דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלי בית 

מאת    [ 18/11/2011 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 1992 פעמים ]

כלי בית

קשה מאוד למצוא בית ללא כלי בית.
ניתן לומר כי נוכל ללמוד על אופיו של הבית בהתאם לכל כלי הבית המצויים בו. אם בעבר, קנינו כלי בית משום הצורך הפונקציונאלי בהם, כיום ניתן לראות בבית רבים כלי בית המשמשים כפריט עיצוב לכל דבר.
ישנם בתים אשר מחליטים למקם את כלי הבית בוויטרינה השקופה אשר בסלון, יש אחרים אשר מציבים כלי זה או אחר בסלון, דבר המשווה לבית תחושה של אווירה כפרית, או ביתית חמימה וישנם כאלו אשר מציבים כלי בית על קורה מיוחדת במטבח או בסלון והאורחים הנכנסים אל המטבח מתרשמים מהפריטים המיוחדים.

 

מהם כלי בית?

כיום, כלי הבית הם כלים דקורטיביים במגוון סגנונות המוצבים בחלקים שונים בבית, במטרה לשבור את השגרה של העיצוב המוכר והמשמים.
בעשור האחרון אנו עדים לפתיחתן של חנויות רבות לכלי בית וניתן אף לזהות כי ישנן חנויות לכל בית מסוגים שונים, לדוגמא חנות לכלים מקריסטל, חנות לכלים המעוצבים בהתאמה אישית, חנות לכל בית מקרמיקה וכן הלאה. אנשים רבים מגדירים עצמם כ"מכורים" לכלי בית, ולא בכדי.

כלי בית כוללים: כלים שונים למטבח, כמו למשל סירים, סטים של כוסות וצלחות, קעריות מיוחדות, כלי אוכל מחומרים שונים ועוד. הכלים אינם מיועדים רק למטבח וניתן למצוא גם תצוגה מרשימה של כלי בית לחדר האמבטיה (פחים מיוחדים, קעריות ועוד), כלים לסלון וכן לכמעט כל חלל בביתנו.

 

כלי בית- רעיונות שונים ומיוחדים


    • כלים או גביעים מיוחדים העשויים חרסינה ומיועדים לקינוח- הקינוח הוא זה המסיים את הארוחה וכן הוא מהווה את המנה האחרונה של הארוחה אשר רוב האנשים זוכרים. ניתן לרכוש גביעים מיוחדים מחרסינה וזכוכית, בצבעים ועיטורים שונים אשר יהפכו את הקינוח לבלתי נשכח.
    • קנקנים מעוצבים- קנקנים צבעוניים במגוון גדלים, אשר עליהם מגוון איורים וצורות, יהפכו כל שולחן למעניין וצבעוני. ניתן לבחור מספר קנקנים בגדלים שונים, אשר ישמשו כל אחד להגשת משקה בטעם שונה.
    • משקל בעיצוב מיוחד למדידת מזון- כלי אטרקטיבי אשר תמיד תופס את תשומת הלב, הוא משקל העשוי נירוסטה ומעוצב בסגנון מודרני, או לחלופין בסגנון עתיק מהמטבחים האנגלים של שנות החמישים.
    • כוסות בשלל עיצוב מיוחדים מחומרים שונים לשתייה חמה, סט של כלי הגשה, צלחות הגשה מיוחדות במגוון עיצובים, כל אלו ירשימו את האורחים בארוחות מיוחדות ויסגננו את כל הארוחה.

    • קומקומים חשמליים מעוצבים- כיום ניתן לרכוש קומקומים מעוגלים, מרובעים או בדמות משולש במגוון צבעים מעניינים, בהחלט פריט שיכול להשפיע על עיצובו של כל המטבח.

 

בנוסף, ניתן לרכוש את כלי הבית הבאים אשר יבטיחו לכם נופך עיצובי רענן בכל פינה בחלל בה תציבו אותם: כוסות יין בצבעים, גדלים וצורות שונות, מחבתות בצבעים וגדלים שונים, כלי הגשה מחומר פלסטיק במגוון איורים, כלי הגשה במגוון עיטורים, סט סכינים מודרני למטבח במבחר גדלים וכן קופסאות אחסון שונות.

 

 

מתחם ייחודי המציע עושר בלתי רגיל של פריטים עבור עיצוב הבית.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב