דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך חוסכם בהוצאות אחזקת הרכב? 

מאת    [ 03/11/2011 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2475 פעמים ]

איך חוסכם בהוצאות אחזקת הרכב?

הוצאות הרכב כידוע הן אינסופיות, ההוצאה הראשונית עבור רכישת הרכב היא הגדולה ביותר, ובהמשך ההוצאות השוטפות הכוללות דלק, ביטוח רכב, תחזוקה ותיקונים. אין דרך להימנע מהוצאות אלו אך יש דרך לצמצם אותן ולשלם מעט פחות.

חסכון בדלק ותיקונים

החיסכון בהוצאות הדלק והתיקונים מתחילות בבחירת הרכב. ישנם כיום רכבים קטנים שצורכים פחות דלק. אם אין לך צורך ברכב גדול או בג'יפ אל תקנה רכבים אלו, הסתפק ברכבים הקטנים הם גם יהיו זולים יותר, גם יצרכו פחות דלק וגם יהיה לך קל יותר למצוא חניה (במקרה שאתם גרים בתל אביב וסביבתה).

רכבים ישנים דורשים יותר תיקונים, עדיף לשלם יותר עבור רכב חדש או רכב מיד שנייה (וכמובן לבדוק אותו לפני כן במוסך שאתם מכירים) מאשר לרכוש רכב ישן במחיר זול ולשלם עבור התיקונים הרבים שלו.

חסכון ברכישת ביטוח רכב

כל רכב חייב בביטוח, לפחות ביטוח חובה לרכב. רוב הנהגים רוכשים גם ביטוח רכב נוסף (ביטוח מקיף לרכב או ביטוח צד ג' לרכב). ניתן לחסוך בהוצאות ביטוח רכב. כל שדרוש לך הוא מעט זמן לביצוע השוואת מחירים ובדיקת מבצעים של חברות הביטוח וכמובן התאמת כיסויי הביטוח לצרכים שלך.

ביטוח רכב

מכיוון שרכישת רכב חדש וחסכוני תלויה בך וכך גם השימוש ברכב וכמויות הדלק שאתה צורך, אספר על דרכי החיסכון בהוצאות הרכב עבור ביטוח רכב.


    • לפני רכישת ביטוח רכב פנה לכמה חברות ביטוח, בדוק את המבצעים שכל אחת מהן מציעה, את הכיסויים הכלולים בכל פוליסת ביטוח רכב. התייעץ עם סוכני הביטוח האם כדאי לך לרכוש עבור הרכב ביטוח מקיף לרכב או רק ביטוח צד ג'. לאחר שיש ברשותך מספר הצעות מחיר עבור ביטוח רכב בחר בהצעה המשתלמת ביותר.
    • ביטוח רכב לנהג זהיר- חברות הביטוח מחשבות את מחיר הפרמיה בין השאר לפי סוג הנהג, ככל שישנו סיכון גדול יותר שהנהג יהיה מעורב בתאונה כך מחיר הפרמיה גבוה יותר. לכן, לנהגים ותיקים ללא היסטוריה של תביעות קודמות לחברת הביטוח מעניקה חברת הביטוח תעריף זול יותר עבור ביטוח רכב.
    • מכיוון שניתן לרכוש ביטוח חובה לרכב מחברה אחת וביטוח מקיף או ביטוח צד ג' מחברה אחרת מציעות חלק מחברות הביטוח הנחה לאלו שרוכשים אצלן שני ביטוחים.
    • ביטוח רכב לקבוצות באוכלוסיה- לכל חברות הביטוח ישנן הצעות מיוחדות עבור קבוצות מסוימות באוכלוסיה, חלק מהן מציעות ביטוח רכב במחיר מוזל עבור נשים, חלק מהן מציעות הנחה לנהגים שעברו את גיל שלושים, חלק מהן מציעות הנחה לסטודנטים או חיילים ועוד הנחות משמעותיות. עליכם להיות קשובים לפרסומים השונים או להיכנס לאתרי האינטרנט של החברות השונות ופשוט לבדוק את המבצעים המוצעים.

בחינה מוקדמת של רכישת הרכב ושל ביטוח רכב יכולה לחסוך לכם הוצאות רבות, נסיעה טובה!

 

הכשרה חברה לביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב