דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוקד רפואה 

מאת    [ 13/11/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2172 פעמים ]

מוקד רפואה הוא מוקד המיועד לתת שירות רפואי זמין ומיידי לאנשים הזקוקים לו. מוקד רפואה יהיה פתוח בכל שעות היממה ובכל ימי השבוע על מנת לתת מענה לאנשים. מוקד רפואה יכול להיות מוקד אליו ניגשים פיזית ומקבלים טיפול רפואי, מוקד אשר נותן שירות באמצעות מענה טלפוני, או מוקד רפואה אליו מחוברים באמצעות לחצן מצוקה. מיותר לציין שמוקד רפואה זמין ויעיל ביותר הוא מוקד רפואה שנותן מענה טלפוני ישיר או קישור ללחצן מצוקה.

מתי צריך לפנות למוקד רפואה?

יש לפנות למוקד רפואה בשעת אירוע המצריך טיפול רפואי דחוף. מוקד רפואה מעסיק רופאים ואחיות מנוסים או מקשר בניכם ובין מד"א בשעת הצורך. באם אתם חוששים שבן משפחה עובר אירוע מוחי, התקף לב, תשישות או הידרדרות קיצונית במצב קיים כמו סוכרת, מחלת לב, מחלה אוטואימונית ועוד – יש לפנות במיידי למוקד רפואה.

מוקד רפואה מאפשר לכם להיות בטוחים שכאשר תזדקקו לשירות רפואי מיידי – יהיה לכם למי לפנות. התורים בבתי חולים ובקופות החולים ארוכים מאוד, ולא תמיד ניתן לקבל טיפול מיידי בשל העומס הרב. מוקד רפואה מבטיח שתקבלו את הטיפול המתאים בדיוק כשתזדקקו לו.

למי מתאים מוקדם רפואה?

מוקד רפואה מתאים לאנשים שנאלצים להיות תמיד עם האצבע על הדופק בשל מצבם הבריאותי. לאותם אנשים מומלץ להיות עם לחצן מצוקה אשר יכול לקשר בניהם ובין מוקד רפואה בשעת הצורך. מוקד רפואה שומר אצלו את כל המידע הרפואי הקשור באותו אדם וכך יכול ברגעים קריטיים לדעת בדיוק מה לעשות.

מוקד רפואה מועיל לאנשים המעוניינים גם להתייעץ בנוגע למצבם הרפואי, לתסמינים שצצו, לתרופות שהם מעוניינים לקחת, מתי כדאי לקחת ואילו תרופות אסור לקחת במצבם ובהתחשב בתרופות שהם כבר נוטלים. מוקד רפואה מאפשר לקבל את כל המידע הרפואי ההכרחי ובמיידי.

מוקד רפואה – זמין תמיד

מוקד רפואה זמין עבורכם תמיד – בכל בעיה אשר תצוץ, שאלה, או אירוע חירום אמיתי. לעיתים, בדקות ואפילו שעות ראשונות של מצב רפואי דחוף – קשה לדעת האם מדובר במשהו חולף ורגעי או אירוע רציני המצריך טיפול רפואי. האפשרות לפנות מייד למוקד רפואה, מבלי לחכות בתור, ומבלי לצאת מהבית מאפשרת לקבל מענה גם לדאגות הקטנות. לחיצה על לחצן המצוקה או יצירת קשר עם מוקד רפואה יכולות להיות פעולות שיצילו חיים.

מרבית האנשים שהיו זקוקים לטיפול מיידי – ופנו למוקד רפואה הבינו את המשמעות האמיתית של זמינות מיידית במקרה הצורך. אנחנו נוטים לחשוב שלנו זה לא יקרה, ואם יקרה אז נסתדר – אך כדאי להקדים תרופה למכה ולהיות בצד הבטוח. אפשר להמשיך לחשוב שדבר לא יקרה, במיוחד אם אתם מקושרים למוקד רפואה שייתן לכם מענה. רק כך תוכלו להיות שקטים באמת ובטוחים שיהיה מי שיהיה שם בשבילכם במקרה הצורך.

 

כל מה שרציתם לדעת על לחצן מצוקה, לחצן מצוקה לקשישים, מוקד מצוקה והתקפי לב. זכאות, חברות מובילות, למי זה מתאים וכמה חשוב להגן על עצמכם ועל היקרים לכם  כנסו לפרוטל המקיף בתחום http://distressbutton.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב