דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם לבחור פרילנסר או חברה לקידום האתר? 

מאת    [ 26/10/2011 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2410 פעמים ]

אין עוררין על נחיצותו של יועץ קידום אתרים מבחינה שיווקית. איש SEO מקצועי מסוגל לקדם את אתר הלקוח לדירוג גבוה בגוגל, דבר המוביל בדרך כלל להגדלה של כמות המבקרים באתר. עם זאת, ישנם המתלבטים אם לשכור את שירותיו של יועץ קידום אתרים פרילנסר, או לקחת חברה לקידום אתרים. מהו ההבדל ביניהם והאם זה בכלל משנה?  בואו נבדוק את העניין.

חברה לקידום אתרים מאגדת, לרוב, מספר אנשי מקצוע, כאשר לכל אחד ישנם תחומים בהם הוא מתמחה במיוחד. כך פועלים כלל הגורמים יחדיו, להשגת תועלות החשיפה וקידום האתר באינטרנט. בחברה כזו, לא מן הנמנע שנמצא אנשי SEO, כותבי תוכן מקצועי ושיווקי, מומחים לאנליזה של פלט התוכנות הסטטיסטיות אשר עוקבות אחר האתר (גוגל אנליטיקס או אחר) ומומחי שיפור יחס ההמרה (כלומר מומחי שיווק אשר "גורמים" לאתר לייצר יותר לקוחות מתנועה קיימת)

יועץ קידום אתרים עצמאי (פרילנסר) פועל בדרך כלל לבדו או שהוא נעזר בפרילנסרים אחרים לצורך פעילות שיווק אתר הלקוח. רבים ממקדמי האתרים העצמאיים מנתחים את הממצאים הסטטיסטיים באמצעות כלים מיוחדים ומתווים את האסטרטגיה, כאשר את התכנים הדרושים מכינים פרילנסרים אחרים או עובדים בחברת הלקוח, הפועלים מטעמו גם כן. לפעמים פועל מקדם אתרים עצמאי עם מומחה גוגל אנליטיקס (תוכנה לניתוח התנהגות הגולשים באתר) ולעיתים יש לו מספיק ידע כדי לפרש בעצמו את שפע הנתונים שתוכנה זו מציגה בפניו.

האם כדאי להעדיף חברה לקידום אתרים על פני מקדם אתרים עצמאי? אין על כך תשובה חד משמעית וכל מקרה צריך להיבדק לגופו.  השיקול החשוב ביותר הוא ניסיון והצלחות מוכחות. כל פרילנסר או חברה המסוגלים להציג בפניכם לקוחות מרוצים ו"רקורד" של הצלחות- באים בחשבון.

יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור כי לעיתים דווקא אופן ההתקשורת עם מקדם אתרים עצמאי הוא זה אשר מאופיין באופן התקשרות מיידי, מהיר יותר ובלתי אמצעי. זאת, כמובן, בהשוואה להתקשרות מול חברה גדולה יותר הפועלת בתחום קידום אתרים ושיווק באינטרנט. בעבודה מול איש SEO עצמאי יש לנו טלפון של איש קשר אחד, המדווח לנו ועונה לכל שאלותינו. פעמים רבות נוצרים גם יחסים אישיים קרובים, המאפשרים עבודה נעימה יותר מול איש המקצוע. כאשר מדובר בפרויקט מתמשך, העשוי לארוך חודשים רבים, מדובר ללא ספק ביתרון.

מאידך, אם אנו נזקקים לביצוע פרויקט קידום אתרים גדול, בתוך פרק זמן סביר, ייתכן ועדיף לבחור חברה לקידום אתרים. חברה כזו יכולה להקצות לרשות הפרויקט משאבים רבים אשר כבר עומדים לרשותה, ולעמוד ביעדים שהציבה לאחר בחינה ריאלית של התחרות. 

 

איתן יריב, בעלי WAO שיווק באינטרנט המתמחה במתן שירותי פרסום באינטרנט בדגש גוגל אדוורדס וכן שירותי קידום באינטרנט.


אהבתם? עקבו אחרי לקבלת עדכונים בטוויטר ובגוגל פלוס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב