דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכוכב של הערב 

מאת    [ 03/11/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2129 פעמים ]

רול אפ הוא הדרך שלך להיות הכוכב של התערוכה. כאשר אנחנו מסתובבים בין דוכנים במקום הומה אדם ולפנינו מוצגים עשרות דוכנים שונים שכל אחד מהם רוצה שניגש אליו, בסופו של דבר נבחר בדוכן שהכי משך לנו את העין וניגש אליו. אחת הדרכים הטובות ביותר למשוך אנשים אלינו כאשר אנחנו בתערוכה הוא על ידי הצבת רול אפ מעוצב וחדשני.

בית דפוס דיגיטלי הוא בית דפוס שמדפיס רול אפים באייכות גבוהה מאוד ובצבע מלא. רול אפים שיוצאים מבית דפוס דיגיטלי מקצועי הם רול אפים מעוצבים ברמה גבוהה שיכולים לגרום לשלט שלכם לבלוט בכל מקום. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס דיגיטלי לצורך הדפסה של רול אפים עלינו לדאוג לדרוש הדפסה באייכות פרוצס. על מנת שהרול אפ שלנו יהיה טוב ואייכותי הוא צריך לעבור תהליך אייכותי של הדפסה בצבעים מלאים.

ישנם בתי דפוס דיגיטלי שידפיסו לנו את הרול אפ על גבי קרטון שמוחזק במתכת וישנם בתי דפוס דיגיטלי שידפיסו עבורינו את הרול אפ על גבי בד. כל אחד מחומרי הגלם הוא טוב מספיק ואייכותי מספיק על מנת לייצג את השלט שלכם בכבוד. רול אפ הוא מוצר שבדרך כלל אחראי על פירסום, וכאשר מדובר בפירסום אסור להתפשר על פחות מהטוב היותר.

אם ננסה לפרסם את עצמנו בעזרת רול אפ שלא נראה טוב ומפוצץ אנחנו עלולים ליצור עבורינו פירסום שלילי שיזיק לנו בסופו של דבר. בנוסף לכך ניתן לבקש מבית דפוס דיגיטלי שידפיס עבורנו רול אפ שמודפס משני צדדים. הדפסה דיגיטלית על גבי רול אפ משני צדדים תבטיח שלא משנה היכן הלקוחות יעמדו הם תמיד ישימו לב אליכם. לצורך הדפסה משני צדדים של רול אפ דרוש עיצוב מתוחכם יותר של הרול אפ. רול אפ דו צדדי דורש מבית דפוס ליצור שני עיצובים גרפים שונים עבור כל צד של הרול אפ.

ניתן להשתמש באפשרות של הדפסה משני צידי הרול אפ על מנת ליצור איזה שהוא משחק בתוכן הפירסומי שמודפס על גבי הרול אפ. כאשר אתם מדפיסים רול אפ בבית דפוס דיגיטאלי חשוב לוודא שאתם מקבלים עימו מתקן תלייה מתאים. במידה ובית הדפוס הדיגיטלי אינו נותן לכם מתקן מתאים לתליה והנחה של הרול אפ, עדף לכם לחפש בית דפוס דיגיטלי אחר לעבוד איתו אחרת תמצאו את עצמכם מטיילים בין חנויות מחפשים מתקן תליה מתאים לרול אפ שהדפסתם בבית דפוס. השאלה היא תמיד למי זה מיועד? האם זה חברה לייעוץ עסקי? חברה שבונה חנויות וירטואלית? מי זה האדם שהולך להציג את הרול אפ כשלו?

בית דפוס דיגיטלי מקצועי יעניק לכם גם תיק נשיאה לרול אפ שהדפסתם על מנת שתוכלו להתנועע איתו ממקום למקום ולקחת אותו איתכם לתערוכות וכנסים. תיק נשיאה מתאים לרול אפ הוא פריט חשוב כאשר מדפיסים רול אפ בדפוס דיגיטלי מכיוון שכל המשמעות וההבדל בין רול אפ לשלט אחר הוא הניידות שלו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב