דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יועץ קידום אתרים - איך הוא יכול לסייע? 

מאת    [ 15/11/2011 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2025 פעמים ]

תפקידו של יועץ קידום אתרים הוא להעניק לכם מידע, טיפים וכלים שיאפשרו לכם לבצע כניסה חלקה אל עבר עולם הפרסום המקוון. המטרה היא שתלמדו בסופו של דבר לבצע חלק מהעבודה באופן עצמאי ותוכלו לפנות אל היועץ לצורך טיפול בבעיות נקודתיות והכוונה בנושאים ספציפיים.

מתי ניעזר ביועץ קידום אתרים?

חברת קידום אתרים יכולה לספק מענה רחב יותר בכל הקשור לערוצי הפרסום הוירטואליים, ביחס ליועץ קידום אתרים, ועם זאת, ישנן סיטואציות שבהן היועץ יתאים לבעל העסק כמו כפפה ליד:


    • לפני בניית אתר חדש- קשה מאוד לערוך 'מתיחת פנים' לאתר לאחר שזה כבר עלה לאוויר, ולכן נהוג רק לבצע בו שינויים קלים לצורך תחזוקה ואופטימיזציה. לכן, חשוב מאוד להיעזר ביועץ קידום אתרים אשר יסייע לכם לתכנן את האתר בקפידה עוד לפני שיוקם, על מנת שלא תמצאו את עצמכם מבקרים באתר ומתאכזבים מהתכנון הלקוי שהושקע בו.
    • נוכחות בזירות לא תחרותיות- את עולם הפרסום באינטרנט ניתן להשוות לבריכה קטנה, שבה המתחרים שוחים כדגיגונים בצפיפות זה לצד זה. אלא שלא כל הזירות באינטרנט מתנהלות כמו בריכות צפופות, ולמעשה ישנן בריכות שהתחרות בהן, או כמות הדגיגים ששוחים בהן- היא הרבה יותר דלילה.

    בזירות לא תחרותיות, רוב הסטרס שמוטל על כתפי בעל העסק להבריק, להתמיד ולהעפיל על מתחריו- נעלם. זה לא אומר שבזירות לא תחרותיות אין צורך להתמיד או להשקיע, אלא שבמצבים כאלה אפשר לוותר על ליווי צמוד ולהיעזר בליווי התחלתי של יועץ קידום אתרים.

    • פתרון בעיות נקודתיות- האינטרנט עשוי להיות כלי הפכפך ולכן בעל העסק יתקל לא פעם בבאגים או בכשלים קטנים. אותם כשלים קטנים לכאורה עלולים לגרום להפסדים ממשיים או לקטוע את סדר יומו של בעל העסק, במידה ולא יטופלו במהרה. כאן בדיוק נכנס לפעולה יועץ קידום אתרים: תפקידו לטפל בנושאים טכניים שוטפים באתר לצורך אופטימיזציה, וגם לספק מענה לבעיות מורכבות יותר כמו אובדן המיקום האיכותי בתוצאות החיפוש או היעלות פתאומית מהתוצאות.

כיצד מאתרים יועץ קידום אתרים איכותי?

ישנם יועצי קידום אתרים רבים אשר יציעו לכם שירותים בעבור סכום סמלי בלבד, נמוך משמעותית מהמקובל בשוק. מיועצים מסוג זה מוטב להיזהר, שכן אלו מנסים לרכב על גבכם במטרה לבנות ניסיון ותיק עבודות לגיטימי. לכן, חשוב לבחור את יועץ קידום האתרים באמצעות פינצטה, לא לפני שתעברו על תיק עבודותיו ועל מאמרים מקצועיים שחיבר בנושא.

הדרך הקלה ביותר לבחון את איכותו של יועץ קידום אתרים היא באמצעות גיגול שמו. הרי זה לא הגיוני שתעסיקו יועץ קידום אתרים אשר אינו יודע לקדם את עצמו בצורה איכותית במנוע החיפוש, ולכן זו הדוגמא המובהקת ביותר באשר לטיב שירותיו. בנוסף, מומלץ לשאול את היועץ לרשימת הישגיו בתחום הקידום ולבחון האם עבד בעברו עם לקוחות בסדר הגודל שלכם, שכן כל סדר גודל כזה דורש התייחסות נפרדת.

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב