דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות לחול סקי 

מאת    [ 11/11/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2256 פעמים ]

החורף כבר ממש כאן ההרים מתחילים להתכסות לבן ועונת הגלישה התחרותית יצאה לדרך. זה הסימן של הגולשים המנוסים להוציא את המגלשיים או הסנובורד מהאכסון להתחיל לשייף את הסכינים ולמרוח וקס כי ללא ספק עוד עונת גלישה מרגשת החלה.

מרבית הישראלים לא גולשים הרבה כמו אזרחים ממדינות שבהם אתרי הגלישה קרובים, אך ללא ספק גם השבוע בשנה משאיר חוויות וטעם של עוד. למרבה הצער בחופשתץ סקי לא הכל לבן וטוב. ספורט הגלישה בסקי ואף יותר בסנוברד מסוכן, ויכול אף להיות מסוכן מאד. לשם כך בזמן הגלישה עלינו להיות זהירים ככל האפשר (בלי שזה יפגע בכיף) ועלינו להתכונן לכל צרה שלא תבוא.

שברים, נקעים ופצעים יבשים מאד נפוצים ספורט הלבן, אך גם פציעות חמורות יותר קורות על ההר. לא תמיד כל הפגיעות תלויות בנו ולכן גם אם אתם הגולשים הכי מנוסים וטובים בעולם איך לכם שליטה על כל מה שקורה סביבכם ולשם כך חשוב שבכל נסיעה לחופשת סקי יהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל ביטוח סקי איכותי שיתן מענה הולם לכל הסיכונים הכרוכים בחופשת הסקי הן לכם והן לציוד הסקי או הסנוברד שלכם.

אחת הבעיות באתרי סקי הינו יוקר הטיפול הרפואי, רק לשם המחשה אשה שהייתה בדרכה לרכבל בתחילת היום סובבה את הרגל עוד לפני שבכלל עלתה על המגלשיים. היא פונתה למרפאה באתר הסקי ולאחר שעשו לה צילומים נאמר לה שהפגיעה אינה חמורה והיא תוכל לחזור לגלוש ביום שלמחרת. החשבון עבור הבדיקה היה 450 אירו! אם לא היה לה ביטוח סקי עלות הטיפול הקטן הזה היה כואב מאד בכיס. דוגמה זו היא דוגמה קלה מאחר ועלות הטיפול אמנם לא נעימה בכיס אך זה אינו סכום שלא ניתן לעמוד בו.

אבל מה קורה אם תצטרכו פינוי מהאתר או אישפוז? כאן כבר מדובר על עלויות טיפול שיכולות להגיע לאלפי ואף עשרות אלפי אירו ליום! סכומים שללא ביטוח סקי מתאים רבים מאיתנו בכלל לא יוכלו לשלם ושלא לדבר על הפציעה שהורסת את חופשת הסקי ולכן לא מתעסקים עם חופשת סקי ורוכשים ביטוח סקי לפני כל נסיעה.

עלות של ביטוח נסיעות סקי איכותי הוא לא יותר מכמה דולרים בודדים, מה זה בהשוואה לכל החופשה? מעבר לצד הכספי, המטרה של חופשת הסקי היא להנות ולנקות את הראש ולכן חשוב לעשות הכל על מנת ששבוע הסקי יהיה נטו סקי ולא תצטרכו להטריד את עצמכם בדאגות מיותרות.

אמנם כיום פוליסות ביטוח הנסיעות יותר ברורות אך, אם גם אתם לא בטוחים במאה אחוז שאתם מבינים ובטוחים שפוליסת ביטוח הנסיעות לסקי שאותה אתם רוצים לרכוש מתאימה ומכסה באופן מספק את חופשת הסקי שלכם מומלץ להתייעץ עם מומחים. ניתן לפנות לסוכן הביטוח שלכם או להעיזר באתרי אינטרנט מתחום הביטוח המסייעים באיתור והתאמה של ביטוח נסיעות מותאם. עדיף להיות זהיר כדי שלא תגלו שביטוח הסקי שבחרתם אינן מכסה את הנסיעה שלכם ושתהיה גלישה מהנה.

 


אתר www.insurance-world.co.il מציג מידע הנוגע לביטוח חו"ל של קופות החולים (כללית חו"ל, מכבי חו"ל), של חברות כרטיסי האשראי הגדולות (ביטוח נסיעות ישראכרט, ביטוח נסיעות ויזה) ושל חברות הביטוח הגדולות (ביטוח נסיעות הראל, ביטוח נסיעות מגדל, ביטוח נסיעות הפניקס, ביטוח נסיעות כלל).
 
האתר מאשר עזרה בקבלת הצעות מחיר לרכישת ביטוח חו"ל ואף רכישה מקוונת של ביטוח כזה, בהתאם לתוכנית שהגולש ימצא כמתאימה לו ביותר.
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב