דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת צבעים בעיצוב הבית 

מאת    [ 20/11/2011 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2364 פעמים ]

עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות למאוד מקובל, וכל נושא הקשור אליו מקבל התייחסות בנפרד. לכל אזור יש אנשים מקצועניים אשר עוזרים לעצב אותו ברוח האופי של הדיירים ולשייך אותו לבית עצמו. למשל אזור המטבח שמקבל, במיוחד בישראל, התייחסות נרחבת, בגלל האהבה הגדולה של ישראלים לאוכל. אבל למעשה, נוגעים בפרטים הכי קטנים בכל אזור בבית, גם באזור המקלחת ובחדרי השינה.

אחד התחומים בעיצוב הבית הוא צביעה וקישוט קירות הבית. תחום הצבעים ובחירתם הוא מאוד חשוב כי הוא חלק מהותי בעיצוב אופי הבית. ישנם סוגי צבעים רבים ודרכים רבות לשלב ביניהם. כיום אנשים רבים בוחרים לצבוע את הקירות בצבעים שונים. הם מחלקים את אזורי הבית, ואת המטבח צובעים בצבע האחר מחדר השינה, מהמקלחת ומחדר הילדים.

איך לבחור צבעים בצורה נכונה?

יש לבחור בקפידה את צבע הבית כיוון שכל צבע משדר משהו אחר, וכל צבע יכול לשנות את גודל החדר ואת האווירה שרוצים להעביר. למשל צבעים בהירים מגדילים את החלל, ולכן בבתים קטנים ואף סטנדרטיים ממולץ להשתמש בהם. צבעים בהירים שמקובלים הם: צבעי קרם, גווני כתום וחום עדינים, סגול או ירוק בהיר, וכמובן הצבע המקובל שעדיין משתמשים בו הרבה והוא הלבן.

אפשר לשלב בין צבע עז לצבע בהיר כדי לא ליצור תחושת פיזור רבה מדי, אם מחליטים לצבוע רק בצבע בהיר, וניתן למצוא איזון בין השניים. אפשר להוסיף על הרקע הבהיר פסים כהים, או לבחור שבחלק אחד הקיר יהיה צבוע ובחלק אחר להשתמש בטפטים. ניתן גם לשבור את הצבע הכהה או הבהיר באמצעות וילונות בצבע אחר. וילון לחלון, מעבר לצבע שהוא מעניק לחלל, מוסיף עוד נדבך מעניין.

טפטים לקירות

מגוון הטפטים הוא עצום. יש טפטים עם ציורים רבים המתאימים לחללים שונים בבית. למשל יש טפטים מיוחדים למקלחת, שמגיעים בגווני כחול, ירוק וטורקיז. מצויירים עליהם נהרות, מפלים, ימים, דגים כמו דולפין, דגי זהב או דגים מסרטים מצוירים מוכרים, כמו "מחפשים את נמו", או בת הים הקטנה. יש טפטים עם ציורים של אקווריום, שמשתלבים טוב עם פכפוך וזרם המים.

יש גם טפטים של תלת מימד, אלה נותנים תחושה שהחדר גדול יותר, מקובל לתלות אותם בחדרי ילדים או בחדרי משחקים, כי ילדים מאוד אוהבים את המשחק בעיניים שהתלת מימד יוצר. ולכן, ניתן למצוא טפטים כאלה במיוחד לילדים, עם ציורי מכוניות, אופנועים, דמויות מסרטים וסדרות מוכרים ועוד. יש טפטים המיועדים למשרדים בחברות, למסדרונות חברה חשוב לבחור טפטים שמשרים אווירה טובה, שתשפיע על הלקוחות ועל העובדים.

סוגים וצבעים של וילונות

וילונות לבית הם אביזר אופנתי לכל דבר, מעבר לעובדה שהם מצלים את הבית ומגנים מבפני קרני השמש, הם מגיעים בצבעים ובצורות רבים. במידה והקיר צבוע בצבעים שונים ויש עליו גם ציורים או שמודבק עליו טפט צבעוני מדי, רצוי לבחור וילון סולידי, ולהמעיט ככל האפשר בקישוטים, כדי שלא יהיה מבולגן בעיני המתבונן. גם בוילונות למשרד, רצוי לבחור כאלה שיהיו עדינים ונעימים לצפייה, בשביל הלקוחות ועובדי החברה.

פארטי אפ מבית מיזם גרופ - הקמת פורטלים, קידום אורגני במנועי חיפוש ושיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב