דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דוד שמש במדינת ישראל שטופת השמש 

מאת    [ 24/10/2011 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2264 פעמים ]

ישראל מוכרת במזג אוויר החם שיש בה, בדי הרבה ימים רוב ימי השנה. בגין סיבה זאת, התקנה של דוד שמש הינה מעשה מאד מתבקש על מנת לנצל את החום האורגני ששורר בארץ למטרה של שטיפה חמה ונעימה רוב ימי השנה. ניתן למצוא המון סוגים של דודי שמש ולפני שאתם רוכשים לכם אחד כזה מאד כדאי לערוך היכרות עם מס' אלמנטים מהותיים שיכולים למנוע בעיות בעתיד הקרוב.

 

דוד שמש הינו בעצם סוג ספציפי של מערכת שנמצאת תחת קטגוריה שלמה של מערכות סולאריות. מערכות סולאריות הן למעשה מערכות שמתבססות על העוצמה הטבעית של קרני השמש על מנת לייצר סוג של אנרגיה. מערכת דוד שמש הינה בין המקרים הנפוצים של מערכת סולארית, אם כי אפשר למצוא מערכות סולאריות שונות המיועדות לצרכים שונים ומגוונים.

 

בימינו בארץ ישראל אפשרי למצוא דודי שמש כמעט על כל גג בניין. כיצד בדיוק פועל דוד שמש? מדובר בפרינציפ די בסיסי. דוד השמש מקבל אליו את קרני השמש בעזרתם של אותם קולטי שמש שהם בפועל לוחות או לחילופין פאנלים די גדולים שמטרתם לקלוט את האנרגיה שמפיקה השמש ואח"כ לייצר ממנה חום. החום הזה למעשה מיועד בשביל לוודא שיהיו לנו מים חמים כמו שצריך בדירה כאשר נרצה להתקלח. מטרתו של הדוד שמש היא בין היתר חסכון בחשמל, שהרי בחסרונו היינו צריכים לדאוג לחימום המים בדירה בעוד אמצעים שעשויים לצרוך יותר חשמל או לחלופין גז.

 

כך או כך מערכות סולאריות מתוחכמות לא פותחו כפי שאתם מבינים בלעדית לדוד שמש, אלא למגוון מטרות אלטרנטיביות. עוד שימוש נוסף במערכות סולאריות לצורך העניין, היא ליצירת חשמל. בדומה לפאנלים של הדוד שמש, במערכות סולאריות להכנת חשמל יש כאלה לוחות שהמטרה שלהם להפוך את האנרגיה לזרם חשמל סטנדרטי לחלוטין שיש בכוחו לשמש אותנו להדלקת מכשירים מבוססי חשמל בבית. הבשורה היא שבעזרת קרני החמה אנחנו מסוגלים לייצר חשמל בביתנו בלי לבזבז את כספינו.

 

לפני קניית דוד שמש וגם סוג נוסף של מערכות סולאריות, רצוי לבדוק מספר אלמנטים שקשורים למערכות הללו. בין היתר צריך לוודא באם הפירמה המוכרת את דודי השמש אכן מצוידת בכל האישורים ותווי התקן הנדרשים לשיווק והן התקנה של המערכות האלה. יתר על כן שווה להכיר אלמנטים שונים מעט טכניים כמו למשל נפח והקיבולת של הדוד בכדי להבטיח שהוא אכן יספיק לדרישותיכם. משפחות גדולות לצורך העניין, צריכות בדרך כלל כמות נדיבה יותר של נוזלים חמים וכתוצאה מכך גם גודל הדוד שמש כדאי להיות נהיה מרשים יותר. כמו לדוגמא נכון כמו לדוגמא תמיד מומלץ לעשות השוואה של מחירי שוק ולרכוש את המוצר בשיטה מושכלת.

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב