דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערוץ הילדים מגיע ל-VOD 

מאת    [ 15/11/2011 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 3727 פעמים ]

ערוץ הילדים הוא מקור חיוני לתכנים הן עבור הצופים הצעירים והן עבור הוריהם. בעת צפייה בערוץ הילדים יכולים ההורים להיות בטוחים כי ילדיהם נחשפים לתכנים חיוביים, המעודדים יצירתיות ועניין. בניגוד לערוצים אחרים, ערוץ הילדים משדר תכניות וסרטים תחת פיקוח מלא, ולכן מבטיח הנאה מוחלטת. בנוסף, היות וכיום ניתן ליהנות מתכני ערוץ הילדים גם ב-VOD, הופכת ההיכרות עם הערוץ לחלק בלתי נפרד משגרת הצפייה של כל משפחה בישראל.

סוד ההצלחה: הקונצנזוס בקרב ההורים

כבר עשרות שנים שערוץ הילדים מוביל את תחום השידורים לילדים ולנוער. הערוץ התחיל את דרכו ברצועות שידור של שעות בודדות, והתפתח מאז לספק תוכן מרכזי המייצא סרטים וסדרות גם לאינטרנט. ערוץ הילדים הוא גם חממה לתכנים מעבר לים, ולסדרות נוער מוצלחות המיובאות אלינו מארצות הברית ומאירופה. הנוכחות של ערוץ הילדים בלתי ניתנת להחלפה, משום שהוא הערוץ היחיד אשר עליו יש קונצנזוס בקרב כל שכבות הגיל. לצד ערוצי טלוויזיה המיועדים לתינוקות, וכמובן ערוצים המיועדים למבוגרים, מהתכנים של ערוץ הילדים ניתן ליהנות יחד עם כל המשפחה. שינוי נוסף אשר עבר על צופי הטלוויזיה הצעירים נוגע לאופן בו התכנים זמינים עבורם בכל שעה. אם בעבר הם נאלצו להסתמך על לוח השידורים, או לתכנן את יומם מסביב לשעת השידור של התכנית האהובה, כיום ישנה אפשרות להזמין תכנים דרך VOD ערוץ הילדים באופן ספציפי. מלבד העובדה שבתוך VOD ערוץ הילדים ממתינים כל הסרטים והתכניות האהובות, הקטגוריה גם מסודרת לפי נושאים. כל ילד וילדה יכולים למצוא את הנושא שמעניין אותם, החל מתכניות פופולאריות כמו הפיג'מות, דאוס או גורמיטי ועד ספיישלים בכיכובם של מייקל לואיס, רוני סופרסטאר ואחרים. VOD  ערוץ הילדים רלוונטי לא רק לחופש הגדול או לימי מחלה, אלא לכל שעה בה אין משהו אחר לצפות בו בטלוויזיה. ההורים יכולים להיות רגועים כאשר הילדים שלהם צופים בתכנים מפוקחים, וזו הסיבה העיקרית להצלחתו של הערוץ.

מגוון של תכנים – וכולם מיועדים לילדים

החידושים אשר הצטרפו לחיינו בזכות שירות ה-VOD אינם מסתיימים רק עם זמינות התכנים, אלא משפיעים גם על המגוון שלהם. כיום ניתן לסנן מתוך קטגוריות שונות של ערוצי VOD לילדים את סוג הסדרה או הסרט בהם הילדים מעוניינים. ערוצי הופ, לוגי, ג'וניור ודיסני למשל מציעים בתוך VOD ערוץ הילדים סדרות רבות המתאימות לגילאים שונים. כיום ההורים והילדים אינם חייבים להסתפק בלוח השידורים המובנה, אלא יכולים לייצר לעצמם את התוכן שמעניין אותם. גם עבור הילדים עצמם מדובר במהפכה, משום שהם מרגישים מעורבות גדולה יותר בבחירת התכניות וכך גם לומדים על אחריות ומחויבות אישית. מדובר על נוסחה מנצחת עבור משפחה בה גדלים ילדים בגילאים שונים, ועל תהליך חשוב בו ההורים יכולים להיות מעורבים. 

יונתן נווה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב