דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קנבס בחדר הילדים- עיצוב סביבה נכונה לגוזלים 

מאת    [ 15/11/2011 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2095 פעמים ]

ילדים, זאת חווה על בשרו כל הורה, כבר לא מסתפקים בחדר צנוע המרוהט במיטה ושידת שולחן, אלא מצפים לכלל הפריטים הנדרשים על מנת להפוך את החדרון בו הם מבלים את מרבית ימיהם למעיין בית מושלם בעיניהם. מבחינתם- כמה שפחות תזוזות לעבר החיצון, הרי זה משובח. בדרך כלל, אם נודה על האמת, אנו לא מצליחים לעמוד במסע השכנועים הבלתי פוסק של גוזלינו, ודואגים לאבזר את חדריהם במחשב החדיש ביותר, בטלוויזיה, וכמובן במזגן. אך אצלם, זוהי רק ההתחלה, הם כבר יודעים את מה שטרם הספקנו להפנים- היום לא די בכך.

הדבר האמיתי ההופך את השהות בחלל החדר לנעים ואיכותי, זוהי בעיקר האווירה שהצלחנו להעניק לו בזכות אמצעים עיצובים. תודות להתפתחות טכנולוגיית ההדפסה על קנבס בשנים האחרונות והוזלת מחיריה לסכומים המשרתים את כלל האוכלוסייה, אנו יכולים לשחק עם עיצוב חדרי הילדים בהתאם לגיל ולגחמותיהם המשתנות, וזאת בעלות מזערית.

לאחר שציידנו את הזאטוט בכל הפריטים הדרושים, הגיע הזמן לחלק הקישוטי- עיצוב החדר, חלק זה הינו בעל חשיבות גדולה מכיוון שהוא המעניק למרחב המגורים האישי של הילד, לפינה הפרטית שלו, את האווירה המדויקת שהוא, ולא פחות חשוב- אנחנו רוצים להעניק לחדר. קנבס בחדרי ילדים יכול לסייע בפישוט משימה מורכבת זו ולשנות מהקצה אל הקצה את הסגנון באזור המבוקש. בחרו תמונה אותה תרצו להדפיס על הקנבס ולתלות בחדר הילדים, וראו איך באורח פלא הדבר תורם לאטמוספרה הרוחנית/אומנותית, או אולי דווקא להלך רוח מציאותי ופרקטי, תלוי מה בחרתם להדפיס.  

שימוש בתמונות עשויות קנבס בחדרי ילדים מאפשר לבן ולהוריו להעביר יחדיו זמן איכות, בו לצעיר יש כוח, מעורבות מלאה בעיצוב הקן הנעים שלו, והכי חשוב- זמן לספיגת ערך מוסף. חשבו על כך- הקציבו לילדיכם סכום כסף מסוים, תאריך גמר לביצוע השיפוץ, בקשו ממנו להכין רשימה מסודרת של כלל השינויים שברצונו לבצע בחדר- ויחדיו, נהלו את הפרויקט הייחודי לכם. בדרך זו הוא יוכל להביע את עצמו, לבחור צילום אהוב ולהפוך אותו לאמנות לשמה.

עוד פן הנוכל להרוויח על ידי הדפסת קנבס לעיצוב חדר הילדים, הוא השפעה על  מצב רוחו של ילדינו. הדפסת כתמי צבע מגוונים, עליזים וססגוניים למשל, יכניסו קצת פלפל לחדרה של ילדה שקטה ומופנמת. צבעוניות פסטלית כמו צבע לבנדר למשל, יעזור בשידור אווירה רגועה בחדרו של ילד היפראקטיבי. וכמובן- פורטרט עצמי מוצלח אותו הילד אוהב, תשפר באלפי מונים את בטחונו העצמי. דבר נוסף שניתן לעשות, הוא לשדרג פינה נבחרת בחדר, באמצעות תמונת קנבס בצורת לוח כפל הומוריסטי לדוגמא, נוכל להשפיע לטובה על סביבת הלימודים.

קנבס הוא חומר חזק ועמיד, המשנה את יכולות ההבעה הטמונים בו לפי ראות עינינו ורמת היצירתיות אותה השקענו בעבודה, כל שנותר לנו הוא לבחור את התמונה, לשנות את גודלה ולהדפיסה, ואם יש צורך אולי אף להוסיף לה מסגרת שתתאים לצבעי החדר. זכרו כי הרווח העיקרי הוא שדרוג החלל בו נמצאים החשובים לנו מכל, חדר הילדים.  

 

אמא במשרה מלאה לשני ילדים מדהימים, חובבת לייפסטייל, חידושים לבית ולגן ותזונה נכונה.
מנצלת את מעט זמני הפנוי בכדי לכתוב ולתעד את תחומי העניין וחוויות היומיום העוברות עליי ועל סובביי.
באהבה :)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב