דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התאמת מנועים לשערים חשמליים 

מאת    [ 10/11/2011 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 3074 פעמים ]

המנוע הנו אחד הרכיבים החשובים ביותר בשער חשמלי, אם לא החשוב מכולם. מנוע בלתי איכותי או כזה שלא הותקן כראוי, יסב ללקוח עוגמת נפש רבה. רק איש מקצוע ידע להתאים מנוע לשער חשמלי באופן הראוי. בהתאמה כזו יבדוק איש המקצוע פרמטרים שונים, לרבות:


    • משקל השער - ככל שהשער כבד יותר, יידרש מנוע חשמלי חזק יותר.
    • תדירות השימוש - שערים חשמליים המופעלים באופן תכוף ותדיר מחייבים מנוע חשמלי אמין וחזק במיוחד. לרוב, נוכל למצוא שערים כאלה בכניסה לבתי עסק, מוסדות, יישובים ועוד. 
    • מהירות השימוש - מנוע לשער חשמלי בחניון ציבורי או בבית עסק נדרש להיות מהיר במיוחד. מנוע לשער חשמלי בבית פרטי אינו חייב להיות מהיר, מכיוון שנכנסים אליו ויוצאים ממנו רכבים בודדים בכל יום ולא ייווצר פקק תנועה או הפרעה לתנועה בעקבות כך.
    • הפעלה בחשמל או בסוללה - ישנם שערים חשמליים, שהמנוע שלהם יכול להיות מופעל גם על ידי חשמל וגם באמצעות סוללה נטענת. תכונה זו חשובה במיוחד במקרים של הפסקות חשמל. מנועים כאלו מותקנים בדרך כלל בשערים חשמליים שעומס העבודה המופעל עליהם אינו גדול.

קיימים מספר סוגים של מנועים לשערים חשמליים, שהנפוצים ביניהם הם מנועים אלקטרו-מיכניים ומנועים הידראוליים. מנוע אלקטרו-מיכני מותקן בדרך כלל במקומות בהם לא נדרש עומס עבודה גדול, למשל בתים פרטיים או משותפים. מנוע הידראולי הוא מנוע חשמלי טבול שמן, הבנוי לעבודה מאומצת. מנוע כזה יותקן בשערים חשמליים במפעלים, חניונים, מוסדות ובתי עסק בעלי תנועת רכבים ערה.

ראוי לזכור, כי שער חשמלי שלא יותקן בצורה מקצועית, ישבש את פעולת המנוע ויקצר את חייו. אנשי מקצוע יתקינו את השער באופן מאוזן ובכך נחסך מאמץ מיותר מהמנוע החשמלי וחייו מתארכים.

בבואנו להתאים מנוע לשער חשמלי, אל לנו לנסות ולחסוך סכום כסף קטן על ידי בחירה במותג מנועים עלום שם. קיימות מספר חברות מובילות בתחום המנועים לשערים חשמליים, כמו למשל מנועי Proteco מתוצרת איטליה. מנועים חשמליים מחברה ידועה ומוכרת הנם הכרחיים לתפקוד אמין של השער לאורך שנים. כדאי לשאול את המתקין איזה סוג מנוע עדיף לדעתו ולבקש ממנו להתקין מנוע מחברה מוכרת, עם תקופת אחריות הולמת.

כדאי לציין כי למרות השכלולים הקיימים במנועים חשמליים מודרניים, מתקלקל לעיתים גם מנוע לשער חשמלי. איש מקצוע מוסמך ידע לאבחן את התקלה במנוע ולתקן אותה. במקרים בהם המנוע כבר "עשה את שלו", נוכל להתנחם בעובדה שמנוע חדש ואיכותי אינו יקר וניתן להתקינו במהירות.

חברת גד שערים היא חברה ותיקה, מנוסה ומקצועית בתחום התקנת שערים חשמליים לחניה, לבית ולעסק. צרו קשר לקבלת ייעוץ חינם וללא התחייבות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב