דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שכפול -הבסיס להצלחה בשיווק הרשתי 

מאת    [ 27/10/2011 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2888 פעמים ]

בשיווק הרשתי המטרה היא לשכפל את הידע והמיומנויות שאנחנו רוכשים מרגע פתיחת העסק ולהעביר אותם למשווקים שמצטרפים אלינו. במילים אחרות, המטרה היא לשכפל את כלי ההצלחה שפיתחנו עם הזמן ובכך לאפשר למשווקים שלנו לעבוד באותה דרך יעילה ומקצועית שבה אנחנו עובדים. משווקים אלו יעבירו את הידע הנצבר והמיומנויות שנרכשו למשווקים שהם מצרפים, וכן הלאה.


אחת מאבני הדרך החשובות ביותר בתהליך השכפול היא ויתור על האגו. ככל שנשכיל להבין מוקדם יותר שההצלחה שלהם היא ההצלחה שלנו, כך ניטיב לשכלל את יכולת השכפול שלנו ונפעל לכך שהמשווקים שלנו יהיו הטובים ביותר ויפעלו בהתאם למקסימום הפוטנציאל שלהם.

נושאי השכפול הבסיסיים:

 צבירה והעברת ידע

פיתוח מוטיבציה

צמיחה אישית 

למידה מתמדת של תחומים חדשים

העמקת יחסי אנוש וחיזוק נטוורקינג

פיתוח מיומנויות ניהול ומיומנויות טכנולוגיות

צבירת כלים לטיפול בהתנגדויות

ככל שתתנסו ביותר מהכלים המצוינים כאן, כך תשפרו את עצמכם, תמצו יותר מהפוטנציאל שלכם ותיטיבו בעבודת השכפול לטובת המשווקים שלכם.

כמו שאתם רואים, ההצלחה בשיווק הרשתי מבוססת על מגוון רחב של מיומנויות. המשווקים שמצליחים להקים ארגונים גדולים המתקיימים לאורך שנים רבות ומייצרים הכנסה פאסיבית אמיתית, אלו לא אנשי המכירות הטובים ביותר, או בעלי יכולות לימוד גבוהות – אלו הם המשכפלים הטובים ביותר אשר השכילו להבין וליישם את עקרון השכפול אצלם בארגון.

האתגר ביישום ומימוש השכפול

יישום השכפול אינו קל, בעקר מפני שהוא לא בא לנו באופן טבעי. לרוב אנחנו נוטים ורגילים לעשות דברים בדרך שלנו: "אני יודע הכי טוב מה עלי לעשות", "אני לא סומכת רק על עצמי", "כשאני עושה אני יודע שזה יהיה מהר יותר וטוב יותר".

הרבה יותר קל לנו לעשות את הדברים בעצמנו ושאחרים יסתכלו עלינו מאשר ללמד, להנחות ולהדריך מישהו חסר ידע וניסיון. הבעיה בשיווק רשתי היא שבזמן שאנחנו חושבים שאנחנו מקלים ועוזרים למשווק שלנו ועושים עבורו את המלאכה, כך אנחנו פוגעים ביכולת הלמידה שלו ומונעים ממנו להתנסות במיומנויות שחשובות כל כך עבורו ליצור שכפול בעצמו.

כבר מההתחלה מומלץ לכוון את הליווי וההדרכה של המשווקים החדשים לפעול על פי המיומנויות שאנחנו מלמדים אותם ולתת להם לבצע בפועל את הפעולות הנדרשות. חשוב שיתנסו, ישתפשפו, לעיתים יצליחו ולעיתים יטעו. מה שחשוב הוא שהם ירגישו שאנחנו לצדם, נותנים משוב, מנחים ומלווים.

שכפול נכון

משווק חדש לא אמור להסתמך עלינו - אלא לסמוך עלינו! שכפול נכון מחייב אותנו כל הזמן לחשוב קדימה בכל פעולה שאנחנו עושים ולשאול את עצמנו האם הפעולה ברת שכפול? האם המשווקים החדשים שלנו יצליחו ללמוד כיצד לעשות זאת?

אל לנו לוותר לעצמנו, גם אם אנחנו יכולים לעשות משהו לבד בהשקעה של דקה, עדיף להשקיע שעה כדי שהמשווקים שלנו ילמדו לעשות את הפעולות בכוחות עצמם, ובכך ישכפלו ויוכלו להעביר זאת הלאה, למצטרפים אליהם.

  תושיה פלד | פשוט להקים עסק מהבית. ייעוץ וליווי עסקי מכל הלב! תושיה, בעלת עסק עצמאי מהבית, מלווה, מייעצת ומלמדת כיצד פשוט להקים עסק עצמאי  מהבית. כעובדת סוציאלית מקצועית במשך שנים רבות, הליווי והתמיכה נעשים באופן מקצועי ואישי. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב