דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גם אתם יכולים למצוא דירות להשכרה בתל אביב במחיר זול 

מאת    [ 26/10/2011 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 3406 פעמים ]

חלק נכבד מהאנשים המעוניינים לגור בתל אביב, הם אנשים שיש להם תקציב מוגדר שבו עליהם לעמוד, לכן עליהם לחפש בשבע עיניים את הדירה המשתלמת להם ביותר הן מבחינת מחיר והן מבחינת מיקום ותנאים. בהחלט ניתן למצוא דירות בתל אביב במחירים סבירים – לתל אביב. חשוב לזכור שבכל זאת מדובר בתל אביב, מרכז אורבאני חשוב ביותר בישראל והמחירים משקפים זאת. בהתאם לזאת אם כי ייתכן שהדירות להשכרה בתל אביב שתמצאו יהיו יקרות יותר מבערים אחרות, הן עדיין יהיו זולות ביחס לתל אביב.

אז איך אפשר להשיג דירות להשכרה בתל אביב במחירים טובים?

אם גם אתם מחפשים דירות להשכרה בתל אביב במחיר זול, אפשר בהחלט למצוא כאלה. כמובן, ראשית, צריך לדעת איפה לחפש. היום בעזרת האינטרנט אפשר לחפש בלוחות השונים, הצעות שונות של דירות להשכרה זולות בתל אביב. לרוב, אנשים מחפשים כמובן דירות בלי תיווך, על מנת לחסוך בעלויות. אבל תתפלאו לגלות שבמקרים רבים, דירות להשכרה בתל אביב במחירים נוחים יגיעו אליכם דווקא דרך שירותי תיווך. זאת מכיוון שאין מה לעשות, שירותי תיווך מקצועיים יודעים לשווק דירות בצורה יותר טובה, ולכן יש סיכוי טוב שתשמעו על דירה כזו, שכן נעשה יותר מאמץ לפרסם אותה.

אם אתם קוראים הצעה של דירות להשכרה בתל אביב בשכר דירה זול, חשוב להתחיל לבדוק את הדירה. לא מדובר רק על הגודל שלה (למרות שזה כידוע פרמטר מכריע למדי). זכרו שבחיים הכל יחסי. לדוגמא, יכול להיות שתגלו דירה שלא בדיוק עולה פרוטות, אבל יש בה מעלית, חניה פרטית, והיא מגיעה מרוהטת כמעט לגמרי. במקרה כזה, המחיר האטרקטיבי שלה, יכול להכניס אותה לקטגוריה של דירות להשכרה בתל אביב ששווה לשכור. אם תמצאו דירה שזולה מדירה זו במאה שקל, אבל היא לא מרוהטת כלל - ברור שהדירה הקודמת נחשבת לזולה יותר באופן יחסי, שכן היא חוסכת לכם רכישה של רהיטים או לפחות הובלה שלהם.

ממשיכים לבדוק דירות זולות להשכרה בתל אביב

סיכמנו שככלל, תל אביב היא מיקום מוצלח למדי בכל מקרה. אבל אם אתם מחפשים דירות להשכרה בתל אביב במחיר זול, צריך לרדת גם לרמת המיקרו של המיקום, ולא להסתפק ברמת המאקרו. לדוגמא, יכול להיות שתמצאו מחירים זהים עבור דירות שנראות פחות או יותר זהות, אך אחת ממוקמת באזור צפון תל אביב, והשנייה באזור מרכז תל אביב. אם אתם מתכוונים לבלות שעות רבות באוניברסיטה ובמקומות סביבה, דירה בצפון העיר תהיה משתלמת הרבה יותר. אם אתם רוצים לצאת לבלות,  ולומדים בכלל מחוץ לעיר או לא לומדים כלל - ברור שדירה במרכז העיר היא אטרקטיבית יותר. בסופו של דבר, יש שפע של דירות להשכרה בתל אביב - דירות להשכרה במרכז תל אביב ואף דירות להשכרה בפארק צמרת, אתם רק צריכים לדעת להתאים את הדירה לתנאים שלכם.

 


נכתב על ידי שיווק בולט באינטרנט עבור חברת רוזיו נכסים חברת שיווק ותיווך נדלן מובילה המתמחה באזור תל אביב. לרוזיו נכסים דירות שביכולתה להציע ברחבי תל אביב. פארק צמרתשכונת פלורנטין ואף אזור מזרח תל אביב - בכולם יש לרוזיו נכסים סניפים המאפשרים לתת שירות מקצועי למחפשים דירה בתל אביב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב