דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השיטה המהירה למציאת דירה 

מאת    [ 24/10/2011 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2287 פעמים ]

אחת מהדרכים היעילות ביותר לאתר דירות למכירה או דירות להשכרה היא באמצעות לוח דירות. יש כיום לוחות דירות איכותיים למדי במספר אתרי אינטרנט וכמובן גם בעיתונות הכתובה. באמצעות לוח דירות המסודר בצורה נכונה, ניתן לחסוך זמן רב במהלך החיפוש אחר דירה למכירה או להשכרה. כמובן שחשוב לדעת כיצד לעשות שימוש נכון בלוח וחשוב גם לדבר עם מתווכים ואנשי מקצוע אחרים, אך ניתן כיום בהחלט לאתר דירות מצויינות שיתאימו לצרכים שלכם באמצעות לוח דירות. עוד על נושא זה בכתבה הבאה.

מה זה בכלל לוח דירות?

לוח דירות הוא למעשה רשימה (או טבלה) של דירות למכירה או להשכרה המסודרת בצורה חכמה ויעילה. באתרי האינטרנט ניתן לעשות בלוחות דירות חיתוכים שונים, בהתאם לאיזור בו אתם מחפשים דירה וגם בהתאם למספר החדרים, גודל הדירה ופרטים נוספים. לוחות הדירות המפורסמים ביותר הם הלוחות של נדל"ן קום, הומלס ויד 2, אך יש גם לוחות פופולאריים נוספים. על מנת להגיע ללוח דירות, כל מה שצריך לעשות זה להקליד בגוגל את המושג "לוח דירות", ותגיעו לאין ספור לוחות  - גדולים וקטנים. חלק מהלוחות מתעדכנים מדי יום (ולעיתים אפילו מדי שעה) ואילו הלוחות הקטנים יותר מתעדכנים מדי מספר ימים. יש חשיבות רבה לתכיפות של עדכון הלוחות, על מנת שניתן יהיה להגיע מהר ככל האפשר לדירות החדשות המתפרסמות בהם.

מה יש בלוח דירות?

כל מי שמחפש דירה או בית פרטי (או כל נכס נדל"ן אחר), יכול להיעזר רבות בלוח דירות ובמיוחד אם המדובר בלוח איכותי. בלוחות הדירות הגדולים ניתן למצוא, בנוסף לדירות למכירה ולהשכרה גם פרויקטים חדשים בכל רחבי הארץ, שטחים להשכרה או למכירה, נדל"ן עסקי, דירות מכונסי נכסים ועוד. בלוחות הקטנים יותר יש בעיקר דירות להשכרה ולמכירה, ויש גם לוחות דירות המתמחים בתחום ספציפי אחד (למשל נדל"ן מסחרי).

כיצד מחפשים דירה בלוח דירות?

בלוח איכותי ניתן לעשות סינון או חיתוך על פי מספר קריטריונים מרכזיים כמו סוג הנכס, גודל הדירה, מספר חדרים, קומה, מחיר וכמובן איזור בארץ. אם הגעתם ללוח מסויים, בחרו בראש ובראשונה את האיזור בארץ בו אתם מחפשים נכס. לאחר מכן יש לבחור את סוג הנכס (למשל דירה בבניין, בית פרטי, דירת גג, דירת גן, מגרש, מחסן וכו'), ולבסוף יש לעשות סינון של קריטריונים נוספים כמו מספר חדרים, קומה וכמובן - מחיר. ככל שיהיו לכם יותר קריטריונים, כך תוכלו לבצע סינון טוב יותר ולאתר את הנכס שמתאים ביותר לצרכים שלכם. בנוסף, בלוחות הדירות מופיעים בדרך כלל פרטים נוספים כמו האם יש מעלית בבניין, מרפסת בדירה או חנייה פרטית.

אין ספק כי שימוש מושכל בלוח דירות, יכול לחסוך לכם זמן רב במהלך החיפוש אחר בית חלומותיכם, וכיום, בתקופה בה האינטרנט עוסק בכל תחום אפשרי, גם בתחום של חיפוש דירות ניתן לעשות בו שימוש יעיל!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב