דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות אחסון איכותיים 

מאת    [ 20/11/2011 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 2470 פעמים ]

אחד האתגרים הקשים יותר בעיצוב, הוא אתגר האחסון. אחסון צריך להיות כזה אשר בראש ובראשונה יענה על צרכי האחסון של הבית, אולם עדיין עליו להיות מתאים לעיצוב הכללי של החדר בו הוא מוצב. ישנם פתרונות רבים המוצבים, חלקם יצירתיים יותר, חלקם יצירתיים פחות, אולם ספק אם יש פתרונות יעילים יותר וטובים יותר מאשר ארונות קיר או ארונות הזזה המתאימים בדיוק למידות החדר.

על יתרונותיהם של ארונות הזזה כפתרונות אחסון

כולנו מכירים ארונות הזזה ומבינים את היתרון הראשון שלהם: דלתות ההזזה השקטות הנפתחות מבלי "לפלוש" אל תוך חלל החדר מאפשרות לארון להיטמע בחדר, כך שאיננו גורם הפרעה כלשהי בחלל החדר. ארונות קיר בעלי דלתות הזזה הם גם מעוצבים באופן שמשלב בצורה אידיאלית את הפן האסתטי והפן הפונקציונאלי. ארונות הזזה מכילים מחיצות רבות, אשר היות והארון הוא בהזמנה אישית, ניתן לסדר אותו כפי רצונכם ולהתאים בו חללי אחסון באופן שיתאים בצורה המרבית לדרישות הבית.

יתרון נוסף של ארונות קיר על פני ארונות אחרים, מלבד היתרון הברור של ארונות קיר בשל היותם צמודים לקיר באופן שבו הם משתלבים בצורה מעולה בחלל החדר, מבלי לפלוש יתר על המידה ולתפוס יותר מדי מקום מתוך החדר, טמון בכך שהם נבנים על מנת לשרת אתכם למשך זמן רב. ישנן חברות רהיטים המייצרות רהיטים מתוך הבנה, כי הם זמניים ונועדו לשרת אתכם למשך מספר קטן של שנים. ארונות הזזה או ארונות קיר בנויים כך, שהם ישרתו אתכם משך זמן רב ביותר – ולכן הם עמידים יותר.

הזמנת ארונות קיר רק אצל מומחים

אם הבנתם, כי אתם רוצים ארון קיר עם דלתות הזזה, הרי שלא ניתן להדגיש מספיק את החשיבות הרבה של בחירת חברה נכונה ומתאימה לצורך ביצוע המשימה. לא כל אחד יודע לאפיין, להתאים, לתכנן, לייצר ולהרכיב ארונות קיר בצורה מקצועית ורצינית. ישנן חברות אשר זה עיסוקן העיקרי. חברות אשר מבינות כי איכות המוצר תלויה באנשי המקצוע המועסקים והמבינה את ערכו של הנגר – כן, כן, האדם אשר יכין עבורכם מאפס את הארון – בתהליך הייצור של הארון ויעסיק רק מקצוענים אמתיים.

אם כבר נגענו בתהליך היצירה וההזמנה של ארונות הזזה נפרט מעט יותר על תהליך נכון: התהליך כמובן צריך להתחיל בפגישה בבית הלקוח, שם יתארו הלקוחות את דרישותיהם ואנשי המקצוע של החברה יבצעו מדידות מדויקות, כדי לתכנן בדיוק כיצד הארון צריך להיות ומה הם הדבר שצריך לשים לב אליהם. כך למשל, בבתים רבים – על אף שהדבר איננו נראה בעין, ישנם פגמים בבניין הגורמים, למשל, לכך שתקרת החדר לא תהיה אחידה. אדם לא מנוסה יכול לטעות ולהסתפק במדידה של הגובה בנקודה אחת. נגר מקצועי אשר צבר ניסיון רב בהתקנת ארונות הזזה יודע לבחון היטב את הגובה של התקרה במספר נקודות ולהעריך אם התקרה ישרה.

מלבד המדידות, הרי שגם תהליך ההכנה של הארון דורש מיומנות גבוהה ביותר וכל פשרה שנבצע בכך עלולה לעלות לנו ביוקר אחר רך. נוסף על כך, על המקצוען גם לתכנן היטב את האופן בו יורכב הארון. אילו נקודות עגינה יהיו וכיצד להרכיב את הארון בבית, לאחר הייצור וההובלה.

אחד הסממנים של חברה רצינית ביותר, הוא בכך שהחברה מבינה כי חלק מההתקנה כולל גם את הניקיון שלאחר ההתקנה. אמת, לקוחות רבים מסתפקים בהתקנה ומנקים בעצמם לאחריה, אולם חברה רצינית המציעה שירות מעולה ללקוחותיה לא תתיר זאת. זאת דרך פשוטה לבדוק את איכות השירות המוצע.

שלום, שמי אבנר כהן. לקוח סמוי עבור עסקים וחברות שונות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב