דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 שאלות שכדאי לך לשאול את עצמך על דפי נחיתה, לפני הלקוח 

מאת    [ 29/10/2011 ]

מילים במאמר: 938   [ נצפה 2379 פעמים ]

דפי נחיתה הם אחד הכלים החשובים ביותר בשיווק באינטרנט. אין דרך אחרת להגיד את זה: זה המקום שבו לבלה-בלה יש סוף סוף הזדמנות אמיתית להפוך לקה-צ'ינג – הצליל המתוק של הקופה הרושמת, כשהיא נפתחת... זה המקום שבו הפעילות האינטרנטית שלנו אמורה לעבור ממינגלינג חברתי למעמד עסקי מכירתי. ובינינו? זאת בדיוק הסיבה שאנחנו שם, לא? אבל לא מספיק להיות. הדרך הטובה ביותר למקסם את האפקטיביות של דף הנחיתה היא להיכנס לראש של קהל היעד. מה עובר לו בראש? האם הראש שלו זורם עם הראש שלך? או שאתם הולכים ראש בראש?

 1. בכלל, מה רוצים ממני פה?
אחת הבעיות הכי קשות של דפי נחיתה היא התוכן. המסר. העברת המידע. עליך לשאול את עצמך: מה אני מנסה לומר? טיפ: המסר צריך להיות קצר ולעניין. אז נא לחסל בזריזות את כל תארי השם ותארי הפועל המיותרים. הם.. הוממ.. מיותרים

2. בשביל מה צריך כל כך הרבה שאלות?
כמה שאלות יש בטופס הרישום שלך? כמה דרושות לך באמת? ככל שכמות השאלות רבה יותר, כך יורדת הסבירות שהלקוח הפוטנציאלי שלך ישלים את הפעולה. לא חבל? כדאי להגביל את כמות השאלות למינימום ההכרחי  (טיפ: שם מלא וכתובת מייל). את כל יתר המידע אפשר לאסוף בהמשך, תוך כדי תהליך ההתקדמות במסננת השיווקית.

3. הללו? זה רדיו?
בין שהלקוח הגיע מלינק באימייל, מהפניה בתיבת תהודה או ממודעת גוגל, יש דבר אחד שלא ניתן להתפשר עליו: מילות המפתח חייבות להתאים לביטוי שגרם לו להקליק על הקישור מלכתחילה. במילים אחרות, אם המודעה או התוכן שלך הזמינו את הקורא להקליק על הקישור כדי להוריד, נגיד, מדריך ליצירת תוכן חינמי אפקטיבי, זה בדיוק צריך להיות העניין שבו יתמקד דף הנחיתה שלך.

4. האם התמונה הזאת שייכת לפה, או מה?
הוספת תמונות הוא חלק חשוב מהאופטימיזציה של דף הנחיתה. אבל תמונה לא מתאימה עלולה לחבל במקום לתרום. תן עוד מבט: האם התמונה שבחרת מתאימה למסר? ולא רק למסר, האם היא רלבנטית ומשקפת את הטעם, את האווירה ואת ההתייחסות של קהל המטרה שלך לנושא?

5. האם המסר הזה באמת מדבר אליי?
אחד הכלים היותר מוצלחים של תוכנת דיוור אלקטרונית היא היכולת לפלח את רשימת הדיוור בחתכים מוגדרים ולהפנות אליהם מסרים ממוקדים במיוחד. השאלה המתבקשת היא, האם דף הנחיתה שיצרת עבור פלח לקוחות ספציפי, באמת-באמת מתכוונן אליהם בצורה הטובה והרלבנטית ביותר. אין ספק שנדרש כאן תהליך מקדים של בדיקה מעמיקה, היכרות טובה ופילוח זהיר בתשומת לב מירבית. הפניה של קוסמטיקאיות לדף נחיתה שפונה למרפאות בעיסוק - לא מסתמנת כלהיט... לכן, חשוב מאוד לוודא שהנושא של דף הנחיתה מתאים לקבוצה שאליה ברצונך לפנות.

6האם יש תמורה לאגרה?
גודל האכזבה כגודל ההבטחה... כשהלקוח הפוטנציאלי שלך מתבקש למלא עוד ועוד נתונים, כדי שיהיה באפשרותך לתת לו מענה באמת מדויק לצרכים הכואבים שלו (ולכוון בצורה טובה את מאמצי השיווק שלך), חשוב לזכור דבר אחד: כדאי מאוד שהפרס שהוא יקבל בסוף הדרך יהיה שווה את המאמץ. סליחה, כדאי שיהיה גדול פי כמה מהשקעת האנרגיה שנדרשה מהלקוח המותש למילוי המייגע של כל הפרטים שהעמסת עליו. הדבר האחרון בעולם שדרוש לך זה לקוח פוטנציאלי שמרגיש (ומספר לאחרים) שעבדו עליו בעיניים...

7. הללו? מישהו שומר על הפרטיות שלי?
אם יש משהו שהצלחנו כולנו להפנים בעידן השיווק האינטרנטי, הרי הוא זה: כשמישהו נותן לנו פרטים אישיים, הוא רוצה לדעת מה אנחנו מתכוונים לעשות איתם. לכן, הדבר הכי חשוב בטופס איסוף הנתונים הוא הצהרת הפרטיות שלך, שתסביר ללקוח הפוטנציאלי מה בכוונתך לעשות ולא לעשות עם הפרטים שלו. זהו חלק בלתי נפרד מכל דף נחיתה. אם ברצונך להשתמש בפרטים כדי לשלוח לו בהמשך הצעות שיווקיות ממך ומשותפים עסקיים שלך - זה המקום להגיד את זה. בקצרה, ביושר ובאומץ. אינך רוצה להיקלע למצב שבו הבטחת לו הבטחות מפה עד מחרתיים ובסופו של דבר אינך יכול לעשות בפרטים שימוש שיועיל גם לך.

8. ומה אם בא לי לשלוח את הדף לחברים?
המטרה מס' אחת של כל דף נחיתה באשר הוא היא ליצור המרה וכמה שיותר. לכן, כמה שפחות דברים יסיחו את דעתו של הגולש מהמטרה - מוטב. ברם אולם... בדף התודה שיגיע אליו עם השלמת הרישום, אפשר ואפילו מומלץ להוסיף אפשרויות שיתוף - גם במייל וגם ברשתות החברתיות. אדרבא ואדרבא, וכל המצטרף - ברוך הבא.

9אוי, על מה מסתכלים קודם?
סיימת לבנות את דף הנחיתה? מומלץ לתת למישהו אחר להסתכל על התוצר המוגמר ולשאול מה בעצם הוא רואה. איך אומר המשורר... דברים שרואים מכן לא רואים משם... האם המבט שלו באמת הולך בנתיב המתוכנן, מהכותרת אל הקריאה לפעולה? או שהוא מתפזר על פני הדף כולו והולך לאיבוד?... בלי הכוונה ברורה וחד משמעית, גם הלקוח הפוטנציאלי שלך יילך כנראה לאיבוד. זה הזמן לתקן ולעדכן.

10. אופס... לא עבר פה קודם אריה?  
יש לא מעט דרכים לבצע אופטימיזציה של דף נחיתה, אבל אף אחת לא מתקרבת ליעילות של בדיקת גרסאות שונות בזמן אמת. קוראים לזה מבחן A/B (לגוגל יש אפילו כלי מיוחד וחינמי לצורך כך), ובאמצעותו אפשר ורצוי לבדוק כותרות שונות, צבעוניות שונה, פרישת אלמנטים שונה על הדף. ההבדלים יכולים להתבטא לעתים בעשרות אחוזים. מעקב צמוד אחר התוצאות יאפשר לך לבנות לעצמך ארסנל פתרונות ותוצאות מוכחות, שיסייעו לך לבנות דפי נחיתה משופרים ויעילים יותר מפעם לפעם.   

יותר דפים - יותר מכירות
המחקרים מראים כי ככל שעולה מספר דפי הנחיתה שיש לך באוויר – חל גידול משמעותי בכמות הלידים שפוקדים את דפי הנחיתה ומצטרפים לרשימת הדיוור שלך. השאלה המתבקשת היא כמובן, איך בונים דף נחיתה יעיל שעושה את עבודת ההמרה בצורה אפקטיבית.

זה לא מזל - זה תוכן שיווקי מבודל!  
רק תוכן שיווקי עם בידול אמיתי מוביל את קהל היעד המתאים לדף הנחיתה, כשהוא כבר "מחומם" ו"מבושל" כמו שצריך. שם יקבל את פניו תוכן מדויק, ממוקד ושיווקי בדיוק במידה הנכונה, יחד עם תמורה הולמת ומשכנעת לפרטים שהוא מתבקש לתת, ודף תודה איכותי שיגרום לו להכיר אותך ואת יכולותיך, להתרשם ולהפוך מגולש לרוכש. קה-צ'ינג!

בדיוק בשביל זה פיתחתי סדנה ייחודית בשם "נוחתים לעסקים", שבה אני מלמדת איך להשתמש בכלים שונים של תוכן כדי להוביל את קהל היעד שלך ביעילות, מהסביבה החברתית לזירה העסקית.  

 

שמי עידית נעמן ואני מומחית לשיווק באמצעות תוכן. על ידי יישום של אסטרטגיות שיווק באמצעות תוכן, וחשיפת הנוסחאות לכתיבת תוכן שיווקי אפקטיבי, אני מלמדת בעלי עסקים  להגביר את התנועה לאתר, לייצר יותר לידים, להגיע ללקוחות הנכונים ולהגדיל משמעותית את רווחיות העסק. אני מזמינה אותך להיכנס עכשיו לאתר שלי, http://www.aocm.co.il/ ולהירשם לקורס האינטרנטי החינמי לשיווק באמצעות תוכן, בו תלמד ב- 10 שיעורים קצרים וקלים ליישום, איך להפוך את הידע המקצועי שלך לאיש המכירות האפקטיבי ביותר בעסק שלך. כי התוכן שלך הוא המנוף שלך להצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב