דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום הולדת משפחתי 

מאת    [ 26/10/2011 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2722 פעמים ]

יום הולדת – החג הקטן שלי

יום הולדת זה יום שמדבר אל כולם. כל אחד לגילו וכל אחד לרמתו. ילד קטן שחוגגים לו בגן על כיסא פלסטיק מקושט, כתר על הראש  ועוגת שוקולד עם סוכריות צבעוניות, אימא וסבתא עומדות ומתרגשות כשכל הילדים מנופפים בסרטים ושרים שירים בניצוח הגננות הוא מרגיש שהיום הזה זה היום שלו, שהכול נברא לכבודו, שכל הילדים באו היום לגן בגלל שיש לו יום הולדת וכל האנשים ברחוב מקנאים בו. אדם מבוגר לא רחוק בהרבה מאותה הרגשה. אומנם לא מרימים אותו כמספר שנותיו (לפעמים כשחוגגים יום הולדת משפחתי אז זה כן קורה) אבל הוא גם מחכה שביום הזה יזכרו אותו, שיחשבו עליו. גם בלי מתנה ובלי שירים ובלי עוגה רק שיגידו לו "מזל טוב" שיזכרו שהיום זה היום שלו, הוא מחכה שבעבודה יהיה לו יום טוב במיוחד, הוא יצליח למכור יותר, הבוס יעריך אותו יותר כי היום זה היום שלו. גם אם אין לו אפשרות הוא תמיד יתגעגע לילדותו, אז כשחגגו לו יום הולדת משפחתי.

יום הולדת משפחתי

אבל בעצם עיקר שימחת יום ההולדת הוא בקרב המשפחה, ולכן אנו הרבה פעמים מרגישים דווקא את הצורך לחגוג יום הולדת משפחתי. כי המשפחה הם אלו שליוו אותך מיום ההולדת הראשון שלך כשרק נולדת, הם שהיו שם כשצעדת את צעדיך הראשונים, והם שתמיד שמחו איתך ובשבילך. ביום שבו נולדת אתה הכי תרצה לחגוג עם אלה שהכי קרובים אליך. כי זה יום פרטי שלך, אמנם מדפיסי לוח השנה שכחו לציין את זה אבל זה היום שלך, וכולם יודעים את זה. עצם זה שנולדת זה חג משפחתי של ההורים ושל האחים ובפנים אנחנו מרגישים שככה זה גם נשאר כל הזמן. אז נכון שאם הזמן אנחנו מכירים חברים שהופכים לעיתים להיות מאוד קרובים אלינו אבל זה לא תחליף ולא יעזור כלום. אין זמר היום שמכבד את עצמו שאין לו איזה שיר שצועק "אין כמו אימא" ולמה זה? כי אין כמו אמא.
יום הולדת משפחתי הוא ממש כיף. הוא בסלון בבית הוא אינטימי, הוא מרגש. כשחוגגים יום הולדת משפחתי אפשר להעלות זיכרונות מהילדות, אימא יכולה לספר איך הפרצוף שלך היה נראה אחרי שאכלת קרמבו ואיך פלטת על אבא שלך שנייה לפני שהוא הלך לעבודה. איך לכלכת את הווילון בבית של קרובים עם ידיים מלאות שוקולד, ואיך העפת את הכוס של אליהו הנביא על הרצפה בליל הסדר.  יום הולדת משפחתי זו חוויה מיוחדת של לשבת ביחד עם המשפחה שהעברת איתה את מיטב שנותיך. אפילו שכבר נזכרתם בכל זה גם שנה שעברה, ואולי שוב גם בשנה הבאה אבל מי לא אוהב להעביר עוד  ערב כזה של יום הולדת משפחתי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב