דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדר בבלאגן - איזה מקלחונים לבחור לחדר הרחצה? 

מאת    [ 01/11/2011 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2636 פעמים ]

ישנם סוגים רבים של צורות רחצה. אמבטיות בכל מיני גדלים, מקלחונים בכל מיני גדלים ועוד ועוד. המגוון הרחב לפעמים מבלבל יותר משהוא עוזר מאחר וכידוע שכאשר יש יותר מידי אפשרויות אנחנו פשוט הולכים לאיבוד. במהשך המאמר תוכלו למצוא סיכום קצר של סוגים של מקלחונים. אפשר לקוות שהדבר יעשה קצת סדר בבאלגן.

מדוע  ומתי עדיף להשתמש במקלחון?

מקלחונים לאמבטיה הם אופציה אידיאלית בעיקר כאשר מדובר בחלל רחצה קטן או בחלל רחצה נוסף על חלל רחצה שכבר קיים בבית. בהתייחס למיקום ולגודל, מקלחונים לאמבטיה יכולים להיות פינתיים "ולהתלבש" בצורה מתאימה ביותר גם בחלל קטן או במקרים אחרים להיות מיוצרים על פי מידות מוזמנות מראש. מעבר לגודל חדר האמבטיה ומיקומו של כל מקלחון, העיצוב החדשני והאטרקטיבי, החיסכון בעלויות האחזקה, השימוש והרכישה ועוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים הופכים את הבחירה של מקלחונים לאמבטיה לכדאית ולמשתלמת בכל מצב ועבוד כל חלל רחצה. 

מקלחון זכוכית – מדוע הוא טוב?

ראשית, בהתייחס לפרמטר של מקום בחלל הרחצה, מקלחון זכוכית תופס מעט מאוד מקום, ועדיין מאפשר רחצה נינוחה ואיכותית. יתרה על כך, בניגוד לאפשרויות רחצה אחרות, מקלחון זכוכית ניתן להתאמה מדויקת לגודל הנדרש ולמקום הספציפי שיש לנו בחלל. במרבית המקרים, ניתן להזמין מקלחון זכוכית על פי גדלים, בעיצוב המתאים בדיוק לצרכים הרלוונטיים לנו. חשוב לבחון גם את הגודל של מקלחון זכוכית, כאשר חדר הרחצה המתוכנן קטן באופן יחסי או שהמקום המוקצה בתוכו לרחצה איננו גדול. ישנם לא מעט מקרים, בהם בחירת מקלחון זכוכית נעשית עוד בשלבים הראשונים של העיצוב, ואז ניתן לבחור תחילה מקלחון זכוכית על פי דגם קיים ולעצב את כל חדר הרחצה בהתאמה. אפשרות זאת תעלה פחות במרבית המקרים ולא אחת גם תוביל אל עיצוב יפה ומקצועי יותר. 

מקלחון חזית - עוד בחירה אפשרית

מקלחון חזית נחשב למקלחון הנפוץ והפופולארי ביותר. מקלחון חזית למעשה מורכב בין שני קירות בחדר האמבטיה שלכם, בהתאם למידות השטח כמובן. מקלחון חזית הוא בעל שתי דלתות הנפתחות פנימה והחוצה ומאפשרות רחצה נעימה ונקייה, או בעל דלת הזזה. מקלחון חזית לא רק מוסיף לחדר האמבטיה שלכם יופי, אלה גם מסייע לחסוך במים, שבזבוזם הוא רב יותר באמבטיות. בנוסף, יתרון בולט של מקלחון חזית הוא הרצפה הנקייה שנשארת לאחר המקלחת, מאחר ומדובר בסגירה אטומה והרמטית, שלא מאפשרת לאף טיפת מים לצאת החוצה. כך אנו גם נהנים מחוויית רחצה נעימה וגם לא צריכים לנקות אחרינו.

אלו הן כמובן רק דוגמאות לסוגים של מקלחונים מבית חמת מקלחונים ויש עוד אפשרויות רבות לבחירת מקלחונים כגון מקלחון מעוגל, מקלחון צאלון, מקלחון אקורדיון ועוד. חשוב מאוד לשים לב שהאמבטיה או המקלחון שתבחרו יתאימו לחדר האמבטיה ולצרכים האישיים שלכם. רחצה נעימה! 

 


נכתב על ידי שיווק בולט באינטרנט בעבור מקלחון - פורטל המקלחונים הישראלי. אתר מקלחון מציע לכם את המידע האמין ביותר והמחירים הטובים ביותר של מקלחונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב