובעים מצורך טיפולי זה או אחר. עם זאת ביטוח נסיעות לחו"ל אינו מוגבל אך ורק להוצאות רפואיות והענקת שירות רפואי אלא גם כולל ביטוח מטען מפני אובדן או נזק וכן ביטול או קיצור נסיעה לחו"ל.

ביטוח נסיעות לחו"ל יהיה שם בעבורכם במקרה הצורך, בין אם מדובר ברכישת תרופות, אשפוז בבית חולים, ביקור רופא מומחה, הליכי ניתוח, צילומים, פינוי יבשתי או אווירי ממקום האירוע לבית החולים הסמוך, הטסה רפואית ארצה, המשך טיפול רפואי בישראל, הטסת מלווה לחו"ל, כיסוי תאונות אישיות, כיסוי צד ג' ועוד.

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל משתנה ממשווק אחד למשנהו, היקף הכיסויים, תנאיהם, ולפיכך מומלץ לערוך הליך השוואתי בטרם רכישת ביטוח הנסיעות. משמע לעיין היטב בפוליסת הביטוח, לקרוא את האותיות הקטנות, הכל רשום שחור על גבי לבן, זה לא סוד מדינה, הכל גלוי, רק צריך לטרוח טיפה ולקרוא, אל תעניקו חשיבות יתרה לתעריף, אלא על המהות, על היקף הפוליסה, זכרו במה מדובר, בבריאותכם, בחייכם ולא כדאי לחסוך בעניין זה ולהתקמצן, חפשו דברים אחרים פחות מהותיים לחסוך בהם.

לדוגמא לא פעם תיתקלו בביטוח נסיעות המגביל את הוצאות האשפוז בהוצאות יומיות ולא כלליות, משמע אף אם לא תחצו את הרף הכולל במידה וחרגתם מהרף היומי תידרשו להשלים מכיסכם הפרטי את ההסכם, מדובר בדר"כ בפוליסת ביטוח בסיסיות המוצעות לרכישה מטעם חברות כרטיסי האשראי הידועות בביטוחי החינם המוצעים מטעמם, אך אם תבדקו מקרוב את הדברים תיווכחו כי המתנה עלולה בסופו של דבר לעלות לכם ביוקר רב.

בדקו גם גובה דמי ההשתתפות העצמית כאשר גם במקרה זה אצל חברות האשראי מדובר לרוב בתעריפים כפולים, 100 דולר במקום 50$. אם החופשה תעבור בשלום ולא נזקקתם לביטוח הנסיעות אז חסכתם כמה שקלים, אך אם תצרכו זאת בזמן אמת תיווכחו לגלות כי עשיתם טעות מרה.

ביטוח נסיעות לחו"ל כולל כאמור גם ביטוח מטען בגין אובדן או נזק שאירע למטענכם האישי. במידה והמטען נאבד, איחר או ניזוק כתוצאה מהטיסה, חובה לדווח על כך במיידי בפני חברת התעופה כאשר חברת הביטוח תהא רק גורם משלים ולא היחיד במקרה זה. גם היקף ביטוח המטען משתנה בין חברת ביטוח אחת לשנייה ומדובר בדר"כ בביטוח מטען מינורי יחסית שאינו מכסה מוצרי יוקרה ואלקטרוניקה. אם לדוגמא אתם מתכננים לטוס עם מחשב נייד לצרכי עבודה מומלץ לרכוש הרחבה ביטוחית במסגרת ביטוח המטען, לצרכי ביטוח המחשב הנייד.

לסיכום, בצעו סקר שוק בין המשווקים השונים, קופות החולים, כרטיסי האשראי, חברות הביטוח ואחרים, עיינו בפוליסת הביטוח ורכשו את זאת העונה לצרכיכם האישיים, בהצלחה.

רם מור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב