דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל אחד אוהב עוגת גבינה אחרת 

מאת    [ 16/11/2011 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 3069 פעמים ]

סקירה קצרה של סוגי המתכונים השונים המיועדים להכנת עוגות גבינה מעידה לא רק על ההצלחה שלהן, אלא בעיקר על האהבה אליהן בקרב חובבי עוגות. בישראל רכשו לעצמן עוגות הגבינה את ההצלחה בתחילת שנות השמונים, אך מאז עבר המטבח האישי שינויים רבים. כיום כל אחד יכול למצוא מתכון מושלם אחר עבור הכנת עוגות גבינה, ולהפתיע את המשפחה עם הקינוח המושלם.

אין הגבלות לסוגי עוגות הגבינה

בניגוד לקטגוריות אחרות של מתכונים, בכל הקשור אל עוגות גבינה המגוון של המתכונים מעיד על הצרכן לא פחות מאשר על האופים. לדוגמא, ישנם אלפי מתכונים עבור פשטידות בשר, אך רובם יחייבו סוגים שונים של מצרכים בסיסיים על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. לעומת זאת, בתחום של עוגות גבינה המצב שונה. מתכוני עוגת גבינה אינם תלויים בסוג הגבינה, אלא בעיקר באיכות חומרי הגלם, באופן בו ניתן לשלב ביניהם ובטעם האישי של מי שמכין או טועם את התוצאה הסופית. עוגת גבינה יכולה להיות ברוטב פירות אדומים, במעטפת של ביסקוויטים או בשילוב עם קפה אך הבסיס שלה יהיה דומה. הכנת עוגת גבינה ללא הקפדה על מוצרים איכותיים לא תצליח לשמור על הסטנדרטים הגבוהים שהציבו עוגות מן הסוג הזה ברחבי העולם. אפשר גם להתייחס אל סוגים אחרים של עוגות גבינה, ולראות את ההבדלים ביניהן. לצד מתכונים להכנת עוגת גבינה אפויה על קלתית, או עוגת גבינה מופחתת קלוריות, אפשר למצוא גם מתכונים לעוגות גבינה ופרג, עוגות עם תותים, עוגות גבינה עם פסיפלורה ופירות טרופיים אחרים ואפילו עוגות גבינה במילוי טרפלס. למעשה, אפשר לראות כי ניתן להכין עוגות גבינה כמעט עם כל רכיב מרכזי מתוק שקיים במטבח. אך כאמור, הסוד הוא לא התוספות שעל עוגת הגבינה אלא הבסיס שלה.

השתמשו בעוגת הגבינה כדי להראות את היכולות שלכם

גם בעוגות גבינה פחות מוכרות, כמו עוגת גבינה עם ליפתן אוכמניות, עוגת גבינה עם צימוקית, לימונית או עוגת גבינה עם פיסטוקים יש להקפיד על איכות חומרי הגלם. אם אתם בעניין של עוגות גבינה אישיות, כדאי גם שתיערכו מבחינת תבנית מתאימה. אך לפני שאתם מתקדמים אל עוגות הגבינה המשודרגות, יש להכיר את הבסיס. עוגת גבינה רגילה מצריכה לא יותר משש ביצים מופרדות, 180 גרם חמאה או מחמאה, כוס סוכר, סוכר וניל, מיץ מלימון סחוט, גבינה לבנה וקמח. זמן ההכנה, כולל האפיה, לא עולה על שעה ורמת הקושי נחשבת לפשוטה. מן השלב הזה קל לקחת את העוגה למחוזות אחרים, ולשדרג אותה עם תוספות מיוחדות. בסופו של דבר, העוגה צריכה לבטא את האהבה שלכם למטבח. אם יש עוגה שיכולה לעשות את זה בצורה מושלמת, הרי שעוגת הגבינה היא הפלטפורמה הראויה והטובה ביותר. 

יונתן נווה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב