דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שבעה מהלכים שיתאימו את עיצוב פנים הבית לצורת החיים שלך 

מאת    [ 10/11/2011 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 3175 פעמים ]

כאשר אתה מחליט שהגיע הזמן לשנות משהו בבית – אתה צריך לחשוב כיצד להתאים אותו לצורת החיים שלך. כך, הוא לא יימאס עליך שוב בתוך זמן קצר. הבאנו בפניך כמה מהלכים בסיסיים בענייני עיצוב פנים, שיעזרו לך לעשות את השינוי שיתאים לך יותר מכל.

1. צבע. זה כל השוני

מעצבי פנים, בכל מקום ובכל שפה, יהללו וידגישו את היתרונות שמביא עמו הצבע. שינוי צבעי הבית יכול לחולל מהפך של ממש בדירה שלך, עד שאולי לא תצטרך לעשות בה שום שינוי קיצוני נוסף. ואנחנו מדברים לאו דווקא רק על צבעי הקירות, אלא על הצבע השולט בכל הדירה, כולל הרהיטים וחפצי הנוי. אז מה הצבע שלך?

הצבע הלבן מתאים למי שרוצה לשדר יוקרה, להרגיש את הטוהר ואת הקו הנקי בכל מקום אליו הוא הולך; בית צבעוני מאוד מתאים לאנשים צעירים ושמחים, אך צבעוניות יתר מראה גם על כעס ובלבול; גווני אפור וכסוף מתאימים למי שרוצה לקבל בית טכנולוגי או הייטקי; חום ואדום יעניקו לבית תחושת חמימות מפנקת.

2. לא חייבים את אותו עיצוב בכל הבית

יש ברשותך נכס בן כמה חדרים? עיצוב הבית לא חייב להיות אחיד. כך, חדר של ילדים יוכל לכלול טפטים מיוחדים ובהם דמויות מצוירות, לצד כריות ענק צבעוניות ומיטות ייחודיות. חדר השינה של המבוגרים יכול להיות סולידי יותר, בגווני חום-לבן-בז'. הסלון יהיה מעוטר בכלי זכוכית, מפה מנצנצת וספות לבנות. כך אתה מתאים את הבית לכל הדיירים.

3. בעבודות עיצוב פנים לכל חומר יש מסר אחר

עיצוב פנים אשר עושה שימוש רב בעץ, יעניק לבית תחושה חמימה אך גם עתיקה מאוד. מתכת וזכוכית יתרמו עוד יותר למראה ההייטקי המודרני והחדיש. שימוש רב בבד (וילונות, מפות רשת וכדומה, בעיקר לבן), יעיד על ניקיון וסדר. שימוש באבן (למשל בצורת חיפויי קיר) יעניק לבית מראה כפרי וטבעי במיוחד.

4. התאם את גודל החללים לדמותך כמארח

סלון ובו ספות גדולות ו'פתוחות' (בצורת ר' או ח') ישדר לאורחים שהם בהחלט מוזמנים אליך, ויכולים להישאר כמה שיותר. סלון סגור הרמטית מכל הכיוונים, מעיד על בני הבית כסגורים יותר, וככאלו שמעדיפים לשמור על פרטיותם. קח זאת בחשבון.

5. אור שווה חיים

משחקי אור וצל וחוזק התאורה משמשים כמעט כל עבודת עיצוב פנים. אור רב בחדר מסוים מראה על חיים ומסמל גם הוא פתיחות רבה. אור מעומעם או קלוש מעיד על אורח חיים עייף מעט, אך בעיקר על רומנטיקה (מה שבהחלט הופך אותו למתאים ביותר עבור חדר השינה).

6. חלונות הם העיניים של הבית

לא רק מבפנים, אלא גם מבחוץ, ולכן גם אדריכלים – ובעיקר מומחי אדריכלות נוף המתרכזים בחלק החיצוני של הבית – מייחסים להם חשיבות עצומה. מי שאוהב להתחבר אל הטבע ומעדיף בית פתוח, יבחר חלונות גדולים מאוד. אנשים סגורים וכאלו ש'שומרים על הגחלת' והחום של הבית, יעדיפו חלונות לא גדולים במיוחד.

7. מישהו צריך תוספות?

אתגר גדול שמציבה כל דירה למעצב הפנים הוא הניסיון לשנות לחלוטין את צורתה. מומחי עיצוב פנים יוכלו, בעזרת תוספות גבס בלבד, לשנות לחלוטין את מראה החללים השונים בדירה ולעשות את מה שכל ארכיטקט או אדריכל עושים מידי יום: לגבש חלל כלשהו על פי תפיסת עולמם.

דניאל זוהר, מאמרים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב