דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות, המכנה המשותף לכל הנוסעים לחוץ לארץ 

מאת    [ 27/10/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 1865 פעמים ]

בעבר הרחוק מעבר בין מדינות היה כרוך באופרציה רצינית, אישורים מיוחדים ועוד, אך כיום בעידן המודרני והטכנולוגי הפרוס בפנינו, נסיעות הפכו לחלק בלתי נפרד מהשגרה, והוכחה לכך היא הכמות העצומה של מאות אלפי הישראלים הגודשים את שדה התעופה בן גוריון לכל אורך השנה. אנשי עסקים טסים לפגישות עסקיות, חבר'ה צעירים טסים לטיול תרמילאים ומשפחות לבילוי רגוע ומפנק. עם זאת לכולם ישנו מכנה משותף אחד והוא ביטוח נסיעות, לכולם ללא יוצא מן הכלל מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות בכדי להבטיח קבלת טיפול רפואי איכותי וחסר פשרות ללא דאגות מיותרות.

ביטוח נסיעות מכסה במהלך שהותכם בחו"ל הוצאות רפואיות במקרה ותזדקקו לטיפול רפואי זה או אחר. אין לדעת מה צופן בחובו העתיד, אתם יכולים ללכת ברוגע ברחוב ופתאום להיקלע לתאונת דרכים, רעידת אדמה ועוד, הסכנות בלתי מוגבלות ולכן ביטוח נסיעות יעניק לכם שקט נפשי מתוך ידיעה שאתם מכוסים. במסגרת הוצאות רפואיות אלו נמצאים בין השאר ימי אשפוז בבית חולים, רכישת תרופות, צילומי רנטגן, ניתוחים, ביקור רופא פרטי וכן הוצאות לוואי הכרוכות בטיפול הרפואי כדוגמת פינוי מוסק ממקום האירוע לבית החולים, הטסת המטופל להמשך טיפול רפואי בישראל, הטסת מלווה מישראל לחו"ל לצורך ליווי המבוטח ועוד.

עם זאת ביטוח נסיעות תלוי מאוד ביעד הטיסה, לדוגמא במדינות עולם שלישי בהן מערכת הבריאות אינה מתפקדת בלשון המעטה מומלץ לוודא כי במסגרת ביטוח הנסיעות ישנו כיסוי כולל עבור הטסה רפואית ארצה והמשך כיסוי בארץ וכי מדובר בסכומי מקסימום שלא ניתן להרחיבם. ולחילופין במקרה ומדובר במדינות מתקדמות כדוגמת ארה"ב מומלץ לוודא כי גובה הכיסוי בגין אשפוז והוצאות רפואיות כלליות הינו מקסימאלי היות ובמדינות אלו הטיפול הרפואי הינו איכותי אך עלותו הינה בשמיים ויום אשפוז אחד יכול לחצות בקלות את עשרות אלפי הדולרים.

כמו כן ביטוח נסיעות מותאם למצבכם הבריאותי, במידה ואתם אנשים בריאים ללא כל בעיות רפואיות כרוניות, ביטוח הנסיעות הבסיסי מתאים עבורכם ואינכם צריכים להרחיבו, אך אם אתם נוטלים תרופות באופן קבוע או סובלים ממחלה כרונית מתמשכת עליכם להצהיר על כך בפני חברת הביטוח ולרכוש הרחבה המכסה התפרצות מחלה קיימת. במסגרת ההצהרה תידרשו להציג אישור רפואי במקרה ושוחררתם בחצי השנה האחרונה מבית חולים או לחילופין להצהיר כי מצבכם הרפואי בשנה האחרונה תקין ולא ידע התדרדרות או החמרה כלשהי.

הרחבה זו של התפרצות מחלה קיימת תקפה רק למקרים שבהם חל במהלך שהייתכם בחו"ל החמרה פתאומית ובלתי צפויה במצבכם הרפואי ואתם נזקקים בשל כך בקבלת טיפול רפואי. עם מדובר בטיפול שגרתי הדבר אינו מכוסה במסגרת ביטוח הנסיעות.

נוסף על כך במידה והנכם במצב בריאותי חריג כדוגמת נשים בהיריון, עליכם להצהיר על כך בפני חברת הביטוח. לרוב רק לנשים בעלות היריון תקין וטבעי מאושר ביטוח נסיעות והשאר יזדקקו לאישור חריג של חברת הביטוח בכפוף לקבלת אישור רפואי מטעם הרופא המטפל. מעבר לכך ביטוח נסיעות מכסה אך ורק נשים עד סוף שבוע 30 או 32 בהתאם למדיניותה של חברת הביטוח. במידה ואותה מבוטחת תישאר בחו"ל מעבר לשבוע זה, ביטוח הנסיעות יבוטל באופן אוטומאטי והיא אינה עוד מכוסה במסגרת ביטוח הנסיעות.

יגאל מור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב