דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים חינם 

מאת    [ 29/10/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2576 פעמים ]

 

תחום עיצוב אתרים באינטרנט זהו תחום שעובר בשנים האחרונות הרבה שינויים ותהליכי התמקצעות התורמים רבות לאתר להגיע לרמת ביצועים איכותית יותר הן ברמת הבאת תנועת גולשים לאתר והשארתם באתר עד להפיכתם ללקוחות והן לצרכי תהליכי קידום אתרים אורגני עתידיים. כיום, מספר רב של חברות בניית אתרים ומערכות בניית אתרים מציעים לכם עיצוב אתרים באינטרנט בחינם. לרוב מדובר במערכת שעליה כבר קיים אתר בתבנית מוכנה וניתן לבחור בן הרבה אתרים שונים לפי נושאים. לפעמים יש תוספת תשלום קטנה במסגרת התאמת מסגרות עיצוב שונות ללקוח שמעוניין אך בהחלט לא חייב.

התאמות העיצוב הן בדרך כלל, על פי מספר תבניות המוצעות לפי קטגוריות שונות באתרי החינם, חלק מחברות בניית האתרים מעניקות את השירות כמסגרת משלימה לצרכי בניית האתר במערכות לבניית אתרים אונליין וחלק מהן מעניקות לכם את תבניות העיצוב בחינם כחלק מפעולת הוספת קישורים יוצאים מאתרכם במסגרת הליך קידום אתרים שהן מבצעות עבור אתר הבית שלכם. כך או כך, אתם יכולים ליהנות ממגוון רחב של תבניות עיצוב אתרים באינטרנט בחינם בכל רחבי האינטרנט.

עיצוב אתרים בחינם –יתרונות

היתרון הבולט של תבנית עיצוב אתרים באינטרנט בחינם נובע מהעובדה שזה לא עולה לכם כסף (או עלות סמלית בלבד).

היתרון הנוסף הוא שאתם יכולים להקים אתר אינטרנט מהיום להיום ללא תלות חיצונית בחברה כלשהי.

בשנים האחרונות נכנסו מספר מערכות לבניית אתרים בחינם (דוגמת גומלה או וורדפרס) המאפשרות לכם ליהנות מאתרים איכותיים ברמת גימור מקצועית הן בתחום עיצוב אתרים באינטרנט והן בתחום ביצועי מערכות ניהול וממשקי גלישה. מערכות אלו מבוססות על עדכונים שוטפים של גולשים רבים מכל רחבי העולם, ומדי יום מונפקים לכם מסגרות עיצוב חדישות ומעניינות. במערכות אלו ישנם פלאגינים שמיוצרים ללא הפסקה ומשדרגים לכם את האתר בכל התקנה. אם זאת צריך להזהר מאחר שישנם פלאגינים שנועדו לתת ליוצר הפלאגאין אפשרות לפרוץ לכם לאתר.

עיצוב אתרים בחינם- חסרונות

החיסרון הבולט של עיצוב אתרים באינטרנט בחינם הוא כמובן חוסר הייחודיות של האתר. כיום כל גולש יכול להבחין האם האתר עוצב ותוכנן בקפידה או האם תבנית העיצוב של האתר הינה חינמית.

רמת העיצוב בתבניות החינמיות אינן מגיעות לרמת עיצוב מוקפדת של תכנון ובנייה על פי צרכי האתר. כמו כן, קיימת אפשרות סבירה שהתבנית בה אתם עושים שימוש לאתרכם משמשת כבר אתר אינטרנט אחר (ולעיתים אף בתחום העיסוק שלכם). לרוב תבנית שעוצבה כראוי חוזרת על עצמה הרבה פעמים באינטרנט וכך אתם מפסידים את היכולות להיות שונים וממותגים באופן אישי לעומת המתחרים שלכם.

מתי כן רצוי להשתמש בתבניות אתר חינם?

במידה ואתם מקימים אתר קטן ואישי ללא מטרות רווח בדרך כלל , אפשרויות השימוש בתבניות חינם לצרכי עיצוב יתאימו לכם מאוד. כמו כן, במידה ואתם מעוניינים ברישות האתר הרשמי שלכם במסגרת תהליך קידום אתרים העושה שימוש בקישורים נכנסים מאתרים אחרים, אתם יכולים להקים מספר אתרי חינם שיעזרו לכם לבצע תנועת גולשים אל האתר הרשמי שלכם. או מספר אתרי לווין שיחזקו לכם את אתר הדגל שלכם.

 

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב