דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור טבעת אירוסין 

מאת    [ 30/10/2011 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 2883 פעמים ]

ישנם רגעים מרגשים מאוד בחיים, אחד הרגעים המרגשים ביותר הינו מעמד הצעת הנישואין. הצעת נישואין יכולה להיות הצעה לאור ירח או במסגרת הפקה שלמה, לא משנה כיצד תבחר להציע נישואין, היום הזה לא ישכח לעולם. אלמנט חשוב שמאוד דומיננטי במעמד תכנון הצעת הנישואין הינו מסע החיפושים אחר טבעות אירוסין אשר עונות על טעמה האישי של בחירת ליבך. טבעת אירוסין מוגשת לבת הזוג במעמד ההצעה, כל אישה נרגשת למראה המדהים של טבעת אירוסין משובצת יהלומים.

כיום ניתן לרכוש טבעות אירוסין במגוון דגמים, המדריך שערכנו לפניכם יסייע במענה על השאלה איך לבחור טבעת אירוסין שתענה על כל הציפיות.

טבעת אירוסין מגיעה במגוון דגמים, ישנן טבעות אירוסין סוליטר, טבעות אירוסין משולבות אבני צד וטבעות אירוסין מעוצבות. לכן אין כאן כללים אחידים באשר לבחירת טבעת אירוסין מושלמת. בהרבה מאוד מקרים כדאי להתייעץ עם צורף אשר מעצב תכשיטים על מנת לעצב טבעת ייחודית עבור בחירת ליבך, מאידך אם ידוע לך מראש מהו טעמה האישי גש עם המודל המועדף על בחירת ליבך ליצרן התכשיטים וברוב המקרים יצרן טבעות אירוסין יהא מסוגל לשחזר את אותו מודל עבורך. מחירן טבעות אירוסין מושפע משמעותית מגודל האבן המרכזית שעל הטבעת, ליהלום מחירים התלויים באופן ישיר בארבע תכונות היהלום – ה-4C הידועים.. קראט (גודל היהלום), ניקיון, טוהר, חיתוך..

כפי שרובנו היינו עדים לאחרונה לחתונתם של קייט מידלטון והנסיך ווילהם אשר הנציחה לעד את טבעת האירוסין שקיבלה קייט בירושה מהנסיכה דיאנה.. בעבר נוהג זה של הורשת טבעות אירוסין היה נוהג שגרתי כיום הטרנד הינו רכישת טבעת אירוסין מיוחדת עבור כל אחת ואחת לרגע הקסום שלה. כמובן שגם העברת טבעת בירושה הינה בעלת ערך סנטימנטלי שלא יסולא מפז!

כל אישה חולמת על טבעת אירוסין מיוחדת משלה.. שתענה בדיוק על הציפיות שלה ועל הטען האישי שלה.. לכן לעיתים עדיף להתייעץ בגלוי לפני השקעת מיטב כספכם, או בדרכים מתוחכמות להשיג את המידע הדרוש על מנת לבחור טבעת אירוסין אשר תענה על כל הציפיות..

זכור, כמעט בכל תקציב ניתן לרכוש טבעת אירוסין חלומית, כך שאין צורך לסגת יותר מדי מהגבולות אשר הוצבו במעמד תכנון רכישת טבעת האירוסין, מחירן של טבעות אירוסין עשוי לנוע בין אלפיים ש"ח ועד מאות אלפי שקלים!! לכן חשוב להציב מסגרת לטובת השקעה זו.

 

דנה לוי בוגרת מכללת וינגייט ובעלת תואר במנהל עסקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב