דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבדלים בין ייעוץ שיווקי לבין ייעוץ עסקי 

מאת    [ 18/11/2011 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 3614 פעמים ]

 

ייעוץ שיווקי זה אחד הדברים החשובים ביותר לכל עסק. לא ממש משנה באיזה תחום העסק שלכם פועל, אתם תמיד יכולים להיעזר בייעוץ עסקי. המטרה היא להשיג ללקוח את כל המידע ואת כל האפשרויות שעומדות בפניו, כיצד ניתן לשווק את האתר שלו טוב יותר במכירות.

הרעיון מאחורי שיווק הוא הגדלת המכירות. כל פעולה שיווקית נועדה להשיג אך ורק דבר אחד בלבד, הגדלה של מחזורי המכירות. הייעוץ ניתן במטרה להכין רשימה של פעולות שצריך לבצע על מנת להגדיל את המכירות .

מתי צריך להיעזר בשירותי ייעוץ שיווקי?

טרום פתיחת העסק - האנשים החכמים ביותר הם אלה שהולכים לקבל ייעוץ עוד לפני שפותחים עסק. הסיבה שזה הכי חכם היא מאוד פשוטה. יכול להיות שדבר כמו ייעוץ עסקי לא ניתן על ידי בעלי עסקים מבריקים ומיליונרים, אבל תיקחו בחשבון שיועץ עסקי(שיווקי)הוא בן אדם שלא מסוגל לפתוח עסק משלו או לנהל עסק משלו, אבל הוא ראה כבר את כל סוגי העסקים בעולם והיה עד להמון הצלחות וכישלונות.

במיוחד אם אתם הולכים למישהו ותיק, זה אדם שכבר פחות או יותר יודע מה צריך לעשות כדי להרים עסק מצליח ואיזה שלבים צריך לעבור כדי להגיע למקום א, איזה דברים צריך כדי להגיע לשלב ב וכן הלאה . אדם כזה, כאשר הוא מוקף באנשים המתאימים, שיכולים להשלים לו נישות נוספות, כמו: מכירות, שירות לקוחות, שרשרת אספקה, התנהלות מול מחשב ועוד, יכול להביא ערך מוסף אדיר.

בהנחה שקיבלתם ייעוץ שיווקי כבר לפני פתיחת העסק, תוכלו לחסוך לעצמכם חלק גדול או לפחות לא מבוטל של חבלי לידה. הרי כל פתיחת עסק, במיוחד עסק ראשון כרוכה בהרבה למידה. יועץ שיווקי מנוסה יכול להקל עליכם מאוד ולחסוך לכם זמן או כסף .

בשלבי ביניים של העסק - זהו ייעוץ שיווקי פחות מוצלח, אבל עדיין די איכותי ומועיל מאוד. פתחתם עסק, הוא כבר מתנהל בצורה מסוימת, אתם רק רוצים לדעת מה ניתן לעשות קצת יותר. זה מעולה גם כן , הבעיה היא שכבר לא ניתן לתקן את הבעיות שנעשו וחבל מאוד. הבעיה תהיה אם לא רכשתם ייעוץ שיווקי עד השלב הזה, מקווה שלא תחפשו אותו בשלב הבא .

משבר - לצערי זה המקרה הנפוץ ביותר של ייעוץ שיווקי. אנשים נזכרים לקבל עזרה כאשר זה כבר ככל הנראה מאוחר מדי. אין הרבה לעשות נגד זה, עצוב אבל נכון . אם אתם בעלי עסק אל תחכו לרגע האחרון .

הבדלים בין ייעוץ שיווקי לבין ייעוץ עסקי

בהחלט נשמע דומה אבל ייעוץ עסקי כולל בתוכו גם כל מה שקשור לתחום השיווק, הרי עסק לא יכול לקום וליפול רק על שיווק, צריכים עוד הרבה מאוד רכיבים נוספים שסביר להניח לא תקבלו מאיש שיווק. אם מעניין אתכם לגלות מה אנחנו יכולים לעשות בשבילכם, אז זה הזמן המעולה ביותר להיכנס לאתר שלנו ולקבוע פגישה. צוות האתר שלנו עומד זמין לרשותכם בכל שעות היום ומחכה לפניות שלכם.

המאמר מוגש כמו תמיד על ידי צוות המרכז לשיפור ביצועיים עסקיים.

המאמר פורסם על ידי martins משרד יחסי ציבור אינטרנטי ותיק, שמרצה את לקוחותיו, מעל חמש שנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב