דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לניו יורק - לשבור את השגרה 

מאת    [ 01/11/2011 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 2290 פעמים ]

גם כאשר אנחנו נמצאים במרוץ הארוך של החיים, אנחנו צריכים לדעת לעצור כדי להריח את הורדים.... אמנם בלי לעבוד ובלי השגרה שכולנו אוהבים כל כך לגנות לא היינו יכולים להתקיים, אבל השגרה הזאת נועדה לקיים אותנו, והיא בשום פנים לא אמורה להיות מהות הקיום שלנו. אם אתם רוצים להזכיר לעצמכם מי אתם באמת, אתם יכולים לצאת לטיול. היתרון של הטיול הוא, שאף אחד לא יכול לומר לכם מה לעשות. כל דבר שתעשו הוא בחירה מדויקת ואישית שלכם. במלים אחרות – התחברות מלאה לרצון שלכם, כפי שהוא. כל מה שתעשו בטיול הוא תוצר של בחירה טהורה שלכם. כך תוכלו להתחבר חזרה אל המניעים הראשוניים שלכם; ועוד דבר קטן, כפי שאמר הומר באודה המפורסמת שלו – בזמן שאנחנו מדברים, הזמן הקנאי בורח. נצרו את הרגע, אל תבטחו בעתיד לבוא.

 

בניו אמסטרדם החדשה, כבר ביקרתם?

אז כפי שכבר אמרנו, השגרה היא דבר חשוב שמאפשר לנו הרבה דברים אחרים וכמובן, אלמלא העבודה לא היינו יכולים להתפרנס, אבל חשוב מאוד מדי פעם לעצור ולהיזכר מהן הסיבות ומהם אותם הדברים שעבורם אנחנו חיים. לא, אנחנו לא בהכרח מתכוונים לכך שאתם צריכים לארוז את המוצ'ילה ולצאת לטרק ארוך באמזונס או לטיול של מספר חודשים בין לאוס, קמבודיה, נפאל, במסגרתו תתחילו לטפס על האוורסט. אפילו לא על טיסה לתאילנד לחופשה של חודש עם מאי-טאי ביד. הרעיון הוא "לשבור את השגרה". גם טיסה לניו יורק יכולה להיות מתאימה בהקשר הזה. למען האמת, ייתכן שדווקא טיסה לניו יורק היא מה שהרופא יורה... טיסה לניו יורק ופגישה עם כל מה שיש למטרופולין הענק הזה, שהוא העיר המאוכלסת ביותר בארצות הברית כולה, על שלל גורדי השחקים המרשימים שלה, האתרים ההיסטוריים, חיי הלילה, הפארקים, החנויות ועוד אלפי חוויות ייחודיות שרק טיסה לניו יורק יכולה לאפשר לכם.

חלק מאיתנו שיטוסו עם טיסות לניו יורק יעדיפו את הבילויים, אחרי שיעלו על טיסות לניו יורק כדי לחפש את שרידיה של ניו-אמסטרדם, שמה של העיר לפני ששונה לניו יורק. אם תיסעו לניו יורק, תגלו שאתם לא היחידים שבחרו לעלות על טיסות לניו יורק, כדי לשבור את השגרה. מדובר בעיר שמבקרים בה לא מעט תיירים. כיוון שהעיר כל כך ידועה ומבוקרת על ידי תיירים מכל העולם, היא מאוד ידידותית ומסבירת פנים לתיירים. טיסות לניו יורק יאפשרו לכם לגלות – שוב, בהתאם למה שאתם ואתם בלבד רוצים – את חמשת הרובעים של העיר (ואולי גם את ההסבר לכך שיש לעיר חמישה רובעים ולא רק ארבעה...).

 

והעיר היא רק ההתחלה

כאשר דיברנו לעיל על טיסות ניו יורק, דיברנו בעיקר על ביקור בעיר עצמה. אולם אסור לשכוח כי ניו יורק היא אחת מהמדינות של ארצות הברית, ולמי שמעוניינים בטיול שונה לחלוטין ולא אחד הדומה בדיוק לאותן נסיעות של אלפי אנשים אחרים, יכול לבחור דווקא לבקר באזורים האחרים של ניו יורק, בעיירות של המדינה, בחלקים היותר פריפריאליים; אם אתם סוג האנשים שמתעניין בטיול כזה – שהוא, אם לצטט משורר אחר – הדרך שפחות נוסעים בה (ר. פרוסט), אתם ודאי יודעים שניו יורק היא אפילו לא בירתה של המדינה הנושאת את אותו שם. בירתה של מדינת ניו יורק היא דווקא אולבני.

אם אתם מרגישים שהדברים כאן מדברים אליכם בדיוק, הרי שאין לכם מה להמתין ולהסס. תמיד אפשר למצוא את הזמן, והדבר אף חשוב כדי שתוכלו להמשיך בשגרה השוחקת. הזמינו לעצמכם טיסה לניו יורק, ורגע לפני שאתם עולים על המטוס - אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. כל השאר כבר יבוא לבד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב