דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ עסקי - מה יש בו ולמה זה חשוב 

מאת    [ 10/11/2011 ]

מילים במאמר: 348   [ נצפה 1852 פעמים ]

ייעוץ עסקי הינו תהליך ארוך המורכב מטיפול בתחומים שונים ומחלקות שונות בעסק. מטרתו הסופית של היעוץ העסקי היא כמובן להגדיל רווחים. אולם, יש דרכים רבות לעשות זאת. דרך אחת היא להתמקד אך ורק בהגדלת המכירות למשל. דרך זו אכן תעבוד – אולם, חשוב לזכור שהעסק מורכב לא רק ממכירות ורווחים, אלא גם מתהליך עבודה שלם אשר מוביל לכך שהלקוח יושב מול איש המכירות, ושלאיש המכירות יש מה למכור, ואת הרצון למכור.

אז מה עוד יש בייעוץ עסקי?

ייעוץ עסקי מוכרח לתת גם שירותי ייעוץ מס. ייעוץ מס אינו כולל אך ורק מילוי טפסים ספציפיים בזמנים הנכונים. יועץ המס הוא האיש שנשאר מעודכן בכל החוקים החדשים והטפסים החדשים שעל החברה למלא על מנת שהחברה תוכל לעמוד בביקורות ולהיות שקופה מול לקוחותיה. בנוסף לכך יועץ המס הוא המומחה שיוכל לומר לנו על אילו הוצאות הינן מוכרות ומקבלים עליהן החזר, אילו הלוואות כדאי לקחת ודרכי פעולה נוספות לחיסכון והשקעה.

יועץ משפטי- יועץ משפטי הוא חלק חשוב מהייעוץ העסקי. היועץ המשפטי מתעסק בכל מה שקשור לחוקים ותקנות של החברה ומוודא שהחברה עומדת בכל החוקים והדרישות ממנה. יועץ משפטי הוא גם מומחה המוסמך לעבור על חוזים, לנהל משא ומתן ובאופן כללי לפתור בעיות חוקיות לחברה. קל מאוד לראות את החשיבות העצומה שיש ליועץ המשפטי בחברה.

יועץ בטיחות – לכאורה לא ברור מה יועץ בטיחות קשור לייעוץ עסקי. אולם, מחשבה קצרה על הנושא מראה לנו מיד את הקשר. תפקידו של יועץ הבטיחות הוא לדאוג שהבניינים של החברה, התקנות שלה וההדרכות שלה עומדים בכל דרישות החוק. חישבו על חברה בעלת אולם מכירות גדול. באולם כזה יכולים להיות גם מאות אנשים. חשוב שאולם כזה יעמוד בכל התקנים. הלקוחות והעובדים ישמו לב לכך ויעריכו את מאמצי החברה. בנוסף, אם לצערנו יגיע המקרה בו יש להתמודד עם אסון כגון שריפה או דברים אחרים, אולם אותו אישר יועץ בטיוחת הוא אולם אשר יצליח לעמוד באסון ואף להציל חיים.

ניתן לראות שייעוץ עסקי הוא נושא רחב מאוד, אשר מכיל בטוחו דברים ברורים מאליו כגון יועץ מס ויועץ משפטי אך גם תחומים הפועלים מאחורי הקלעים, כגון יועת בטיחות ומאפשרים תפעול שוטף של החברה.    

 

נכתב על ידי שיווק בולט באינטרנט עבור פורטל היועצים הישראלי. בפורטל היועצים תוכלו למצוא את כל המידע אודות סוגי יועצים שונים. כגון יועץ פיננסי למשפחה, יועץ מס לחברה ודברים רבים נוספים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב