דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשת מלונות ישרוטל 

מאת    [ 21/11/2011 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2138 פעמים ]

ישרוטל

כיום כל אחד המבקש להזמין חופשה בישראל כבר יודע שישנם למעשה שני גורמים חשובים אשר יש להסב אליהם את מלוא תשומת הלב על מנת להבטיח את הצלחת החופשה. הדבר הראשון הוא לדעת מהן הדרישות של הנופשים מהחופשה העתידית שלהם, מבחינת בסיס אירוח, איכות המלון, השירות, האוכל והמתקנים המלונאים אותם הם מצפים למצוא במלון המבוקש. הדבר השני הוא כמובן, להגדיר באופן ודאי וסופי את התקציב של החופשה בהתאם ליכולות הכלכליות של הנופשים - על מנת שלא יאלצו לשלם בעבור החופשה במשך חודשים ארוכים לאחר שזו הסתיימה. בארץ יש לא מעט רשתות גדולות של בתי מלון המציעות מגוון עצום של אפשרויות לינה המספקות מענה הולם לשתי הדרישות הללו. בראש הרשימה נמצאת רשת המלונות ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל נחשבת לאחת הרשתות הגדולות ביותר בתחום המלונאות בארץ עם 12 בתי מלון הנפרשים בעיקר במרכז הארץ ובדרומה. מוקד הפעילות של רשת ישרוטל מתרכז בעיר הנופש האולטימטיבית אילת, עם לא פחות משמונה בתי מלון המשוייכים לרשת: מלון הנסיכה, מלון המלך שלמה, מלון רויאל גרדן, ישרוטל ספורט קלאב, מלון לגונה, מלון ריביירה קלאב, מלון אגמים ומלון ים סוף. כל המלונות הללו בעלי מיקומים אסטרטגיים שונים ברחבי העיר, בין אם מדובר על קו החוף, בקירבת מרכזי קניות ובידור או במרחק הליכה קצרצר משמורת האלמוגים, מהיפות ביותר בעולם כולו.

בנוסף למלונות הללו, מתווסף מלון יוקרתי וייחודי לרשימת המלונות האילתיים של רשת ישרוטל, הנקרא רויאל ביץ. בית מלון זה הינו המועדף ביותר על אמנים רבים, מדינאים, אנשי חברה ועסקים מהשורה הראשונה ואורחים רמי מעלה מהארץ ומהעולם. זאת, הודות לתחושת השלמות, הפאר וההנאה אשר המלון מספק לכל אחד מהאורחים הרבים המזמינים חופשה במלון ולעובדה כי המלון, הודות לתכנון האדריכלי המוקפד, העיצוב בטוב טעם ויצירות האמנות המעטרות את קירות בית המלון, מהווה יצירת אמנות מושלמת וללא רבב בפני עצמו.

מעט צפונה משם, על שפת חוף בוקק בים המלח, ניתן למצוא שני בתי מלון נהדרים של רשת ישרוטל: מלון גנים ומלון ישרוטל ים המלח, כאשר האחרון מהווה עבור נופשים רבים מהארץ ומחו"ל נווה מדבר נדיר ביופיו המעניק לאורחיו, על בסיס חצי פנסיון או לינה וארוחת בוקר, תחושה נהדרת של שלווה, בריאות ופינוק מכף רגל ועד ראש, על רקע הנוף המדברי, ההררי, בן אלפי השנים. עבור מלונות נוספים של הרשת ולהזמנת חדרים, מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של ישרוטל או לסרוק את אתרי האינטרנט השונים המספקים מוצרים ושירותים תיירותיים בארץ.

 

קובי אסולין, 


יועץ נסיעות בכיר להזמנת טיסות, מלונות בחו"ל, נופש בארץ


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב