עסקים גדולים בדרך כלל שוכרים משרדי פרסום גדולים ומאפשרים לעצמם לפנות לחברות פרסום יוקרתיות וגדולות ומאפשרים לעצמם להשקיע סכומי ענק על המיתוג שתיצור חברת הפרסום.
העסקים הקטנים יותר לא תמיד יכולים להרשות לעצמם להשקיע כסף על שיווק ולכן לא יכולים להתחרות בחברות הגדולות ביותר. עסקים קטנים מחפשים לרוב חברות שמספקות שיווק לעסקים קטנים.
חברות פרסום קטנות ובינוניות שיכולות לספק לעסקים קטנים שיווק במחירים נוחים וליצור להם תחרות עם העסקים הגדולים שלפעמים משקיעים כסף שאפשר היה להשקיע על משאבים אחרים.
אז איך יוצרים בעצם את אותו שיווק לעסקים קטנים ?
- בניית אתר אינטרנט הוא אחד המהלכים הכי פשוטים שקיימים בשביל ליצור את השיווק הראשוני לעסק שלכם, גם אם אין לכם ידע בבניית אתרים בכל רגע אפשרי לפנות למתכנת ולקבל אתר אינטרנט איכותי.
אתר האינטרנט הוא בעצם הרושם הראשוני של הלקוח מהעסק שלכם, אם האתר לא יהיה ''נעים'' לגלישה הלקוח פשוט יעבור לעסק הבא, ולכן, מומלץ להשקיע עוד קצת כסף על עיצוב איכותי הלקוח יראה אתר מקצועי ייחודיי וימשיך בגלישה באתר.
- בניית מטרות עבודה, בשביל ליצור קידום עסקים קטנים חייב לקבוע מטרה, בלי מטרה לא תוכלו לדעת שבאמת משהו זז, קבעו מטרה אם זה בלהגיע למיקום מסוים בגוגל, לבנות אתר או להגיע למכירה ראשונה של מוצר.
- התייעצות עם בעלי עסקים קטנים אחרים שהצליחו וללמוד מהם ולקבל טיפים על שיווק לעסקים קטנים.
- שכירת איש מקצוע שעוסק בשיווק לעסקים קטנים במחירים נוחים ולקבל חבילה אטרקטיבית שתעזור לעסק הקטן שלכם להתחיל לצמוח.
- ייחודיות, מכירת מוצרים ייחודיים תמיד תוסיף לעסק, מכירה של מוצרים שכבר קיימים בשוק תשעמם אנשים ולא יהיו רכישות למוצר זה, אך מוצר חדש עם שיווק נכון יכול להגיע למאות ואף אלפי מכירות גם אצל עסקים קטנים.
- מועדון חברים ולקוחות, לאחר שתמכרו מוצר מומלץ יהיה לקחת פרטים על הלקוח על מנת שיהיה אפשר להציע לו בעתיד עוד מוצרים חדשים ודומים למוצר שהוא רכש, ברגע שהוא רכש מוצר אחד והמוצר היה טוב אין סיבה שהוא לא יקנה עוד מוצר מאותו עסק אבל חשוב להזכיר לו שהוא יכול לרכוש עוד מוצרים ולשלוח לו הודעות על מנת לרענן את זכרונו וליצור מכירות נוספות.