דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אם יש לכם טלויזיית HD, למה שלא תצפו בסרטי HD? 

מאת    [ 02/11/2011 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 2022 פעמים ]

אם יש לכם טלויזיית HD, למה שלא תצפו בסרטי HD?

טכנולוגייתHD  מהווה קפיצת מדרגה בכל מה שקשור לחוויית הצפייה הביתית ובכלל. אם בתחילה חששו מפיקים ובמאים מההשלכות הטכנולוגיה החדשה על האפשרות לייצר קסם בקולנוע, הרי שהיום ברור לכולם – המהפכה רק שיכללה את ההנאה מסרטים ויצרה חווייה הרבה יותר מציאותית, סוחפת ומהנה לצופים. טלויזיות HD מביאות את כל האיכות הזאת ישר לסלון שלכם. כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאחד מערוצי ה-HD ולהזמין את הסרט שאתם רוצים.

סרטי HD לכל פועל!

בעבר קולנוע היה חוויה חברתית. אנשים לא היו רק הולכים לראות סרט, הם היו יוצאים לראות סרט ביחד. היו לכך יתרונות ברורים כאשר היו קהילות קטנות ומגובשות. ככל שהערים גדלו והאפשרויות הטכנולוגיות אפשרו חוויית קולנוע שונה, הפכה חווית הקולנוע למשהו אישי יותר שרוב האנשים מעדיפים להנות ממנו בנוחות של ביתם ולאו דווקא בקולנוע המוני. ועדיין, כל עוד החוויה בבית היתה מול מסך טלויזיה קטן יחסית, היה לקולנוע יתרון עצום.

עם הופעת מערכות הקולנוע הביתי הראשונות, היתרון של בתי הקולנוע החל להיעלם: הרי לא צריך עוד לצאת לקולנוע כדי להנות מחווית סאונד ותמונה מרשימים, די לשבת בנוחות של הספה בבית עם שתייה טובה ומבלי לשלם מחיר מופקע עבור פופקורן (וכמובן – לא מובן מאליו – לא צריך לחפש חנייה במשך שעות או להתפשר על חניון יקר במרכז ת"א לשם כך).

ועתה, החוויה הביתית השתפרה שוב. עם הופעת הטלויזיות בסטנדרט HD, החוויה הביתית השתדרגה לרמה המקבילה ממש לבתי הקולנוע הגדולים והמקצועיים. לא רק הנוחות של הסלון בבית אלא גם איכות הקרנה שלא נראתה כמותה קודם לכן בסלון הביתי. נוסף על כך, חברות התוכן יודעות להציע היום שירותי הזמנת סרטים ובכלל זה גם הזמנת סרטים בטכנולוגיית HD ישיר דרך הממיר שלכם – בלי צורך במינוי לספריית וידאו, נסיעה לחנות הוידאו, החזרת הסרט בתום הצפייה וכו'.

היום הזמנת סרטים HD היא כבר סטנדרד

מרגע שטלויזיות ה-HD החלו לצבור פופולאריות, היה ברור שזה עניין של זמן עד שספקיות התוכן תחלנה בשידורים בסטנדרד החדש. השילוב של שידורי HD עם טכנולוגיית VOD מאפשרת שכל אחד שיש לו טלויזיית HD יוכל לבצע הזמנת סרטים באיכות HD המתקדמת. ההזמנה היא פשוטה ונוחה, ממש כמו השימוש הרגיל בערוצי ה- VOD. הזמנת סרטים HD היא פעולה פשוטה ואינטואיטיבית בזכות ממשקי המשתמש של חברות התוכן. בדרך כלל חברות התוכן מציעות מספר ערוצי VOD, אשר חלקם הם ערוצים בהם ניתן לבצע הזמנת סרטים HD כדי שתוכלו להנות מהם בנוחות של ביתכם. כמו כל הסרטים והתוכניות שניתן לצפות בהן בהזמנה מהבית, תוכלו לשלוט על הסרט, לעצור אותו (כדי ללכת למקרר ולהביא עוד שתייה, למשל) להחזיר להתחלה ולהעביר לקטעים אחרים. כיוון שביצוע הזמנת סרטים היא למשך זמן ארוך – לעתים עד 48 – הרי שתוכלו אפילו להפסיק את הסרט למשך כמה שעות ולחזור לראות אותו, מהנקודה בה הפסקתם, בחלוף מספר השעות.

טכנולוגיית HD היא העתיד

טכנולוגיית השידור באיכות הגבוהה נמצאת עדיין בתחילתה ונכון להיום ניתן בעיקר לבצע הזמנת סרטים HD אולם בעתיד הטכנולוגיה תהווה את התקן הבסיסי עבור כל הטלויזיות והשידורים. הדבר ניכר בין היתר גם בכך שאפילו מסכי מחשב היום באים עם יכולת להקרין סרטים בטכנולגיית HD. בינתיים, לא צריך להסתבך במיוחד: הזמינו את החברים או רק את החברה, בחרו את הסרט שאתם רוצים לראות, התרווחו לכם על הספה ותהנו מהחוויה. 

 

יונתן נווה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב