דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתר הילדים המצליח בישראל מוגובי זכה בתואר האתר הבטוח ביותר לילדים, זו השנה השנייה ברציפות, בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל Webi 2011 

מאת    [ 31/10/2011 ]

מילים במאמר: 305   [ נצפה 2585 פעמים ]

אתר הילדים המצליח בישראל מוגובי ממשפחת וואלה! זכה בתואר האתר הבטוח ביותר לילדים, זו השנה השנייה ברציפות, בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל Webi 2011. "מוגובי זכה בתואר האתר הבטוח ביותר לילדים בזכות שמירה על סטנדרטים מחמירים של הגנה על הפרטיות ובקרה על השיח החברתי בין הילדים", נימקה את הבחירה ועדת השופטים, בראשות עידו לוי,  מנכ"ל גלובל מרקטפלייס.  

 

התחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל Webi 2011 נערכה זו השנה השביעית ברציפות על ידי קבוצת אנשים ומחשבים, במתכונת תחרות ה- webby האמריקאית המתקיימת כבר 11 שנה ומרתקת אליה את מיטב מומחי האינטרנט בעולם. מאות אתרים, מהטובים בישראל, ניגשו לשלב המיונים הראשונים ונבחנו על-פי הקריטריונים המקובלים בעולם לבחינת אתרים, בהם: שימושיות, חווית משתמש, אינטראקטיביות, זמינות וכיו"ב. בטיחות באתרי ילדים מהווה קטגוריה חדשה יחסית בתחרות ומשקפת את הצורך והחשיבות של הנושא

 

אילה רווח, סמנכ"ל שיווק של מוגובי, אומרת: "העולם הוירטואלי של מוגובי זוכה להצלחה גדולה בקרב ילדי ישראל, עם למעלה מחצי מיליון רשומים ו- 300,000 גולשים יחודיים בחודש (UU) ובדיוק מהסיבה הזו אנו לוקחים ברצינות רבה את נושא בטיחות הילדים. מוגובי משלב משחקים ופעילויות לצד מדיה חברתית שבאמצעותה ניתן להכיר חברים ולשוחח איתם, כך שאנו מחוייבים להקפדה מירבית בכל מה שקשור לשמירה על בטיחות הילדים ופרטיותם ומשיקעים בכך משאבים רבים הכוללים רובד של ניטור טכנולוגי ואנושי. אנו גאים לזכות בפעם השנייה ברציפות בקטגוריה האתר הבטוח ביותר לילדים ואנו נמשיך להשקיע משאבים בתחום".   

 

אתר מוגובי הישראלי הוא עולם וירטואלי לילדים בני 6-12 שהושק ביוני 2009 על ידי היוצר והיזם איל שמי. מוגובי הוא עולם וירטואלי ממשפחת וואלה! המשלב משחקים עם פעילויות בתחומי הטבע, חגים, היסטוריה, ערכים ורשת חברתית בסביבה מוגנת ובטוחה באינטרנט. באתר יוצרים דמות וירטואלית (אווטאר) הנקראת 'מוגובי' ודרכה מכירים חברים, משחקים במשחקים, משתתפים במשימות והרפתקאות מעשירות תוך הקפדה וחינוך לשמירה על פרטיות. תוכן האתר מתעדכן על בסיס שוטף. האתר בנוי במודלFreeimum   כאשר ניתן לשחק בעולם חינם ונדרש מנוי לקבלת גישה ללא הגבלה לכל פעילויות האתר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב