דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילות בצפון לנופש המושלם 

מאת    [ 20/11/2011 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2849 פעמים ]

למרות שנופש בבתי מלון עשוי להיות זול יותר, רבים בוחרים באופציה של וילה בצפון כנופש משפחתי או כמקום המושלם לעשות מסיבות ואירועים שונים. השילוב של הנוף והשקט בסביבה עושה את שלהם. אז אם אתם שוקלים לשכור את אחת מאותן וילות בצפון, המאמר הבא בשבילכם.

החלום לחיות בוילה, אפילו לכמה ימים, כנראה מהווה גורם מרכזי בבחירה של משפחות רבות להעדיף וילה במקום בתי מלון סטנדרטיים.  גם הפרטיות והעובדה שהבריכה המוצמדת לרוב הוילות בשימוש בלעדי מעניקה עדיפות לאפשרות הזאת.

איך בוחרים וילות בצפון?

אם מדובר על נופש, רצוי להתמקם סמוך למסלול הטיול, על מנת שלא תמצאו את עצמכם מבזבזים שעות ארוכות על נסיעות מיותרות. אם אין וילה בצפון שקורבה למסלול, עד שעה נסיעה יהיה טווח הגיוני לחפש בו. מספר המשתתפים הוא גם פרמטר. אם מדובר במשפחה עם זוג ושני ילדים, הוילות הקטנות יתאימו לכם יותר מאשר אם מדובר בכמה משפחות שהתאגדו יחד לטיול או לחגוג יום הולדת. האבזור הוא חלק נוסף שצריך להתייחס אליו.

ברוב הוילות יש מטבח מלא שניתן לבשל בו במקום לאכול במסעדות באזור. בחלק יש ארוחות בוקר בתוספת תשלום.  אם אתם לא רוצים לסחוב את כל האוכל בעצמכם, חשוב לשאול את בעל הוילה אם יש מכולת באזור שפתוחה בזמן השהייה בווילה כך שתתארגנו בהתאם.

בית מלון או וילה בצפון - מה עדיף ומתי?

היתרון של בתי מלון על פני וילה בצפון הוא שאתם לא צריכים לדאוג לארוחות. יש מי שמבשל בשבילכם, במיוחד אם מדובר באירוח על בסיס פנסיון מלא. אם אין לכם בעיה לבשל, או שיש במשפחה אנשים עם אלרגיות שונות למזון שצריך להקפיד עליהם במיוחד, וילות בצפון יהיו טובות לכם יותר ממלונות, שם הפרטיות נעלמת וקשה לענות על בקשות אישיות בנוגע לאוכל. בוילות גם אין שעה קבועה לארוחת הבוקר כמו שיש בבתי מלון.

במקרה שיש ילדים קטנים בתי מלון יתאימו יותר, במיוחד אם אין לכם כוח להפעיל אותם כל הזמן. בבתי מלון יש הפעלות לילדים כך שיהיה לכם את הזמן לעצמכם. לכן אם יש לכם ילדים שלא צריך להפעיל ויודעים להסתדר בעצמם, האופציה לשכור וילה תתאים לכם במיוחד. יתרון נוסף שיש לוילות הוא שברובן אין התחייבות למינימום לילות, כמו שיש בבתי מלון רבים. אתם יכולים לשלב בטיול לילה אחד בוילה, בשביל הפינוק, ואת היתר בבית מלון, או לבחור לעשות את כל החופשה בוילה.

וילות בצפון, מעבר להרגשה הנפלאה שהן מעוררות, הן תחלופה טובה לבתי המלון הרועשים והמלאים בנופשים. בוילות תמצאו את הפרטיות והשקט, כמעט כמו בבית, רק שונה. אז אם אתם מתאגדים כמה משפחות, וילות בצפון יכולות להיות אופציה טובה לנופש המושלם, שבו רק אתם קובעים את הכללים והחוקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב