דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניו יורק, עיר המוזיאונים שאסור לפספס. 

מאת    [ 01/11/2011 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2917 פעמים ]

כמו בכל עיר גדולה המכבדת את עצמה גם בעיר ניו יורק יש מספר רב של מוזיאונים המחזיקים אוספים ענקיים ויוקרתיים במגוון תחומי עניין והיסטוריה. ישנם מספר רב של מוזיאונים גדולים עם אוספים יוקרתיים כמעט בכל עיר גדולה בעולם אך ללא ספק בעיר ניו יורק תוכלו למצוא את המוזיאונים הטובים והמוצלחים ביותר בעולם. אולי מקור הגאווה של העיר ניו יורק, המוזיאונים בה הם אחת האטרקציות שאסור לפספס במיוחד למגיעים בפעם הראשונה לעיר. העיר ניו יורק מציעה למבקרים מבחר רב של מוזיאונים בתחומים כגון: אומנות מודרנית, אוספים היסטוריים, תחומים מדעיים, אמנות, צילום ועוד. לפניכם רשימה קצרה של מבחר מוזיאונים בעיר ניו יורק שמומלץ מאוד לבקר בהם. את הרשימה ערכנו על פי תחומי עניין כך שכל אחד יוכל למצוא את המוזיאון ותחום העניין שהוא מתעניין בהם ולחרוש את ניו יורק בהתאם.

MoMa - מוזיאון לאמנות מודרנית ניו יורק: המוזיאון המרהיב ואחד המובילים והחשובים בתחומו בעולם ממוקם ממש בלב ליבה של מנהטן והוא נחשב כיום לאחד המוזיאונים המובילים בעולם בתחום האומנות המודרנית. המוזיאון השוכן בלב ניו יורק מושך אליו מבקרים מכל העולם ולאחר שיפוץ מקיף שעבר המוזיאון שטחו הוכפל והוא אחד מהמוזיאונים של העיר ניו יורק שכמעט כל מבקר מכניס לטיול שלו בעיר.

Metropolin ניו יורק: עוד אחד המוזיאונים החשובים של ניו יורק הנקרא בפני תושבי ניו יורק ה- Met. המוזיאון מחזיק בכל זמן אוספי אמנות של אמנים מהשורה הראשונה בעולם ובנוסף מציג גם חומרים חדשים. גינת הגג של ה-Met מאפשרת למבקרים ליהנות מהנוף המדהים של סנטרל פארק והוא אחד הפינות החשובות בעיר ניו יורק.

Guggenheim ניו יורק: יהלום ארכיטקטוני מרהיב ואולי המוזיאון הידוע ביותר בעיר ניו יורק והעולם. מוזיאון גוגנהיים תוכנן על ידי האדריכל הנודע מר. רייט, ואורכו רבע מייל של רמפות ואזורי תצוגה נרחבים. הבניין עצמו הוא אחד המחזות היפים בעיר ניו יורק והוא אחד המוזיאונים הפופולרים ביותר למטיילים ולמבקרים בעיר ניו יורק.

שימו לב כי למרבית המוזיאונים בעיר ניו יורק יש לשלם דמיי כניסה, אך כדאי לבדוק גם באתרי האינטרנט של המוזיאונים למבצעים וכניסות חינם בימים קבועים במהלך השבוע ולהתאים את טיולכם בעיר ניו יורק לימים אלו. ניו יורק מציעה לכם מגוון עצום של מוזיאונים ואטרקציות תרבותיות בעיר ניו יורק שאסור לכם לפספס. ניו יורק היא פנינה תרבותית אמיתית.

אתר SeeCity, כל האירועים, הפסטיבלים וה"פאן" בעולם באתר אחד. מזג אוויר, מפות, המלצות, טיפים, מדריכים ועוד...עולם של אטרקציות מחכה לכם בפנים, היכנסו עכשיו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב