דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול רשת מקומית וירטואלית 

מאת    [ 10/11/2011 ]

מילים במאמר: 314   [ נצפה 2378 פעמים ]

תקשורת נתונים הנה תחום טכנולוגי המתחדש ללא הרף, בקצב מהיר. בשנים האחרונות נוצר זן חדש של רשתות תקשורת נתונים. מדובר ברשתות מקומיות וירטואליות. טכנולוגיה זו מאפשרת, באמצעות פרוטוקול VLAN, לחלק רשת מקומית אחת למספר רשתות-משנה וירטואליות. הטכנולוגיה נוצרה כדי לייעל העברת מידע ברשתות מקומיות ולמנוע איבוד נתונים והיא נפוצה מאוד כיום.

מי שמנהל רשתות מקומיות וירטואליות הנו טכנאי או מנהל תקשורת נתונים, בוגר קורס סיסקו. סיסקו היא חברת ציוד תקשורת מהגדולות בעולם, והסמכה שלה משמשת אינדיקציה למומחיות מקצועית מהדרגה הראשונה.

סיסקו מציעה מספר הסמכות לניהול, תחזוקה ופתרון בעיות ברשתות נתונים מכל הסוגים. התלמיד לומד בקורסים המכינים אותו לעמידה בבחינות ההסמכה של סיסקו. קורס CCNA מהווה את הקורס הבסיסי בתחום תקשורת הנתונים. קורס CCNP וקורס CCIE  הנם קורסים מתקדמים יותר והם מיועדים למבקשים לעבור הכשרה מקצועית מתקדמת.

ארגונים רבים קולטים בוגרי קורס סיסקו בתפקידי טכנאי רשתות תקשורת או מנהלי תקשורת נתונים. אנשי מקצוע אלו יתקינו את הרשת הנדרשת בארגון, יבצעו פעולות שדרוג ותחזוקה ויפתרו בעיות טכניות. מדובר בעבודה אחראית מאוד, שכן תקשורת מחשבים היא התשתית הטכנולוגית לפעולתו של כל ארגון, בכל סדר גודל. כל תקלה קטנה תתבטא מיד בירידה חדה בתפוקת הארגון. לצורך המחשה, שוו בנפשכם מה קורה במקום העבודה כאשר לא ניתן לשלוח או לקבל דואר אלקטרוני או לגלוש באינטרנט. על כן, צריכים טכנאי תקשורת נתונים להיות מיומנים באיתור מהיר של התקלה ובפתרונה. בארגונים גדולים נמצא צוות טכני מיוחד העוסק בתקשורת נתונים, שהעומד בראשו מחזיק בהסמכה מתקדמת בתחום (למשל- CCIE).

טכנאי מחשב רבים מחליטים להתמקצע בתחום תקשורת הנתונים וממשיכים ללמוד קורס סיסקו. מדובר בהחלטה חכמה, אך יש להקפיד על בחירה נכונה של בית הספר בו נלמד את הקורס. בית ספר ראוי צריך להיות מוכר ובעל מוניטין. קורס CCNA אינו זול וכדאי להשוות בין תכניות הלימודים בין בתי ספר שונים. כדאי לברר עם נציגי בית הספר אם מתקיים מרתון לימודים לקראת מועדי הבחינות. בנוסף, רצוי להעדיף את הקורס הארוך והיסודי ביותר. קורס כזה יכין אותנו בצורה האופטימאלית לעמוד בהצלחה בבחינות ההסמכה של סיסקו.

 

 

המרכז הישראלי לטכנולוגיה ותקשורת IITC מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ וקבלת עזרה בבחירת הקורס שמתאים לכם. המכללה מציעה מגוון רחב של קורסים כגון קורס MCITP, קורס CCIE. הצטרפו גם אתם לבוגרים הרבים של מכללת IITC.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב