דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שברולט מאליבו 

מאת    [ 20/11/2011 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 2651 פעמים ]

שברולט מאליבו – ליהנות מעוצמה וחדשנות
אם אתם מחפשים מכונית משפחתית קומפקטית, שברולט מאליבו היא המכונית המתאימה לכם ביותר. מאז שהציגה חברת שברולט את המשפחתית הראשונה שלה בשנת 1964 – שברולט שבל, חלו תהפוכות רבות בשוק הרכבים ונסתמנה דרישה גבוהה, ובמיוחד בשנים האחרונות, למשפחתית מתאימה. ולכן, החלה שברולט בשיווקה של משפחתית נוספת ומתקדמת במיוחד – שברולט מאליבו, המציעה את העיצוב והקווים האופייניים לרכביה של שברולט, ואף דמיון במידת מה לשברולט קרוז, אך מצד שני גם קומפקטיות יותר. 

מידותיה של שברולט מאליבו
למרות מידותיה הקטנות היחסית, אם כי לא באופן משמעותי בהשוואה לקודמותיה, מציעה שברולט מאליבו מרווח רחב יותר, תא מטען גדול יותר וגם מנוע חזק יותר. המנוע של שברולט מאליבו הינו מנוע בנפח של 2.5 ליטר, 190 כ"ס ותיבה בת שישה הילוכים אוטומטית. שברולט מאליבו כוללת, במסגרתה, גם אבזור נוסף, כפי שלא היה קיים בעבר, כמו עשר כריות אוויר, מערכת מתקדמת המזהירה מפני התנגשות חזיתית, מערכת התראה נגד סטייה מהנתיב וכן מצלמה לנסיעה לאחור. במקביל, מציעה שברולט מאליבו גם מערכת מולטימדיה עם מסך מתקפל ותא אחסון נסתר. לצד כל אלה, יכולה להיחשב שברולט מאליבו כמכונית מנהלים יוקרתית, שכן משדרת כוח ועוצמה על הכביש וכמו כל המכוניות האמריקאיות, מציעה בטיחות ברמה גבוהה ומנוע איכותי במיוחד. 

יתרונותיה הרבים של המכונית המוצעת גם בעיסקת טרייד אין
שברולט מאליבו מציעה, ללא ספק, את השילוב המושלם בין בטיחות ועוצמה. יש לה מנוע חזק במיוחד, המאפשר להתמודד עם מהמורות הדרך השונות וכן עם נסיעות למרחקים ארוכים. גם מבחני הבטיחות של שברולט מאליבו מעידים כי רמת הבטיחות שמציעה גבוהה במיוחד. על פי המבחנים שעברה המכונית, קיבלה שברולט מאליבו חמישה כוכבי בטיחות, שהינם הציון הגבוה ביותר. היא כוללת מערכת ESP מתקדמת וכן מערכת ABS לכל אחד מגלגלי הרכב שלה. החיישנים המיוחדים שבה, המתריעים מפני סכנות צפויות וכן כריות האוויר שלה, כל אלה יחדיו יוצרים את הבטיחות הגבוהה שמספקת לנהג הרכב ונוסעיו. לצד כל זה, יש לזכור כמובן את הפינוקים הרבים שמציעה בזכות האבזור החדשני והרב שלה. יש בה מערכת רדיו משוכללת, התאימה לפורמטים רבים, ההגה שלה מצופה בעור איכותי ויש בה תאי אחסון רבים. היא כוללת מערכת GPS מובנית בתוך הרכב עצמו, המתאימה לשימוש בכל מקום. גם עיצובה החדשני והמודרני מוסיף לא מעט, ומשווה לה מראה יוקרתי ומיוחד במינו. היא צפויה להגיע אלינו לקראת המחצית השנייה של השנה הבאה וללא ספק להיות בין הרכבים המבוקשים והמובילים. אם אתם מחפשים רכב חזק, עוצמתי, מרווח ובעל מראה יוקרתי, שברולט מאליבו היא הבחירה המתאימה לכם ביותר.  

טרייד אין שברולט certified




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב