דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית השקעות, מדוע? וכיצד לבחור באחד. 

מאת    [ 12/11/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 1732 פעמים ]

לא פעם נשאלת השאלה מדוע כדאי להעדיף בית השקעות על פני אפיקי השקעה אחרים וכיצד נבחר נכונה מבין כל בתי ההשקעות המצויים בשוק. ראשית בכדי לענות על שאלה זו צריך להבין את המהות של בית השקעות ומה מבדילו משאר אפיקי ההשקעה החלופיים כדוגמת ייעוץ השקעות בבנק או קרנות נאמנות.

ניהול תיקי השקעות הינו הפיתרון האולטימאטיבי במידה ועלה בידכם לחסוך הון התחלתי וברצונכם למקסמו ככל האפשר. ומדוע? היות וניהול תיקי השקעות באמצעות בית השקעות נעשה באופן אישי והתאמה מיטבית לצרכיכם, ציפיותכם וצריככם. הרכבת תיק ההשקעות האישי נעשית באמצעות פגישת היכרות אישי בינכם לבין מנהל השקעות שיוצמד עבורכם באופן אישי וצמוד מעכשיו ואילך. מנהל השקעות זה ילווה אתכם לכל אורך הדרך ויהא זמין בעתיד לכל שאלה בין אם דרך הטלפון או האינטרנט, שירות אישי ללא הפסקה. בפגישת ההיכרות תחקרו יחדיו לעומק את ציפיותכם, דרישותיכם, מצבכם הכלכלי, מצבכם המשפחתי, נזילות ההשקעה, רמת הסיכון הרצויה ובהתאם יורכב תיק השקעות אישי ומותאם.

כעת לאחר שהורכב תיק ההשקעות האישי מתחיל ניהול תיקי השקעות בפועל, כאשר מעתה ואילך אתם יכולים לעקוב באמצעות מערכות אינטראקטיביות אחר תיק השקעותיכם, להיות ערים לשינויים בתשואות, לרווחים, בכל רגע נתון. הכל חשוף בפניכם. מעבר לכך גם תקבלו דיווחים שוטפים וחודשיים שיעדכנו אתכם על הנעשה בתיק השקעותיכם, ואל דאגה, אתם רק נתתם לבית ההשקעות הרשאה לניהול כספכם כאשר בפועל כספכם נמצא כל העת בחשבון הבנק שלכם. נשאר בידיכם לכל אורך התהליך ולבית ההשקעות רק ניתנת הרשאה לביצוע פעולות והוראות בתיק ההשקעות.

במהלך ניהול תיק השקעות באפשרותכם לפנות למנהל ההשקעות האישי בבקשה לשנות את תמהיל תיק ההשקעות, להוריד או להעלות את רמת הסיכון, להתמקד יותר במניות מאשר באגרות חובה וכו', ולהתאים בכל עת את תיק ההשקעות למצבכם הנתון.

לאחר שהבנתם את היתרונות הגלומים בניהול תיקי השקעות באמצעות בית השקעות, נביא להלן מספר פרמטרים שיעזרו לכם לבחור את בית ההשקעות המתאים עבורכם. ראשית מומלץ להסתכל על ניסיונו של בית ההשקעות, הוותק, גודל ההון שמתנהל תחתיו, כאשר הון מהותי ורציני של מיליוני דולרים מעיד על חוזקו וניסיונו בפועל. חשוב כמובן גם לבדוק מיהו מנהל ההשקעות שיעבוד עימכם באופן אישי וצמוד, מהו נסיונו בפועל, הכשרתו, ביצועיו, והאם זהו האדם שאתם בוטחים בו לנהל את כספכם.

כמו כן בדקו מהי התמחותו של בית ההשקעות, האם בשוק ההון העולמי, האם בישראל, האם במניות או באפיקי השקעה אחרים ובחרו במי שעונה לדרישותיכם. בדקו את ביצועי בית ההשקעות לאורך תקופת זמן ממושכת. חשוב שלא להתמקד בתקופה שבה כל המסכים הראו ירוק או לחילופין אדום אלא להתפרס על פני תקופת זמן ממושכת בכדי לקבל תמונה מלאה ונכונה ככל האפשר.

עם זאת חשוב לראות כיצד התנהל ניהול תיקי השקעות ברגע משבר או הצלחה, האם התשואות בהשוואה לשאר בתי ההשקעות ממוצעות או חיוביות או שליליות בהתאמה. כאמור לעיל אחד היתרונות בניהול תיקי השקעות באמצעות בית השקעות הוא היחס האישי, אך חשוב לבדוק זאת בפועל, האם אתם כלקוחות פרטיים מצויים בראש סדר העדיפויות או בתחתית ומעודפים על פניכם גופים מוסדיים וחברות. האם תוכלו לפנות בכל עת למנהל ההשקעות האישי בכל שאלה או בעיה, או שלאחר תחילת ההתקשרות הראשונית אתם נשארים לבדכם במערכה.

בני אלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב