דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנה קבוצתית ליום הולדת של ילדים 

מאת    [ 24/10/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2314 פעמים ]

אירועי חגיגות יום ההולדת לילדים

נהוג לחגוג את יום הולדתם של ילדינו במספר אירועים מרכזיים:


    • במועד בו חל יום ההולדת מציינים את האירוע בקרב המשפחה הגרעינית – לילד יום ההולדת מחכה בבוקר כסא מקושט ועליו ממתקים או מתנה קטנה, הולכים בערב למסעדה בכדי לחגוג את יום ההולדת או אפילו לוקחים יום חופש ונוסעים לטיול קצר.
    • מקיימים מסיבת יום הולדת למשפחה המורחבת ולעיתים מצרפים אליה את החברים הטובים של ההורים  וילדיהם או את החברים הטובים לכיתה והוריהם.
    • גולת הכותרת – מסיבת יום הולדת לחברים לכיתה או הגן של הילד. זהו בדרך כלל האירוע המושקע ביותר, הן מבחינת תכנון ומחשבה והן מבחינת משאבי זמן וכסף. למסיבת יום הולדת זו מוזמן בדרך כלל מפעיל יום הולדת מקצועי האחראי על תכני המסיבה והפעלת הילדים וכן ניתנת תשומת לב רבה לקישוט הבית, לבחירת והכנת הכיבוד, ההפתעות וכמובן העוגה.

 

מתנות יום ההולדת

חלק בלתי נפרד ואף חשוב בחגיגות יום ההולדת הינן המתנות.

כאשר מדובר במתנות מהמשפחה הקרובה או המורחבת בחירת המתנה פשוטה יחסית – בני המשפחה מכירים את תחומי העניין של ילד יום ההולדת ואת המשחקים והצעצועים שהוא אוהב ורוכשים עבורו מתנה בהתאם. סכום הכסף המוקצה לרכישת מתנה מאפשר לרכוש משחקים בעלי ערך ועניין לילד. במידה ומתלבטים קל לשאול את הילד או את הוריו מהו המשחק או הצעצוע שהיה שמח לקבל ואילו משחקים יש לו כבר. בקרב המשפחה פשוט גם יחסית להתאגד ביחד (הדודים, האחים, הסבים והסבתות) ובסכום שנאסף לרכוש מתנה קבוצתית גדולה יותר אשר לבטח תרגש את הילד.

כאשר מדובר במתנות מהחברים לכיתה רכישת מתנת יום ההולדת הופכת למורכבת ומסובכת הרבה יותר. ראשית, מרבית ההורים והחברים אינם מכירים  את תחומי ההתעניינות של החבר לכיתה או לגן ואין זה נהוג לפנות ולברר מה היה רוצה לקבל ליום ההולדת. יתירה מכך, העלות הנהוגה לרכישת מתנה (25-40 ש"ח) מגבילה מאוד את מגוון האפשרויות לרכוש משחק או צעצוע איכותי ומעניין. התוצאה הינה לרוב שמרבית המתנות הנרכשות הינן באיכות נמוכה ובעלות עניין נמוך לילד או שלחילופין יש אותן כבר בביתו של הילד. כתוצאה מכך מרבית המתנות חוזרות לחנות

 

מתנה קבוצתית

כאשר מדובר במתנות מהחברים לכיתה הרי שרכישת מתנה קבוצתית ממספר חברים לכיתה ובאופן זה ליצור תקציב משותף גדול יותר אשר יאפשר רכישת משחק ילדים איכותי ואף לחלוק בנטל רכישת המתנה עשויה להוות פתרון מצוין ובעל ערך.  אך רכישת מתנה קבוצתית נתקלת לרוב בקשיים אובייקטיביים רבים – למשל, צריכים לקבל החלטה משותפת ואז נדרש לאסוף מבעוד מועד את הכסף מההורים המעוניינים (ולנדנד למי ששכח...), לרוב התקציב שנאסף עבור מתנה קבוצתית גדול או קטן מן המתנה אשר נרכשה בפועל, דבר שיוצר חוסר נעימות נוספת.

 

רונן שוסהיים


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב