כן, יש עוד רשתות חברתיות חוץ מפייסבוק וכדאי לדעת איך למקסם אותם
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כן, יש עוד רשתות חברתיות חוץ מפייסבוק וכדאי לדעת איך למקסם אותם 

מאת    [ 26/10/2011 ]
מילים במאמר: 684   [ נצפה 1367 פעמים ]

 
 

נכון שרובנו שוהים את רוב זמנו במרחב הפייסבוקאי אך יש רשת חברתית חזקה בעולם וגם אנחנו, הישראלים, קיבלנו אותה בזרועות פתוחות והיא הלינקדאין. רובכם בטוח מכירים במה מדובר ולטובת אלו שלא, זוהי רשת חברתית עסקית, משוללת מכל אותם פיצ'רים פומפוזים שיש בפייסבוק אך משרתת מטרה של מפגש וירטואלי בין אנשים לצורך עסקים ועשיית עסקים עתידית ולשם כך היא עושה זאת בצורה מעולה. איך אתם יכולים למקסם את השהות שלכם בלינקדאין. הנה 10 טיפים מרוכזים לניהול נכון: 1.תיצור את הפרופיל שלך מכוון לקוח - מכיוון שמערכת לינקדאין מאפשרת ממשק להעלאת ההיסטוריה העסקית שלך, קל מאוד להתפתות וליצור קו"ח , ללא שום ערך מוסף. למרות זאת רוב הלקוחות העתידיים או שותפים עסקיים עתידיים לא ירצו לראות ולהתעמק בקורות החיים שלך, ההיסטוריה המקצועית כן מייצרת אמינות אך זכרו לתמצת וליצור פרופיל "טיזרי" מספיק שאת המשכו תוכלו לדסקס אל מול אותו לקוח או שותף עסקי. 2.הרחיבו את מעגל ההקשרים שלכם- המון אנשים בונים פרופיל מהוקצע אך בעלי קישורים עסקיים מעטים ולכן הפרופיל שלהם נצפה מעט פעמים, אך עם הגדלת מספר הקישורים שלכם יש גם מלכודת, מהי? נעבור לסעיף 3 3.בחרו את ההקשרים שלכם בצורה אסטרטגית- תוכלו לנקוט בשיטת "הכל הולך" זאת אומרת לפעול בצורה אקטיבית להרחיב את הקישורים ופשוט להוסיף עוד ועוד חברים כאשר דבר זה יהיה לכם לעזר שתרצו לחפש בעלי מקצוע ואו לקוחות יהיה לכם מאגר קישורים מכובד לסנן ממנו. הקצה השני של הסקאלה הינו בחירה נקודתית של החברים איתם אני מקושר, יש לי איתם היכרות ראשונית מסוימת ואני בוטח בהם, אמנם החשיפה שלי מועטה אך אוכל להיעזר בהמלצה שלהם על מנת לגייס לקוח נוסף או שותף עסקי. לטעמי דרך האמצע היא עדיפה. אני לא בצורה אקטיבית מצרף אנשים ללא הבחנה אך אם מישהו פונה אליי בבקשת הצטרפות ,סקירה מהירה של הפרופיל שלו מגלה תחומי עניין וקווים מקבילים ומעניינים עסקית , אאשר אותו. אם אגלה שהוא "ספאמר" תמיד אוכל לנתק אותו מרשימת החברים. 4.אפשרויות פילטור מתקדמות- ללינקדאין יש אופציות חיפוש וסינון טובות מאוד ותוכל לחפש קישורים לאנשים מאוד ספציפיים לפי תחומי עיסוקמיקום גיאוגרפי ועוד ,כך בעצם להגביר את סיכוייך ליצירת קישור עסקי רלוונטי. לאחר שמצאת את אותו יוזר שתרצה להיות מקושר אליו תוכל לבקש מחבר משותף לבצע את הקישור, דבר זה הרבה יותר מנומס מאשר פנייה ישירה ובעל אחוזי הצלחה לאישור גבוהים יותר (למרות שבישראל דבר זה לא נהוג, אנו לא נעזרים בצד ג' שיבצע קישור אלא פשוט שולחים בקשה ישירה). 5.המלצות מקולגות או שותפים עסקיים- העדות האישית מפי אנשים שעבדו איתך או לקוחות שלך מספקים נופח מקצועי מאוד ואמינות. תזכרו גם להיות אדיבים ולספק המלצות לבעלי עסקים שהייתם מרוצים מעבודתם או מהעבודה עימם, יחסים טובים גם בעולם הוירטואלי יניבו לכם פירות בעתיד. 6.אופציות השאלות והתשובות- גשו לתפריט העליון וכנסו לANSWERS Q&A טאב, שם תוכלו לעלות שאלות מקצועיות אך חשוב מכך לספק תשובות לגולשים. עשו זאת בצורה נכונה ותיצרו חזות מקצועית במרחב הוירטואלי. פיצ'ר נוסף ומשמעותי, אותו גולש אשר העלה את השאילתה יכול לבחור את התשובה הטובה ביותר לדעתו, ברגע שהוא יבחר בכם, יתווסף לכם לפרופיל אותו אייקון הנגלה לכולם ובו מצויינת העובדה שנבחרת כבעל התשובה הטובה ביותר לדיון הנ"ל. 7. הצטרפו לקבוצות- הקבוצות בלינקדאין הם בעיקר זירת פורומים לנהל דיונים, מאפשרים לכם להתעדכן בדברים שמעניינים אתכם וגם להיות במרחב של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, להבין את צורכיהם. גם כאן, השתתפות פעילה ונכונה יוצרת ומקנה לכם מקצועיות ואמינות. 8.השתמשו בעידכון הסטטוס- עליכם לעלות מדי פעם עדכון סטטוס, לדוור לחברים שלכם ולהזכיר להם מה אתם עושים, מה המומחיות שלכם, דברים מעניינים שקראתם בנושא שלכם, לינקים לסרטונים ועוד. אם תדחפו לחברים שלכם הודעות קבוצתיות או אישיות על ידי המייל ותעשו זאת בצורה רבה מדי זה יכול להתפרש כאקט "ספאמרי" אך עדכון סטטוס מספק תזכורת קלילה שאתם שם ללא כפיית התוכן שלכם. 9.עקבו אחר עדכוני סטטוסים של הקישורים שלכם- זו הזדמנות מעולה לחזור שוב לקשר עסקי עם אחד מהם, לתפוס הזדמנות עסקית שעולה או להציע שירות רלוונטי. 10.הציעו לחברים שלכם קישורים שנראים לכם רלוונטיים להם- אל תחכו שחבר שלכם יבקש מכם לבצע את ההקשר לחבר אחר שלכם, במידה ואתם מזהים קישורים עסקיים רלוונטיים בין כמה חברים שלכם, תהיו אקטיביים והציעו להם את ההתקשרות. כמובן יש עוד טיפים שרלוונטיים לתפעול השוטף של היוזר בלינקדאין ולשיפור חווית המשתמש, אך בחרתי להציג כאן בעיקר את הטיפים שיעזרו לכם לקבל את הלך הרוח הנכון של הפלטפורמה על מנת למקסם את השהות שלכם בה. בהצלחה.

ניר חוליNir Huli שיווק בניו מדיה, עם נגיעות של רשתות חברתיות בטעמי אפרסק מוגז עדין



 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב