דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת חבילות תוכן לטלויזיה זה לא מה שהיה פעם 

מאת    [ 31/10/2011 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 2291 פעמים ]

הזמנים הטובים והישנים: פעם טלויזיה לא היתה עניין מסובך. היו שניים שלושה ערוצים ותו לאו וגם אז לא היה יותר מדי מה לראות. היינו צופים בחדשות, במשחק כדורגל מדי פעם ומקווים שמישהו שם, במשרדי הרשות לטלויזיה ורדיו, יבחר סרט טוב להקרין בין לבין. אולי פעם זה היה פשוט יותר, אבל לא בטוח בכלל שהיינו רוצים לחזור לאותם ימים. עם ההיצע הרחב שיש היום של תכניות ודרכים לצפות בתכנים השונים – כל אחד מאיתנו יכול לבחור בדיוק את מה שהוא או היא רוצים לראות. כל ספקיות התוכן מציעות מגוון רחב של ערוצים וחבילות לכל דורש.

על Max Total כדוגמא

כאמור, ספקיות התוכן מציעות מגוון רחב של חבילות המתאימות לצרכי הצפייה של כל אחד ואחת מאיתנו. ישנם ערוצים שונים המציעים תכנים שונים, בסגנון הישן, אבל הרבה יותר ערוצים כאלה, בשפות שונות, מארצות שונות וכו'; ובנוסף ישנם גם ערוצים המאפשרים לכם לבחור את התכנים בהם תצפו – ערוצי VOD למיניהם. בחרנו להביא את MAX TOTAL כדוגמא כי מדובר בחבילה המציעה מגוון רחב ביותר של תכנים – הן מבחינת הערוצים, הן מבחינת תכני ה- VOD (כולל 11 ערוצי סרטים באיכות HD!) ואפילו ממיר אשר מאפשר הקלטה של תכניות למקרה שאתם לא תוכלו לצפות בהן בזמן אמת.

באמצעות ממיר חכם מאפשרת החבילה חוויה כוללת המנצלת את כל התכונות החכמות שיש לטלויזיה להציע היום: החל מהאיכות המדהימה של HD, דרך אפשרויות הבחירה הבלתי נדלות של ערוצי ה- VOD ועד לתכונות המיוחדות של הממיר עצמו. הממיר המתקדם מאפשר מלבד עיון מהיר ונוח בערוצים כדי לבחור את התכניות, גם אפשרות הקלטה של תכניות – ללא צורך להכניס קלטות וידאו או מדיה לצריבה. המערכת החכמה ניתנת לתכנות כך שאינכם צריכים להיות בבית כדי להפעיל את ההקלטה (ניתן לתכנת את זה כמו שהיינו מתכתנים פעם מכשיר וידאו – אבל בצורה הרבה יותר ידידותית למשתמש. כך למשל אין צורך לתכנת את השעה של הממיר והוא מקבל אותה באופן אוטומטי מספקית התוכן).

תכני ה- VOD המוצעים באמצעות MAX TOTAL כוללים את כל ערוצי ה- VOD הקיימים, כך שלמעשה יש לכם ספריה עצומה של תכנים לבחור מתוכה. כל שעליכם לעשות הוא להחליט מה אתם רוצים לראות. אם יש לכם טלויזיית HD, תוכלו להנות גם מערוצי הסרטים באיכות HD של ספקית התוכן ובמידת הצורך גם להקליט את הסרט כדי לצפות בו במועד מאוחר יותר (ללא צורך להזמין את הסרט ב- VOD).

טיפים קטנים בהקשר של מעבר דירה לדירה חדשה

ספקיות התוכן המציעות מכשירים דוגמאת ה- MAX TOTAL מאפשרות ללקוחות להשתמש במוצר מתקדם ויקר. מסיבה זאת מעדיפות חברות התוכן להתקין ולהעביר את הממיר בעת מעבר דירה בעצמן. בהתאם למכשיר שיש לכם בבית, החברות מציעות את שירות הפירוק וההתקנה בחינם. כל שעליכם לעשות הוא לתאם לפני מעבר דירה – כשבועיים מראש – את היום בו יוכל להגיע טכנאי של החברה לצורך ביצוע הפירוק וההתקנה.

השירות הזה, שכאמור מוצע בדרך כלל בחינם, מאפשר לכם ראש שקט לפחות בכל הנוגע לתשתית הטלויזיה בעת מעבר דירה לדירה חדשה. באמצעות השירות הזה תוכלו להנות מכל התכנים שהייתם רגילים אליהם בדירה הישנה מייד לאחר ביצוע מעבר דירה לדירה חדשה. מדובר למעשה במצב שבו כולם נהנים: חברות התוכן מבטיחות את שלמות הציוד שלהן ואילו אתם נהנים מרציפות בשירות שאתם מקבלים מספקית התוכן. אל תהססו – התקשרו ותהנו מהשירות.

 

יונתן נווה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב