דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גרפי - מדריכים לפוטושופ 

מאת    [ 16/11/2011 ]

מילים במאמר: 332   [ נצפה 2996 פעמים ]

עיצוב גרפי – מדריכים לפוטושופ

עיצוב גרפי הינו תחום מתפתח בשנים האחרונות. בזכות תוכנות מחשב כגון פוטושופ, תחום זה נהפך לנגיש יותר עבור אנשים מהשורה, גם אילו אשר אינם מעצבים גרפיים במקצועם. עיצוב גרפי בעזרת תוכנת פוטושופ מאפשר לכל אחד לעבד תמונות, לשפר אותן, ליצור קולאז'ים, אפקטים, להבליט חלקים מסוימים בתמונה ועוד ועוד...

אולם, לא כל אחד יודע כיצד להפיק את המרב שניתן על ידי עיצוב גרפי עם תוכנת פוטושופ. לשם כך ישנם מדריכים לפוטושופ אשר מנחים את המשתמש הממוצע כיצד להוציא כמה שיותר מתוכנת הפוטושופ ולהגיע לתוצאות מרהיבות בתחום עיצוב גרפי.

מדריכים לפוטושופ יכולים לעזור לכל אחד לבנות קולאז' מרתק של תמונות בני המשפחה. על מנת לבנות קולאז' צריך לדעת כיצד לבנות שכבות שונות של תמונות, כיצד לעבד כל שיכבה בנפרד, להוסיף מסגרות, אפקטים, דוגמאות, צבעים ולעבד את הרקעים. על ידי עיבוד טוב של התמונות, נוצרת תמונת קולאז' מרהיבה אשר כל בני המשפחה יוכלו להנות ממנה – והיא תישאר כמזכרת לכל החיים מהתמונות היפות של האירועים המשפחתיים.

ישנם מדריכים לפוטושופ רבים בכל רחבי הרשת, וכדאי לבחור במדריך טוב אשר מדבר בשפה פשוטה, קל להבנה ולתפעול, ובאמת ילווה את המשתמש צעד אחר צעד על מנת שילמד כיצד להשתמש בתוכנה לשם עיצוב גרפי של תמונות, קולאז'ים ועוד.

ישנם מדריכים לפוטושופ אשר מלמדים את המשתמש כיצד להוסיף אלמנט מסוים לעיצוב שלו. למשל, כתב בצורה של מראה שבורה, או אותיות ורודות הנראות כמו מסטיק בזוקה. במקרים אלו מדובר על מדריכים לפוטושופ פשוטים אשר מתמקדים באלמנט אחד בלבד של עיצוב גרפי, ולא נותנים הדרכה למכלול הכלים הטכניקות והאפקטים אשר חבויים בתוך התוכנה.

עם זאת, ישנם גם מדריכים כוללניים יותר עבור עיצוב גרפי, למי שמעוניין להתמקצע יותר בתחום ולהשתמש בתוכנת הפוטושופ באופן מקצועי יותר. מדריכים אלו נותנים הדרכה והיכרות מעמיקה למשתמש על מגוון הכלים השונים שיש בתוכנה, וכן כיצד ליצור אפקטים מיוחדים ולהשתמש בטכניקות ייחודיות.

לסיכום, תוכנת הפוטושופ הינה תוכנה פופולרית המשמשת משתמשים רבים לשם עיצוב גרפי. יש מדריכים לפוטושופ רבים ברחבי הרשת, והם בעלי מאפיינים שונים. על כן, צריך לבחור במדריך המתאים בהתאם לצורך של המשתמש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב