דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירוע בעיר או בטבע? 

מאת    [ 14/11/2011 ]

מילים במאמר: 287   [ נצפה 2145 פעמים ]

אחד ההתלבטויות שעשויות להיות בבחירה של המיקום, זה האם לערוך את האירוע באולם אירועים בעיר או שמא כדאי לבחור גן אירועים מרהיב באווירה של טבע?

גן אירועים או אולם אירועים?

אולם אירועים מתאים לרוב עבור קהל בורגני יותר, עירוני אשר עבורו להלך בשבילי עפר נמצא אי שם הרחק מעולמו. אם האוכלוסייה המוזמנת לאירוע היא כזו, עירונית, אזי רצוי וכדאי לערוך את האירוע באולם מרהיב בתוך העיר.

כאשר מדובר בקהל של אורחים הפתוחים יותר למקומות פחות שגרתיים, ניתן לקחת בחשבון בחירה של גן אירועים. ישנם גנים יפיפיים אשר טובלים בנופים יפיפיים ועצרי נשימה, המשרים אווירה של טבע פתוח, עם שמיים פתוחים ואוויר צח.

ישנם גני אירועים אשר נותנים אטרקציות מיוחדות, לדוגמא, רומנטיקה אשר טמונה בטבע המוריק או בחולות המדבר הצבעוניים, כבישים ושבילים מפותלים, חיות טבע הצצות על הדרך ושפע הכוכבים הנוצצים בשמים הפרושים מעל. כל אלו לא תוכלו לחוות כאשר תבחרו באולם בעיר.

כמובן שאולם אירועים בעיר מעניק את הנוחות ואת תחושת הפאר וההדר השמורים רק לאולם נוצץ המעוצב בהידור מיטבי. אולמות אלו מציגים סטנדרט גבוה של מודרניות, עם מסכי פלזמה המעטרים את כל רחבי האולם, ועיצוב מהודר לכיסאות.

עם זאת, עדין גן אירועים עשוי להעניק ערך מוסף אשר אולם לא יכול לתת. ישנם גנים אשר צמודים לצימרים מהודרים, עם סוויטה מפנקת, בה ג'קוזי וארוחת בוקר למיטה. גן אירועים אחר עשוי לכלול אטרקציות ייחודיות לאורחים מלינה במקום, מדורה לילית ועד צפייה בטלסקופ בכוכבי השמים.

גן אירועים שכזה, לחובבי האסטרונומיה, ניתן למצוא למשל בדרום הארץ והוא מהווה בחירה אידאלית לאלו הרוצים לתת ערך מוסף שכזה. גנים אלו מצויים במיקום מרוחק ממוקדים עירוניים ונמצאים בחלקים החשוכים ורחוקים ממקום ישוב, כך, שהם יכולים לכבות את האורות המלאכותיים ולתת מקום לכוכבים האמתיים להיראות.

בין עיר לעיר במרכז השוקק, ישנו כפר קטן שנולד לפני כ-47 שנים. זהו סיפור מרגש בן 5 דורות של מתיישבים,על משפחת עולים צעירה, שהתיישבה בתוךפנינה קסומה והקימה חוות סוסים ומסעדה מפוארת, שברבות השנים אירחה את הברנז`ה התל- אביבית. עם השנים, הילדים והנכדים, החווה שינתה פניה ל-גן אירועים יוקרתי - "קאסה דל סול".גן ו- אולם אירועים הטבול באוירה כפרית והיסטוריה לתפארת. בואו לבקר אותנו... גן אירועים קאסה דל סול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב