דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אם כבר שיווק רשתי אז לעשותו נכון 

מאת    [ 13/11/2007 ]

מילים במאמר: 827   [ נצפה 2641 פעמים ]

איך מתחילים?
בחוגים לניהול ישנה סדנא שאני מאוד אוהב להעביר. קוראים לה "הנהגת העיוור".
חוצים את הכיתה לשתי קבוצות כאשר חצי קבוצה יוצאת אל מחוץ לכיתה. מבלגנים את השולחנות, כל אדם מהקבוצה שבתוך הכיתה צריך לבחור חבר מהקבוצה שמחוץ לכיתה ולבקש ממנו לעצום את עיניו. לאחר שהאחרון עושה כן, הוא מובל על ידי חברו, בעיניים עצומות, לקצה השני של הכיתה בין תפזורת השולחנות. הדבר היפה בסדנה הוא שכל אחד מוביל את חברו אחרת. יש מי שמנחה את חברו ומורה לו לנוע ימינה ושמאלה, יש מי שנושא את חברו על גבו, יש מי שלוקח את היד בעדינות ומרגיע את חברו המובל ויש גם כאלה שפשוט מזיזים את כל השולחנות ומפנים לחבריהם דרך ללא מהמורות ומכשולים.
סדנה זו משקפת מצבי מנהיגות שבהם אדם שנכנס למקום עבודה חדש כמוהו כעיוור. החניכה, המנהיגות והאחריות שלוקח על עצמו עמיתו לעבודה היא זאת הפוקחת את עיניו של ידידנו "העיוור" והופכת אותו לעובד מוכשר, מונע, מיומן, מאומן ומזוהה עם עבודתו ומעסיקיו.
כך בדיוק זה עובד אצל אנשי השיווק הרשתי. אלא שעל אותו מאמץ הם מייצרים הון ואחרים מקבלים משכורת.
העיקרון המנחה את אנשי השיווק הרשתי הוא לקיחת אחריות. הטעות הנפוצה של מרבית העוסקים בתחום היא "למכור" את ההזדמנות ולצרף כמה שיותר אנשים לרשת שלהם כדי שהם יעשו את אותו הדבר. התנהגות זאת יוצרת זילות של תחום מקצועי זה בעיני רבים.
החוכמה היא לעבוד לאט. להבין כי יש לקחת אחריות על לא יותר מ 5 אנשים כי אי אפשר לטפל ביותר. לקיחת אחריות בעיקרה מדברת על מחויבות להצלחתם של האנשים שלהם אתם אנשי השיווק הרשתי פותחים דלת לעולם של שפע. אם אין לכם כוונה לקחת אחריות מלאה להצלחתם של אחרים עדיף שלא תציעו את ההזדמנות.
סביבכם ישנם המון "עיוורים" שעולם השפע נראה להם בלתי ניתן להשגה. אין הם מכירים את הדרך איליו, ועליכם, נבחרת החלומות העוסקת בשיווק רשתי לפתוח להם דלת לעולם זה ואף להנחות אותם עד שעיניהם יפתחו והשפע יעטוף אותם.
מוכנים - קדימה:

איך עושים זאת?

הכלל המנחה את אנשי השיווק הרשתי המצליחים הוא שעושר נאור ניתן להשגה על ידי הטבת מצבם של אחרים!!!
עליכם לקבל החלטה לקבל על עצמכם לפתוח דלתות לעולם של שפע נאור לכמה שיותר אנשים.
עליכם לחפש את אותם אנשים, למצוא אותם, ולקחת אחריות אמיתית ומלאה על הצלחתם.
ככל שתעזרו ליותר אנשים לפתור את בעיותיהם, הבעיות שלכם ייעלמו מעצמן.
להצלחה בעסקי השיווק הרשתי ישנה שיטה שיש להקפיד ולשכפל אותה. היא מבוססת על הסעיפים הבאים:
שלב ראשון: עליכם לקחת דף ולרשום את החלום שלכם. ציירו אותו, חיו אותו, שתפו אחרים בחלום ושימו אותו תמיד לנגד עיניכם.
שלב שני: רשימת שמות, זהו שלב חשוב ביותר בתכנית ההצלחה שלכם. עליכם להכין רשימה של 108* שמות לפחות של אנשים שאתם רוצים לפתוח להם דלת לעולם של שפע. 50 מוסדות הכוללים בתי אבות, מלונות, מעונות חברתיים, בתי מורים ועוד, שלהם תרצו לערוך חוגים להצגת מוצרי החברה שעבורה אתם עובדים.
שלב שלישי: תנו גז והכניסו להילוך ראשון. ספרו לחברכם שהצטרפתם לקבוצת אנשים שהחליטה לשפר את הכנסתה על ידי תכנית עסקית שעובדת. הזמינו אותם לשמוע את החונך שלכם ולהשמיע את דעתם. עשו את זה פשוט, כי אם זה לא יהיה פשוט-זה פשוט לא יהיה!
המצגת: המצגות הטובות ביותר הן מצגות מפיות. אלו מצגות רבות עוצמה, ללא עזרים מלבד דף נייר חלק ועט.יש ללמוד אותן ואת עקרונותיהן וללמד אותן. הן ניתנות לשכפול, מוצגות באופן פשוט יחד עם דיאלוג בונה עם המועמד ויוצרות מומנטום אדיר.
עליכם לדעת לערוך שתי מצגות: האחת: מצגת מוצרים והשנייה: מצגת עסקית.
עבדו עם החונך שלכם שכך תעשו מינימום טעויות בתחילת דרככם.

הינה עוד למה כדאי שיווק רשתי:
ציטוט מתוך ספרם של הזוג מארק ורנה ריד ירנל
שנתך הראשונה בשיווק רשתי
הסיבה החמישית לאופטימיות
"תכנית ארבע השנים"
"בעסקים המסורתיים, תכנית ארבעים השנים היא הדבר הטוב ביותר שאנשים יכולים לקוות לו. אם כן, מהי תכנית ארבעים השנים, תשאלו?
בגיל 25 לרוב האנשים יש איזשהו מושג לאיזה מקצוע הם יפנו, משהו שבין מדריך דיג למנתח.
אולם ארבעים שנה אחר כך, מתוך כמאה אנשים, חמישה עדיין עובדים, 36 מתו, 54 הם חסרי פרוטה (או לפחות מרוויחים הרבה פחות ממש שהרוויחו בעת שהיו מועסקים), ארבעה מסודרים, ואדם אחד הוא עשיר. תכנית ארבעים השנים משמעותה איפה שבמשך ארבע עשורים רובנו הולכים הלוך וחזור מן הבית לעבודה. הלוך וחזור הלוך וחזור, כמו אריה שוטה סגור בכלוב... ועם זאת בסוף אותו פרק זמן, רק אחד מתוך מאה אנשים יכול להתהדר במשהו! תכנית ארבע השנים לעומת זאת, שונה בתכלית השינוי. עבדו בשקדנות עבור חברת שיווק רשתי במשך ארבע שנים, בנו לכם הכנסה המבוססת על תנועה אמיתית של מוצרים או של שירותים, ואתם מסודרים לכל החיים. מה שמרגש אף יותר, הוא הדין לגבי יורשיכם. את עסק השיווק הרשתי, יכול כל אדם להוריש. אם החלפת תכנית ארבעים השנים בתכנית ארבע השנים אינה גורמת ללבכם להתחיל לפעום, אולי כדי שתבדקו אם אינכם חולים באלצהיימר". (לא נגעתי...)
ובכל זאת. למה שיווק רשתי?
אתם יכולים לבחור בכבודה עבור שכר חודשי. אכן משכורת היא דבר טוב. היא משלמת הוצאות קבועות ומעניקה ביטחון לכל מי שבוחר באורח חיים סטנדרטי. אולם הון שמושג באותו מאמץ הוא חלון הפותח לפנינו עולם שלם של שפע. העבודה והמאמץ זהים, התוצאות הן העושות את ההבדל בין חיים רגילים לחיי שפע. כפי שאמרתי במאמר הקודם-לא צריך לשנות דבר מלבד את הגישה ואז הכול משתנה.


אורן נחמני, יועץ ומאמן עסקי בכיר, מרצה לשיווק רשתי, מבנוני ארגוני השרש היעילים בישראל ומנחה משפחות ויחידים להגיע לשפע נאור ללא הון עצמי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב